AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Del Skrevet 15. juni 2022 Min bror og hans fru skal gifte seg 1 juli. Jeg skal være forlover for min bror, og ønsker å skrive et pent dikt i kortet som skal leveres sammen med gavene. har noen et tips eller to til meg om hva jeg kan skrive i kortet? 🥰 Anonymkode: 80862...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juni 2022 #2 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg har brukt Prøysens Mitt hjerte er ditt. Anbefales dog ikke til ihuga ateister... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. juni 2022 #3 Del Skrevet 15. juni 2022 Daria skrev (58 minutter siden): Jeg har brukt Prøysens Mitt hjerte er ditt. Anbefales dog ikke til ihuga ateister... Det var da ingenting religiøst i det diktet? Veldig fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Del Skrevet 15. juni 2022 3 minutter siden, ElectricScum said: Det var da ingenting religiøst i det diktet? Veldig fint. Bare litt. Quote Kjærlighetsrosa er skaperens verk Anonymkode: f5072...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. juni 2022 #5 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare litt. Anonymkode: f5072...b12 Ah, jeg overså den. Allergien min slo iallfall ikke ut, så den kunne jeg latt passere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Del Skrevet 15. juni 2022 4 minutter siden, ElectricScum said: Ah, jeg overså den. Allergien min slo iallfall ikke ut, så den kunne jeg latt passere. Hahaha, samme her, hadde nok ikke reagert. Anonymkode: f5072...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #7 Del Skrevet 15. juni 2022 Fra "Aka på isen håle": "Ja, når dei rette møtast, så fær det sitt rette lag. Trutt på vegen dei fylgjast alt utan kiv og klag. Ungdom og venleik vika, men hjarta slær friske slag; og kjærleiken held sin varme og varer til siste dag." Et sitat løst husket - om ni vill ha lyckan kvar, flytta skåpet en gång var Anonymkode: d6ed0...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juni 2022 #8 Del Skrevet 15. juni 2022 ElectricScum skrev (33 minutter siden): Ah, jeg overså den. Allergien min slo iallfall ikke ut, så den kunne jeg latt passere. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hahaha, samme her, hadde nok ikke reagert. Anonymkode: f5072...b12 Jeg kjenner de som hadde reagert, så jeg tenkte det var tryggest å advare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. juni 2022 #9 Del Skrevet 15. juni 2022 Daria skrev (15 minutter siden): Jeg kjenner de som hadde reagert, så jeg tenkte det var tryggest å advare... Sikkert greit. Det jordnære og menneskelige i hans tekster veier i stor grad opp for det lille av religiøsitet som måtte forekomme. For min del iallfall. Med litt velvilje kan man vel også tolke "skaperens verk" i overført betydning. Han skriver det tross alt ikke "skaperen" med stor S 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Del Skrevet 15. juni 2022 Mange gode tips her: https://www.nrk.no/kultur/her-er-de-beste-kjaerlighetsdiktene-til-bryllupet-1.15971165 Anonymkode: 3b530...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå