AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Dere eldre kvinner som er i forhold med unge menn, forventer dere å bli gamle sammen med disse unge mennene, eller er det bare kortvarige forhold dere søker?. Anonymkode: b9284...825
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Det sier seg vel selv. Kortvarig gøy for det meste. P.s. jeg er ikke en av dem. Anonymkode: 7b887...280 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sier seg vel selv. Kortvarig gøy for det meste. P.s. jeg er ikke en av dem. Anonymkode: 7b887...280 Har dere en eldre mann dere skal falle tilbake på da eller vil dere holde dere single når menn mister interessen pga deres alder? Anonymkode: b9284...825 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere en eldre mann dere skal falle tilbake på da eller vil dere holde dere single når menn mister interessen pga deres alder? Anonymkode: b9284...825 Herregud så fordømmende du er. De tenker vel som folk med samme alder at det varer så lenge det varer. Eller er dere så naive og tror at par i samme alder vil vare livet ut?? Anonymkode: 0c41d...232 10 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Hva legger du i eldre og yngre? Jeg har et vennepar hvor dama er 38 og mannen er 28, og de er samboere og skal gifte seg. Anonymkode: a028e...b29 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva legger du i eldre og yngre? Jeg har et vennepar hvor dama er 38 og mannen er 28, og de er samboere og skal gifte seg. Anonymkode: a028e...b29 Yngre menn i 20 årene, med eldre mener jeg 40+ Anonymkode: b9284...825
bullehurk Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har dere en eldre mann dere skal falle tilbake på da eller vil dere holde dere single når menn mister interessen pga deres alder? Anonymkode: b9284...825 Herregud for et idiotspørsmål, hvor gammel er du ? For det første er ikke "vi" en ensartet gruppe som tenker likt. For det andre så trenger ikke selvstendige kvinner anno 2022 en "mann å falle tilbake på". Det er faktisk slutt på den tiden kvinner skulle skamme seg for sin seksualitet og begjær, men det har du vel ikke klart å få med deg. Kom deg tilbake til gutterommet ditt å runk videre du. 8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 bullehurk skrev (6 minutter siden): Herregud for et idiotspørsmål, hvor gammel er du ? For det første er ikke "vi" en ensartet gruppe som tenker likt. For det andre så trenger ikke selvstendige kvinner anno 2022 en "mann å falle tilbake på". Det er faktisk slutt på den tiden kvinner skulle skamme seg for sin seksualitet og begjær, men det har du vel ikke klart å få med deg. Kom deg tilbake til gutterommet ditt å runk videre du. Ok, så planen er å være single etter en viss alder. Ingenting galt med det, jeg bare spurte et spørsmål. Ja, dere kan være selvstendige og heller bruke det flotte helsevesenet vi har her i landet når alderen kommer. Nei, dere er ikke en ensartet gruppe, derfor det er fint å spørre på et åpent forum der et bredt spekter av eldre kvinner kan gi sine innspill. Anonymkode: b9284...825
bullehurk Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, dere kan være selvstendige og heller bruke det flotte helsevesenet vi har her i landet når alderen kommer. Ååh... Hjelpes ... 🙄 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 17 minutter siden, bullehurk said: Herregud for et idiotspørsmål, hvor gammel er du ? For det første er ikke "vi" en ensartet gruppe som tenker likt. For det andre så trenger ikke selvstendige kvinner anno 2022 en "mann å falle tilbake på". Det er faktisk slutt på den tiden kvinner skulle skamme seg for sin seksualitet og begjær, men det har du vel ikke klart å få med deg. Kom deg tilbake til gutterommet ditt å runk videre du. 🙄 Anonymkode: c7310...e77
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 Fordi en 30 år gammel mann er automatisk slik at han vil bytte ut en mangeårig kjæreste etter hun tipper en viss alder? Fordi da er han alltid superhot mens damen må være sliten og stygg? Hvor ER alle disse mennene som kan velge og vrake? 🤔 Anonymkode: 55aa2...7ca 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #12 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi en 30 år gammel mann er automatisk slik at han vil bytte ut en mangeårig kjæreste etter hun tipper en viss alder? Fordi da er han alltid superhot mens damen må være sliten og stygg? Hvor ER alle disse mennene som kan velge og vrake? 🤔 Anonymkode: 55aa2...7ca Nei, det var ikke det jeg sa i HI, Jeg spurte om det var ønske om noe langvarig eller om det er kortvarig morro. det er jo heller ikke ett fasitsvar på det spørsmålet derfor jeg ville ha litt forskjellige innspill fra alle dere som er i forhold med store aldersforskjeller. Vet ikke om jeg har ordlagt meg feil, eller hva er grunnen for så mye motstand mot spørsmålet mitt? Anonymkode: b9284...825
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #13 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det var ikke det jeg sa i HI, Jeg spurte om det var ønske om noe langvarig eller om det er kortvarig morro. det er jo heller ikke ett fasitsvar på det spørsmålet derfor jeg ville ha litt forskjellige innspill fra alle dere som er i forhold med store aldersforskjeller. Vet ikke om jeg har ordlagt meg feil, eller hva er grunnen for så mye motstand mot spørsmålet mitt? Anonymkode: b9284...825 Det er vel de som føler seg truffet her? En kvinne på 40+ Bør ikke «frarøve» fremtiden til en mann 20+. Er bare at de unge mennene blir besatt av den gode sexen, og tror dette forholdet helt innafor. Anonymkode: 9b48e...cbe
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #14 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det var ikke det jeg sa i HI, Jeg spurte om det var ønske om noe langvarig eller om det er kortvarig morro. det er jo heller ikke ett fasitsvar på det spørsmålet derfor jeg ville ha litt forskjellige innspill fra alle dere som er i forhold med store aldersforskjeller. Vet ikke om jeg har ordlagt meg feil, eller hva er grunnen for så mye motstand mot spørsmålet mitt? Anonymkode: b9284...825 Spørsmålet i HI er helt innafor, det, tror ikke noen reagerer på det. Men så skriver du f.eks. at "Har dere en eldre mann dere skal falle tilbake på da eller vil dere holde dere single når menn mister interessen pga deres alder?" Da ser det ut som om 1) du tar for gitt at den yngre mannen vil miste interessen for kvinnen etterhvert som hun blir eldre 2) du antar at kvinner må ha noen "å falle tilbake på" fordi de ikke klarer seg selv ...og her tror jeg muligens at nr. 2 oppfattes som mer "fornærmende" enn nr 1. Du vet muligens (ikke?) at kvinner har noe lenger levealder enn menn, og at i parforhold der partene er noenlunde jevngamle, så er det som regel mannen som dør først. Kvinner kan dermed uansett regne med å bli alene på sine eldre dager. Og så dette her: " Ja, dere kan være selvstendige og heller bruke det flotte helsevesenet vi har her i landet når alderen kommer." Tror du virkelig at enslige, eldre kvinner er alene om å "bruke helsevesenet"? Faktum er at enslige eldre kvinner klarer seg langt bedre alene enn enslige eldre menn, på mange måter. Anonymkode: ede1f...7fa 11 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #15 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere eldre kvinner som er i forhold med unge menn, forventer dere å bli gamle sammen med disse unge mennene, eller er det bare kortvarige forhold dere søker?. Anonymkode: b9284...825 Kjærlighet og ekteskap, 11 år mellom oss. Anonymkode: d2410...cea 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #16 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Spørsmålet i HI er helt innafor, det, tror ikke noen reagerer på det. Men så skriver du f.eks. at "Har dere en eldre mann dere skal falle tilbake på da eller vil dere holde dere single når menn mister interessen pga deres alder?" Da ser det ut som om 1) du tar for gitt at den yngre mannen vil miste interessen for kvinnen etterhvert som hun blir eldre 2) du antar at kvinner må ha noen "å falle tilbake på" fordi de ikke klarer seg selv ...og her tror jeg muligens at nr. 2 oppfattes som mer "fornærmende" enn nr 1. Du vet muligens (ikke?) at kvinner har noe lenger levealder enn menn, og at i parforhold der partene er noenlunde jevngamle, så er det som regel mannen som dør først. Kvinner kan dermed uansett regne med å bli alene på sine eldre dager. Og så dette her: " Ja, dere kan være selvstendige og heller bruke det flotte helsevesenet vi har her i landet når alderen kommer." Tror du virkelig at enslige, eldre kvinner er alene om å "bruke helsevesenet"? Faktum er at enslige eldre kvinner klarer seg langt bedre alene enn enslige eldre menn, på mange måter. Anonymkode: ede1f...7fa Det ser ut som at du misforstod, Og det jeg mente var. 1) Om dere målet kun var morro, har dere en eldre mann og falle tilbake på eller vil dere bare levet ut som single fra typ 50 årene om målet kun var morro med denne yngre kjæresten. Det er ingen ting som tilsier at en mann på 40 ikke ville elsket en kvinne i 60 årene like mye som da hun var 45, så her lar du din egen vinkling styre hva det egentlige spørsmålet var. 2) Hvor skrev jeg at kvinner ikke kan klare seg selv? Mente bare at noen mennesker foretrekker jo og være i forhold. Anonymkode: 43629...03e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #17 Skrevet 15. juni 2022 Er det bare meg som føler seg litt fornærma som blir kalt eldre siden jeg er over 40??😅😂 Anonymkode: fa88e...634 8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #18 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare meg som føler seg litt fornærma som blir kalt eldre siden jeg er over 40??😅😂 Anonymkode: fa88e...634 Nei gidder ikke bry meg. Er de som skriver det sin uvitenhet. De tenker nok anderledes når de passerer 40😂 Anonymkode: 0c41d...232 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #19 Skrevet 15. juni 2022 Jeg er 46 og i et forhold med en mann på 31. Er oppriktig glad i han og håper jo det skal vare. Hvis det ikke gjør det og jeg blir singel som f.eks. 60-åring, så har jeg ikke tenkt noe videre. Kanskje blir jeg singel resten av livet, kanskje dukker det opp noen. Har tenkt på om jeg skal droppe han nå for å finne en som er på min egen alder, for å unngå å bli droppet når jeg blir eldre, men så ser jeg jo at forhold mellom jevnaldrende også tar slutt, folk blir enker og enkemenn, mye som kan skje. Så jeg bare koser meg jeg og tar det som det kommer. Om jeg blir singel så skal jeg reise verden rundt, for jeg har en jobb jeg kan ta med meg og tar veldig godt vare på kropp og helse. Anonymkode: 477c6...c62 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #20 Skrevet 15. juni 2022 Jeg er 39, samboer (og far til barna våre) er 26. Jeg håper vi kommer til å bli gamle sammen. Trist om han dør fra meg tidlig Anonymkode: e653c...12b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå