AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Har alltid vært tynn. Før jeg fikk barn hadde jeg kjempe små pupper, men etter 2 barn har jeg fått ganske store pupper. I mine øyne er de ikke perfekte, men det er ikke "hengepupper" i følge andre menn, og de gar så og si elsket de. Jeg selv hater at de disser opp og ned når jeg går. Det er litt fyll i de også (heldigvis) . Hvorfor har noen små pupper og andre store? Bare lurer.. Sorry detalj.. Er det sånn at de fleste slanke damer har små pupper? Bruker 80c, men kunne likegodt gått opp en str. Er meget slank. Dette innlegget er ikke ment for å provosere, kun mine tanker. K34 Anonymkode: 8d4eb...954
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Skjønner hva du mener. Jeg har aldri hatt petite pupper, men store dajer med en gang jeg kom i puberteten. Misunnelig på dem med små. Mine henger en del. Puppene mine er ikke verdens undergang, men de henger så fryktelig??! Har fyll i dem, men jeg er jo fyldig. Hvis jeg noensinne blir slank har jeg lyst på brystløft, fremfor vrengte poser som tyter ut av bh-en. Tør ikke å bøye meg fremover fordi jeg er redd for at puppene mine skal vise seg i en av de rare formene sine Anonymkode: 6a3bd...44c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner hva du mener. Jeg har aldri hatt petite pupper, men store dajer med en gang jeg kom i puberteten. Misunnelig på dem med små. Mine henger en del. Puppene mine er ikke verdens undergang, men de henger så fryktelig??! Har fyll i dem, men jeg er jo fyldig. Hvis jeg noensinne blir slank har jeg lyst på brystløft, fremfor vrengte poser som tyter ut av bh-en. Tør ikke å bøye meg fremover fordi jeg er redd for at puppene mine skal vise seg i en av de rare formene sine Anonymkode: 6a3bd...44c Ts her.. Skjønner hva du mener. Jeg er sånn at jeg må holde for brystene mine, fordi de er litt store. Til og med sønnen min på 7år kommenterte at jeg hadde så store pupper. Er det en skam å ha disse store? "Alle" vil ha små.. Når jeg går med bh og stram tshorte disser de virkelig. Føler menn legger merke til dette, spes litt eldre. Hater det selv..! Anonymkode: 8d4eb...954
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Det et vel fordeler og ulemper med begge deler. Anonymkode: 98025...15b 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Hvis du bruker 80C så er du verken slank eller har spesielt store pupper. Anonymkode: 94abd...7d6 12 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis du bruker 80C så er du verken slank eller har spesielt store pupper. Anonymkode: 94abd...7d6 Jeg har bred rygg, ja. Gammel turner og har muskelmasse. Veier 64kg og er 1.70 høy. Så hvis hvis du kaller meg tjukk så har du feil syn på hva slank er. Anonymkode: 8d4eb...954 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 Jeg tror du bruker feil BH-størrelse. 80 C er ganske stort rundt. Selv er jeg 62 kg og 170 høy, bruker 70 E. Som tilsvarer rundt samme str i cup som deg, men føler ikke at jeg har gigantiske pupper akkurat. Pupper kommer i alle størrelser og så lenge man ikke har helseplager tenker jeg det ikke er så nøye hvilken størrelse man har. Aner ikke hva som er mest vanlig. Blant mine slanke venninner er det ganske 50/50 om man har små pupper eller litt større. Uansett, du er nok veldig fin akkurat som du er☺️ Anonymkode: f797d...b02 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror du bruker feil BH-størrelse. 80 C er ganske stort rundt. Selv er jeg 62 kg og 170 høy, bruker 70 E. Som tilsvarer rundt samme str i cup som deg, men føler ikke at jeg har gigantiske pupper akkurat. Pupper kommer i alle størrelser og så lenge man ikke har helseplager tenker jeg det ikke er så nøye hvilken størrelse man har. Aner ikke hva som er mest vanlig. Blant mine slanke venninner er det ganske 50/50 om man har små pupper eller litt større. Uansett, du er nok veldig fin akkurat som du er☺️ Anonymkode: f797d...b02 Skulle hit og si det samme. Jeg veier 78 kg og er 178, og er 65 rundt. Og C er en liten cup. Jeg har J-cup og mine er store, men ikke gigantiske. Menn er for øvrig veldig forskjellige, noen liker små, andre store. Noen liker tynne, andre tykke. Du er helt sikkert kjempefin 😊 Anonymkode: d5223...e54 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har bred rygg, ja. Gammel turner og har muskelmasse. Veier 64kg og er 1.70 høy. Så hvis hvis du kaller meg tjukk så har du feil syn på hva slank er. Anonymkode: 8d4eb...954 Det er forskjell på "tjukk" og "ikke slank". Det er ikke sånn at alle normalvektige er slanke, det gjelder normalt nedre del av skalaen og de med smal kroppsbygning. Det er mange kropper som ikke er slanke som er kjempefine, og det kan være kjempefint med både små og store pupper, men man må kunne kalle en spade for en spade. Anonymkode: 94abd...7d6 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 Damer med store pupper = sexobjekter Anonymkode: 1241a...eb5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 Jeg har alltid hatt store, og hatt komplekser for de, spesielt etter at jeg fikk barn. Føler de henger og liker ikke å vise meg naken.. MEN jeg har jo også fått masse komplimenter for dem, og menn elsker dem, så nå synes jeg det er helt ok. Hadde planer om brystreduksjon tidligere men har slått fra meg den tanken nå. Er 54 kilo og bruker str 85E. Anonymkode: 11915...f6b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #12 Skrevet 15. juni 2022 Å, jeg er litt samme. Savner SÅNN de små nette puppene jeg hadde før graviditeten! Jeg personlig syntes små pupper er penest i klær da, de er enkle å kle og man trenger ikke tenke så mye på hva som sitter pent. Anonymkode: 79fdd...42a
Ulla Ullsokk Skrevet 15. juni 2022 #13 Skrevet 15. juni 2022 Du ser sikkert kjempefin ut! Vær stolt av de puppene du har! Kult med slank kropp og store pupper, da!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #14 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er forskjell på "tjukk" og "ikke slank". Det er ikke sånn at alle normalvektige er slanke, det gjelder normalt nedre del av skalaen og de med smal kroppsbygning. Det er mange kropper som ikke er slanke som er kjempefine, og det kan være kjempefint med både små og store pupper, men man må kunne kalle en spade for en spade. Anonymkode: 94abd...7d6 Jeg har en kropp som er slank, uansett hva du vil mene. Kan sammenlignes med Emilie N som var med på kompani karlsen (Ikke Emilie politikeren men hun andre) Uansett. Kan godt hende jeg bruker feil bh str. Syntes B blir for trang rundt. Som sagt så har jeg bred rydd, stått mye på hendenene, trener også styrke trening. Kunne nok hatt 75C, den er perfekt. Iforhold til kropoen min ellers, så har jeg store pupper. Skulle gjerne hatt litt mindre ❤ Anonymkode: 8d4eb...954
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #15 Skrevet 15. juni 2022 Ulla Ullsokk skrev (1 time siden): Du ser sikkert kjempefin ut! Vær stolt av de puppene du har! Kult med slank kropp og store pupper, da! Ja nå er de ikke Linni store da😂 Men jeg er omterent like slank som henne. Litt mer styrke i kroppen Kanskje og høyere. Ts Anonymkode: 8d4eb...954
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #17 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en kropp som er slank, uansett hva du vil mene. Kan sammenlignes med Emilie N som var med på kompani karlsen (Ikke Emilie politikeren men hun andre) Uansett. Kan godt hende jeg bruker feil bh str. Syntes B blir for trang rundt. Som sagt så har jeg bred rydd, stått mye på hendenene, trener også styrke trening. Kunne nok hatt 75C, den er perfekt. Iforhold til kropoen min ellers, så har jeg store pupper. Skulle gjerne hatt litt mindre ❤ Anonymkode: 8d4eb...954 Du bruker feil str (omkretsen er for stor, cupen er for liten), og har uansett ikke store pupper. 🤷♀️ Jeg er 170 høy og veier 70 kg, og bruker 70F. Helt moderate pupper. Anonymkode: 52425...138 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #18 Skrevet 15. juni 2022 Jeg har enorme pupper, sånn sett i forhold til resten av kroppen. Prøver jeg å slanke de vekk blir jeg bare tynnere i ansikt, bena, og får ekstrem tynn hals og bein istedet. De irriterer meg, altså. Veldig. De er tunge og det ser regelrett dumt ut og som jeg har tatt masse silikon når man har smal midje med 80 j pupper..så jeg skal operere de mindre. Slitsomt for nakken og ryggen er det også Anonymkode: 6a1ae...497
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #19 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har alltid vært tynn. Før jeg fikk barn hadde jeg kjempe små pupper, men etter 2 barn har jeg fått ganske store pupper. I mine øyne er de ikke perfekte, men det er ikke "hengepupper" i følge andre menn, og de gar så og si elsket de. Jeg selv hater at de disser opp og ned når jeg går. Det er litt fyll i de også (heldigvis) . Hvorfor har noen små pupper og andre store? Bare lurer.. Sorry detalj.. Er det sånn at de fleste slanke damer har små pupper? Bruker 80c, men kunne likegodt gått opp en str. Er meget slank. Dette innlegget er ikke ment for å provosere, kun mine tanker. K34 Anonymkode: 8d4eb...954 Du høres jo perfekt ut. Er bare flott når de disser opp og ned. Anonymkode: 9bc1d...b98
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #20 Skrevet 15. juni 2022 Ulla Ullsokk skrev (1 time siden): Du ser sikkert kjempefin ut! Vær stolt av de puppene du har! Kult med slank kropp og store pupper, da! Rart å være stolt over noe man ikke har kontroll over. Anonymkode: bf528...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå