Gå til innhold

Slank kropp med relativrt store pupper, fint eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har en kropp som er slank, uansett hva du vil mene. Kan sammenlignes med Emilie N som var med på kompani karlsen (Ikke Emilie politikeren men hun andre) 

Uansett. Kan godt hende jeg bruker feil bh str. Syntes B blir for trang rundt. Som sagt så har jeg bred rydd, stått mye på hendenene, trener også styrke trening.

Kunne nok hatt 75C, den er perfekt. Iforhold til kropoen min ellers, så har jeg store pupper. Skulle gjerne hatt litt mindre ❤

Anonymkode: 8d4eb...954

Tallet i BH-størrelsen er cm omkrets rundt midjen. Bokstaven er koppstørrelsen i forhold til midjemål. Dette vil si at selv om noen med C-cup kan ha store pupper, vil de fortsatt være relativt små i forhold til kroppen.

Hvis du har feil omkrets men riktig cup, så må du øke koppstørrelsen to hakk for hver størrelse du går ned i omkrets. Som gjør at du får 75E.

Emilie Nereng har helt klart ikke 80 cm omkrets og hun veier nok ikke 64 kg heller. 

Anonymkode: 94abd...7d6

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja nå er de ikke Linni store da😂 Men jeg er omterent like slank som henne. Litt mer styrke i kroppen Kanskje og høyere. Ts

Godt for deg, for selv om hun er søt nok, så ser hun litt rar ut proposjonsmessig. Mildt sagt. Men hver sin smak, hun liker de jo selv, så samme for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Rart å være stolt over noe man ikke har kontroll over.

Anonymkode: bf528...165

Fornøyd, da! Sett pris på! Ikke ønsk at du har noe annet. Du skjønner vel poenget.

Jeg har veldig små, hadde vært kulere med større, men jeg er happy som jeg er. Vil heller ha lengre bein enn større pupper, hvis jeg kunne velge. Tipper jeg hadde vært fornøyd om jeg var ts også.

Synes ikke bare EN type utseende er fint.

Skrevet (endret)

*feilpost*

Endret av DundreMilfin
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du er meget slank, så bruker du nok feil str på omkretsen på bh. 

Anonymkode: f5bb0...c3c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

80C er da ikke stort! Jeg bruker selv 95K… kunne faktisk tenke meg å fylle på litt… Ikke nødvendigvis større da…

AnonymBruker
Skrevet

Nok en klagetråd over store bryster. Ta brystreduksjon og bli ferdig med det. 

Anonymkode: 3d860...a3d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint, men synes det er finest om man ikke har helt flat rumpe om man har store pupper, bare fordi det ser ganske ubalansert ut fra siden om man har veldig store pupper og ingen rumpe. 

Anonymkode: 2f433...218

AnonymBruker
Skrevet

80C høres litt stort ut om du er 170 høy da. Ville kanskje prøvd 75D på ytterste hakket og se om det passer, den blir jo større rundt etter hvert også. Jeg er selv 176 og 65kg, bruker 75D, men jeg vet om to personer som er nesten like høye som meg der ene bruker 65 og andre bruker 80 da, begge tynnere enn meg. Så kommer litt an på ribbebein ja, men tror mange bruker for stor omkrets rundt.

Anonymkode: 2f433...218

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler dere som sier dere er slanke men bruker over 80 i bh å faktisk ta ett målebånd og måle rundt ryggen.
Målebåndet skal være rett under brystene og rett rundt, ikke opp mot nakken.
Så sjekker du der hva cm du er rundt ryggen og kjøper en bh str som starter på det nr.
Bokstaven er for forholdet mellom brystene og ryggen. En 70C og en 80C er to forskjellige str på brystene, ikke samme.
I tillegg så er der litt forskjellig på hva slags type bh'er man passer, utifra modell. Så alle bh'er bør testes på før kjøp.
Test også bh'en på ytterste hempe, for bh'en strekkes og vil bli større rundt ved bruk.
Det er viktig for rygg og nakke å bruke en riktig str i bh, ellers kan man slite med både smerter i rygg, nakke og andre steder.
Belastningen skal ikke være kun på skuldre, men også rundt rygg, for at man ikke skal få smerter.

Anonymkode: a12ac...50e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 23.30):

Jeg har bred rygg, ja. Gammel turner og har muskelmasse. Veier 64kg og er 1.70 høy. Så hvis hvis du kaller meg tjukk så har du feil syn på hva slank er. 

Som flere her sier; er du virkelig slank, bruker du feil størrelse på BH'n. Selv er jeg 1.70 og veier 89 kg. Bruker størrelse 85G. Så både bryster og alt annet er stort. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er liten og nett, dvs 150 høy og størrelse S i klær,  og ALLTID hatt store pupper. Følte meg vulgær, kløfta var alltid fremtredende. Å finne kjoler eller overdeler ble et mareritt, fordi jeg var en størrelse S overalt, bortsett fra puppene, så ingenting passet slik det skulle. 

Etter to barn og endt ammeperiode mee siste barn, fikk jeg innvilget og gjennomført brystreduksjon. Fjernet 1 kilo bryst på hver side, og er nå en C-cup. Ville egentlig ha enda mindre enn det. Aldri angret et sekund! De fysiske plagene forsvant, samtidig som jeg absolutt synes puppene kler kroppen min nå. 

Anonymkode: f0c24...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...