Gå til innhold

inngrodd tånegl

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har fått fjernet negl / operert bort inngrodd tånegl, var det smertefritt? Ser så vondt ut.

Har gått med inngrodd tånegl som gjør ekstremt vondt med en gang man kommer borti, i over et år nå. Er i perioder det gjør sjukt vondt, er skikkelig hoven og rød også. Har badet i vann med medisinsk grønnsåpe hver dag etter anbefaling av lege, men det blir jo nesten verre. Skal bestille time til fotpleier nå, men kvier meg nesten litt over å måtte fjerne den, for det ser jo så vondt ut??

Anonymkode: c5f0d...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke smertefritt. 
Etter å ha fjernet stingene gikk det mye bedre. Verdt det å gjøre det likevel for det er fryktelig vondt med inngrodd negl også 🙃

AnonymBruker
Skrevet

Fotpleier? Jeg ville heller vurdert fotterapeut

Anonymkode: a9630...dbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å kontakte lege så får du bedøvelse og de ordner det. Jeg bruker å gjøre det selv. 

Anonymkode: ed8dd...745

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fjernet på begge sider på begge storetærne. Ble henvist til en privat kirurg og betalte kun egenandel. Bedøvelsen var vond, men det går fort. Ble skjært litt opp for å avdekke roten. Neglen klipt helt ned på begge sider og til slutt ble det brukt strømførende kniv for å ødelegge roten på sidene. Var skikkelig vondt det første døgnet, hjalp litt da stingene ble tatt. Den første uken var ikke behagelig. Men heller vondt i en uke eller to enn å stadig få tilbakevennende betennelser som er veldig vonde.

Anonymkode: ea8d9...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...