Gå til innhold

Omklassifisering av bil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en stasjonsvogn som er registrert med grønne skilter som straks er 10 år gammel (eller, 10 år siden første registrering i Norge da). Nå vil vi omklassifisere den til personbil med fem seter. Er det noen som vet om det tar fryktelig lang tid? Mye papirarbeid etc, eller er det kjapt unnagjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ganske enkelt og greit. fjern veggen, sett inn seter ( husk sikkerhetsseler!!) og ta den med på biltilsynet.

Skrevet

Å?

Jeg var mer eller mindre overbevist om at man måtte ordne med biltilsynet før setene kom opp. Men dette var jo mye bedre :) Er de fryktelig nøye på datoen da?

Skrevet

ja datoen er kjempeviktig. tar du det før, så må du betale masse avgift!!

vi satte i seter på vår og reiste bare å viste den. men vi hadde feil type seler ( hadde ikke E- merket) har amerikansk bil. så da bare monterte vi godkjente seler og reiste tilbake en knapp time senere. vips så var det en 5 seter istedenfor 2.

Skrevet
ja datoen er kjempeviktig. tar du det før, så må du betale masse avgift!!

vi satte i seter på vår og reiste bare å viste den. men vi hadde feil type seler ( hadde ikke E- merket) har amerikansk bil. så da bare monterte vi godkjente seler og reiste tilbake en knapp time senere. vips så var det en 5 seter istedenfor 2.

og dette var meg. glemte å logge meg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...