AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Skal slutte i en jobb jeg har vært i noen år. Jeg har sånn 5-7 kollegaer hvor jeg føler en liten avskjedshilsen hadde vært på sin plass men jeg har stram økonomi og har egentlig ikke råd til en ekstra tusenlapp engang. Hvem har ideer til hvordan en kan si takk for seg og si at en har satt pris på kollegaene, uten at det koster for mye? Anonymkode: 032b0...b89
Illuminatum Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Ett tips er med munnen si takk for seg og si at du har satt pris på kollegaene. Hvem gir gaver til de andre ansatte når en slutter? 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal slutte i en jobb jeg har vært i noen år. Jeg har sånn 5-7 kollegaer hvor jeg føler en liten avskjedshilsen hadde vært på sin plass men jeg har stram økonomi og har egentlig ikke råd til en ekstra tusenlapp engang. Hvem har ideer til hvordan en kan si takk for seg og si at en har satt pris på kollegaene, uten at det koster for mye? Anonymkode: 032b0...b89 Det er vanlig å gi avskjedsgave til den som slutter og ikke omvendt. Du kan jo bare si noen hyggelige ord til dem på siste dagen. Evt skrive et hyggelig kort og gi det sammen med en konfekt e.l. Men det er ikke vanlig at det gis fra deg til dem… Anonymkode: e8ab1...953
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Et kort eller en mail med noen vennlige ord holder lenge. Anonymkode: a7dee...a42 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Du trenger ikke gi noe. Her jeg jobber er det vanlig at den som slutter sender ut en felles epost der man takker for fine år og mimrer litt om tida man har hatt i bedriften og tilslutt takker for seg. Anonymkode: 5273b...33f
NakenPanda Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 Dans gjennom kontoret/arbeidsplassen med Bluetooth høyttaler og spill "Moving on up", som din kollega hadde jeg satt veldig stor pris på om noen hadde gjort dette på en fredag 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 2 minutter siden, NakenPanda said: Dans gjennom kontoret/arbeidsplassen med Bluetooth høyttaler og spill "Moving on up", som din kollega hadde jeg satt veldig stor pris på om noen hadde gjort dette på en fredag Glem det jeg skrev over. Gå for dette!! Anonymkode: 5273b...33f 1
n_97 Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 Kjøp noen billige postkort med et motiv som passer til de forskjellige personene. Så skriver du noen hyggelige ord på kortet og gir til dem.
maverick22 Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 Gi en god klem si takk og lykke til videre så går du ut dørene, koster deg 0 kroner, men har en god effekt 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 Har aldri hørt om at noen kjøper gaver til kolleger når de selv slutter i jobben, det bruker da alltid å være omvendt. Der jeg har jobbet har vi hatt kake og kjøpt inn gaver til de som har sluttet. Du kan selvsagt ta med deg en kake eller noe godt å spise selv, men at du skal kjøpe gaver til kollegene dine, det høres uvanlig ut. Anonymkode: 19e2b...388
Maestro Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 Aldri gitt noe da jeg har sluttet. Av flere plasser jeg har jobba, så var det kun lærlingplassen min som ga meg et armbånd og roser da jeg var ferdig.☺️ Når jeg var leder selv, så ga vi noe felles til den som sluttet. Med mindre vedkommende har jobba 2 uker for så fått seg en annen jobb.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 Ikke gjør noe, bare forduft usynlig. Selv slutter jeg på denne måten, foretrekker at ingen av mine kollegaer får vite det før jeg er borte. Anonymkode: 829ba...0c0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 Ta med deg en boom blaster og noe musikk, samle alle i en ring med stoler og gi hver og en av dem en lap dance etter tur. Koster ingenting, og dessuten er det trivelig. Anonymkode: a69b2...a8f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 Jeg fikk kort av sjefen min da hun sluttet, hvor hun skrev hva hun satte pris på ved meg. Det var veldig overraskende og skikkelig hyggelig 😊 husker ikke om det var med en liten sjokolade også, men kortet husker jeg, og har fremdeles 😊 Anonymkode: 28494...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå