AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Del Skrevet 15. juni 2022 Hvordan ville dere startet og avsluttet talen som forlover? Er det vanlig å gi klem til brudeparet i det man er ferdig med talen? Hvor lang tid bør en tale vare i deres øyne? Anonymkode: 24359...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leitz Skrevet 16. juni 2022 #2 Del Skrevet 16. juni 2022 Kjære brudepar, gratulerer med dagen! så kort om de som par og mest om den du er forlover til. Klem varierer veldig ettersom hvordan bordene er plassert. Om det tar 5 minutter å skulle komme seg rundt alle bordene, masse gjester som må holde pusten for at du skal kunne gå bak stolen så ville jeg droppa det. Men om det er 4 skritt og stemningen er der så kjør på. 5-10 min med 7 min som ideelt ville jeg sagt. Det er antakelig ganske mange andre som også skal holde tale så det er greit å ikke bruke hele kvelden 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Del Skrevet 16. juni 2022 Keep it short and sweet og avslutt med en skål 3-5 minutter er perfekt for tale. 10 er leenge 😆 Anonymkode: b0970...64c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå