Gå til innhold

Midlertidig avstandsforhold og plutselig alt ble rart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi datet og ble sammen etter et par mnd. Han reiste til hjemmelandet sitt for å besøke familien og datteren sin. Europeisk land. Han påstår at han bor i egen leilighet og har samvær med datteren der.

De eneste gangene han kontakter meg er via meldinger eller talemeldinger når han er ute. Både utr og med datteren.  Før han reiste pleide vi å videochatte, ringes, osv. Nå merker jeg at han tar ikke initiativ eller nevner det.

Jeg har en feeling at han skjuler noe for meg. 

Noen som kan hjelpe meg hvordan finne ut om han lyger. Han tar veldig lang tid å svare om kvelden og noen ganger sier han at han sovnet tidlig. Har ikke sett noen bilder av leiligheten eller noe. 

Anonymkode: 36278...0c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva som kan være tilfeller her…🙄

Anonymkode: 3c2ac...7a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre han da? 
«Hvorfor oppfører du deg så rart ?»

Anonymkode: 3591d...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han bor så klart med kona, og har glemt å fortelle at han fremdeles er gift. Dette skjedde nemlig me i 2003. At det går an å være så naiv sett i ettertid. 

Anonymkode: 593e2...9af

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han bor så klart med kona, og har glemt å fortelle at han fremdeles er gift. Dette skjedde nemlig me i 2003. At det går an å være så naiv sett i ettertid. 

Anonymkode: 593e2...9af

Det er det jeg mistenker også. Jeg har spurt og forklart at det føles rart, men han finner alltid unnskyldninger. Vi er venner på sosiale medier, men det kan hende at hun er ikke der 🤷🏻‍♀️

Gjest tullerikke
Skrevet

Tipper han er sammen med dere begge.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det jeg mistenker også. Jeg har spurt og forklart at det føles rart, men han finner alltid unnskyldninger. Vi er venner på sosiale medier, men det kan hende at hun er ikke der 🤷🏻‍♀️

Det kan hende at han har to separate kontoer. En han bruker i hjemlandet og en han bruker i Norge? 

Jeg tror garantert at han bor med eksen - eller at de fremdeles er sammen til og med. Han vil ikke vise deg leiligheten fordi du vil da se dekor og krimskrams og alt mulig som viser at en dame bor der. 

Hvor gammel er barnet? Hvis det er for lite til å snakke, så er han ikke redd for at barnet skal avsløre han selv om han ringer deg med barnet i nærheten. Hvis barnet er eldre og stort nok til å snakke godt og forklare seg osv, ville jeg følt meg mer trygg på at han ikke er sammen med dere begge to. Såfremt han snakker til deg kjærlig og som en kjæreste altså, disse gangene dere snakkes på tlf. 

Anonymkode: 7c051...88c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan hende at han har to separate kontoer. En han bruker i hjemlandet og en han bruker i Norge? 

Jeg tror garantert at han bor med eksen - eller at de fremdeles er sammen til og med. Han vil ikke vise deg leiligheten fordi du vil da se dekor og krimskrams og alt mulig som viser at en dame bor der. 

Hvor gammel er barnet? Hvis det er for lite til å snakke, så er han ikke redd for at barnet skal avsløre han selv om han ringer deg med barnet i nærheten. Hvis barnet er eldre og stort nok til å snakke godt og forklare seg osv, ville jeg følt meg mer trygg på at han ikke er sammen med dere begge to. Såfremt han snakker til deg kjærlig og som en kjæreste altså, disse gangene dere snakkes på tlf. 

Anonymkode: 7c051...88c

Barnet er 3 år og forstår ikke hva vi snakker pga vi snakker norsk. Magefølelsen sier at det er noe galt og den tar aldri feil. Jeg konfronterer ham direkte og sier hvis han ikke ringer meg fra leiligheten om kvelden så er det slutt. Evt ringer jeg og hvis han ikke svarer og finner unnskyldninger er vi ferdig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Barnet er 3 år og forstår ikke hva vi snakker pga vi snakker norsk. Magefølelsen sier at det er noe galt og den tar aldri feil. Jeg konfronterer ham direkte og sier hvis han ikke ringer meg fra leiligheten om kvelden så er det slutt. Evt ringer jeg og hvis han ikke svarer og finner unnskyldninger er vi ferdig. 

Bra. Sett grenser. Du kan ikke være sammen med en som gjør deg usikker. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er gift. Tok en runde på facebook og fant konen hans. Mange bilder der de er sammen inkludert profilbilde. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er gift. Tok en runde på facebook og fant konen hans. Mange bilder der de er sammen inkludert profilbilde. 

Datet et par måneder og ikke enda sjekket FBen hans. Imponerende😁😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Bra du blir kvitt han. En som vil ha i pose og sekk. Polske menn som jobber her holder på ofte med dette har jeg skjønt 

Anonymkode: a1ed5...10e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Datet et par måneder og ikke enda sjekket FBen hans. Imponerende😁😉

Selvfølgelig sjekket jeg det, men måtte gå gjennom alle likes og kommentarer og alt før jeg fant ut. 

Gjest tullerikke
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde sendt melding til kona. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...