AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Del Skrevet 14. juni 2022 Hei. jeg trenger en ny solkrem til bruk i ansikt, har brukt den coop har og dermica sine til ansikt, begge er svanemerket. Men de reagerer jeg på nå, begynner å svi i øyne nesten med engang, øynene renner og da svir det jo enda mer, hovner opp og hunden rundt øyet og øyelokket blir sårt, og når jeg vasker bort klikker øynene helt siden det tydeligvis kommer litt innpå øyene virker det som.. så har noen noen tips til hva jeg kan teste ut? Er også litt opptatt av at det skal være en trygg solkrem å bruke uten masse uønskede ingredienser i, men om jeg må vike der for å få noe som ikke øynene reagerer på er det greit.. har lest og prøvd å lese meg opp, men det er jo en gigantisk jungel der ute og jeg er ikke så god på slike ting.. så hjelp 😌 Anonymkode: 42921...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi Skrevet 17. juni 2022 #2 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg tåler fint Dr.Shrammeck sin solar+ protect fluid. Men den er ganske dyr, så er dumt om man den viser seg å ikke passe til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg tåler godt Vichy og la roche posay sine. Takler ikke klissete hud:P Likte sånn sett cliniderm sin, men den gav meg soleksem. Anonymkode: c33c4...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Del Skrevet 17. juni 2022 Har veldig sensitiv hud. Bruker La Roche Posay. Anonymkode: 95422...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Del Skrevet 18. juni 2022 Cosrx sin med Aloe Vera, liker jeg🙂 Anonymkode: d318c...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg liker denne https://www.kicks.no/kiehls/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/spf-hoy/ultra-light-daily-uv-defense-spf50-pa-60-ml Anonymkode: 2a646...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Del Skrevet 18. juni 2022 Hudlegen min anbefalte cosmica Anonymkode: 3278a...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Cosrx sin med Aloe Vera, liker jeg🙂 Anonymkode: d318c...686 Den inneholder både parfyme og alkohol av den dårlige typen som ikke er bra for sensitiv hud. I tillegg er den ikke bekreftet å være spf 50, så det kan ikke garanteres at den faktisk gir beskyttelsen den lover. Anbefaler Beauty of Joseon sin solkrem, kan bestilles på skinsecret.no. Utrolig god solkrem som er perfekt for sensitiv hud. Anonymkode: 79068...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå