AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Hater sånne ting. Jeg har ingenting til fest i rødt. Kun svart bukse. Jeg har gjeldsordning så gidder ikke bruke penger på sånt tull for å passe inn. Det blir grønn kjole basta😡 Anonymkode: 93cf7...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Da går du i grønn 😊 miljømessig er det jo heller ikke heldig å gå ut å kjøpe nytt antrekk kun for den ene festen! Anonymkode: e5956...f62
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Kan du ikke låne noe fra en venninne/familiemedlem? Anonymkode: c88cc...108 3 1
Veggdyret Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Gå i grønt, og hvis noen reagerer så bare later du som om du er fargeblind "Grønn? Sier du det? Jeg var sikker på at denne kjolen var rød! Nei så flaut da!" (Og så blunker du!) 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Svart er jo ikke så veldig sommerlig uansett, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det var rødt og svart som ble valgt..😅 Er det meningen at dere skal bruke fargene? Hvis du har noen så kan du kanskje bruke noen accessories med rødt, i samme fargetone som den grønne kjolen. F.eks. rødt hårbånd, rød veske.. Bare kreativiteten setter grenser😋 Rød neglelakk! Eller vannmelon negler, hvis du er så flink Men ikke stress med å finne noe som passer temaet, hvis du ikke har det hjemme. Bruk bare den grønne kjolen, hvis det er det beste for deg. Det viktigste er jo at folk møter opp, og har det hyggelig i lag☺️ Anonymkode: f210f...58f
Thyra Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Er det rødt og svart, eller rødt og/eller svart? Kanskje du kan gå i helsvart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå