AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 eldste går ut av vgs i år, og det er vitnemålseremoni neste uke. Alt er mer høytidelig enn det var da jeg gikk ut av vgs, med bunad og greier, så nå lurer jeg på om det har blitt vanlig med eksamensgave? det er ikke noe jeg i utgangspunktet tenkte var naturlig, men jeg vil ikke komme i en situasjon der det har skjedd en utvikling jeg ikke har fanget opp. Personlig tenker jeg at det naturlig med eksamensgave etter høyere studier, og ikke vgs, men er interessert i om det er skjedd en endring her? Anonymkode: 1a2b7...f34
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Det er jo hyggelig med noe symbolsk etter 13 års skolegang. Hva med et smykke feks? Anonymkode: 94581...433
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er jo hyggelig med noe symbolsk etter 13 års skolegang. Hva med et smykke feks? Anonymkode: 94581...433 ja, det er hyggelig, men jeg lurer mest på om det er vanlig, om det er en forventning? hun har nettopp fått en del smykker av meg, så for meg er det ikke en prioritet å gi noe nå, med mindre det sosiale presset er uttalt. Anonymkode: 1a2b7...f34
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Jeg fikk ingenting når jeg gikk ut av vgs. Tror ikke noen andre i min klasse heller gjorde det. Mer vanlig er det nok ved høyere utdanning ja. Du gjør det du føler for Barnet ditt blir sikkert glad Anonymkode: 5f209...328
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Jeg tenker at det kanskje ikke er nødvendig med presang, Men kansje heller gå på restaurant å feire eller feire med favoritt middag og kake Hvis du gir gave tror jeg det hadde vært bedre med pengegave enn annen gave. Det å være ferdig er i seg selv en gevinst Anonymkode: a443b...8cd
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk ingenting når jeg gikk ut av vgs. Tror ikke noen andre i min klasse heller gjorde det. Mer vanlig er det nok ved høyere utdanning ja. Du gjør det du føler for Barnet ditt blir sikkert glad Anonymkode: 5f209...328 ja, selvfølgelig blir hun glad hvis hun får noe. Men spørsmålet er om hun blir skuffet og lei hvis hun ikke får noe, som er det jeg heller mot ut fra hva jeg er vant til selv. Så spørsmålet mitt er hva som er vanlig nå/de siste årene? Hvilket år gikk du ut av vgs? Anonymkode: 1a2b7...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå