Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste månedene blitt forelsket i en annen mann enn mannen jeg er gift med! Siden jeg er i forhold prøver jeg å glemme han, men det får jeg ikke til. Jeg fantaserer om han ser på hans bilder og drømmer. Har null følelse for min mann igjen, vil ikke ha sex med minn mann. Det har absolutt ikke skjedd noe mellom meg og han jeg er forelsket i, jeg vet ikke engang om han er interessert i meg. 
Noen som har opplevd dette og hva gjorde dere?

Anonymkode: e3a35...936

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har de siste månedene blitt forelsket i en annen mann enn mannen jeg er gift med! Siden jeg er i forhold prøver jeg å glemme han, men det får jeg ikke til. Jeg fantaserer om han ser på hans bilder og drømmer. Har null følelse for min mann igjen, vil ikke ha sex med minn mann. Det har absolutt ikke skjedd noe mellom meg og han jeg er forelsket i, jeg vet ikke engang om han er interessert i meg. 

Opplever det akkurat nå. Er ikke akkurat forelska, for å bli det må jeg virkelig kjenne en person, flørte og la det gradvis bli mer og mer følelser.

Men betatt, drømmer, vil ikke ha sex med mannen. Men det ville jeg ikke fra før av heller. Jeg har lenge tenkt å komme meg vekk fra mannen min, så at jeg la merke til den andre fyren er det sparket bak som trengs!

Jeg har fortsatt ikke gått, men planlegger "flukten". Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på den andre. Om jeg ikke fortsatt er gira etter et halvår eller noe kanskje.

Hvordan  står det til med deg og mannen? Sånn til vanlig, før du fikk øynene opp for han andre? Hvis dere hadde det ganske bra, ville jeg ikke dyrket dette. Er dere i et dårlig og dømt ekteskap, så bør du bruke forelskelsen til å komme deg vekk.

Anonymkode: 76e40...597

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da tar du på deg voksenhatten og snakker med mannen din. Forklar han at forholdet står utenfor en ganske stor krise da du rett og slett ikke føler noen ting. Siden må dere sammen finne ut om det er noe dere kan gjøre eller ikke, og ta det derfra.

Mannen din fortjener denne sannheten!

Anonymkode: 776bd...bc1

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

har dere barn sammen?

Anonymkode: 8de2a...bc6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du har så lite følelser for mannen din, så dra. Min eks fikk følelser for ei kollega og det er de idag. Jeg er glad nå for at han innrømmet for at han ikke hadde følelser for meg etter 10års samboerskap. K34

Anonymkode: 6e2e2...e8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Opplever det akkurat nå. Er ikke akkurat forelska, for å bli det må jeg virkelig kjenne en person, flørte og la det gradvis bli mer og mer følelser.

Men betatt, drømmer, vil ikke ha sex med mannen. Men det ville jeg ikke fra før av heller. Jeg har lenge tenkt å komme meg vekk fra mannen min, så at jeg la merke til den andre fyren er det sparket bak som trengs!

Jeg har fortsatt ikke gått, men planlegger "flukten". Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på den andre. Om jeg ikke fortsatt er gira etter et halvår eller noe kanskje.

Hvordan  står det til med deg og mannen? Sånn til vanlig, før du fikk øynene opp for han andre? Hvis dere hadde det ganske bra, ville jeg ikke dyrket dette. Er dere i et dårlig og dømt ekteskap, så bør du bruke forelskelsen til å komme deg vekk.

Helt greit ekteskap egentlig, men jeg har de siste årene hatt mindre og mindre lyst og følelse for han. Han vil ikke skilles, mens jeg vil det. Vet jo ikke hva denne mannen vil tro om meg da om jeg prøver meg på han, mens jeg er gift liksom🙈 Han er en kollega av meg så vi omgås jo mye. Du da? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt greit ekteskap egentlig, men jeg har de siste årene hatt mindre og mindre lyst og følelse for han. Han vil ikke skilles, mens jeg vil det. Vet jo ikke hva denne mannen vil tro om meg da om jeg prøver meg på han, mens jeg er gift liksom🙈 Han er en kollega av meg så vi omgås jo mye. Du da? 

Foreslår du ender ditt forhold, før du starter noe nytt. Ikke gjør mannen din mer vondt enn nødvendig.

Anonymkode: 43662...70a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Helt greit ekteskap egentlig, men jeg har de siste årene hatt mindre og mindre lyst og følelse for han. Han vil ikke skilles, mens jeg vil det.

Har dere snakket ordentlig om det? Hvordan reagerer han når du sier at skilsmisse kanskje er det rette?

Du bør ikke prøve deg på han andre mens du er gift. Ikke før en stund etter at du har flytta fra mannen heller.. Jeg kommer til å være ute av forholdet innen noen uker håper jeg, så kanskje om et halvår kan jeg nærme meg han jeg liker hvis jeg fortsatt er betatt.

Vi jobber ikke sammen, men vi jobber i butikk og på kafé nært hverandre. Den ene stikker innom der den andre jobber flere ganger i uka🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har dere snakket ordentlig om det? Hvordan reagerer han når du sier at skilsmisse kanskje er det rette?

Du bør ikke prøve deg på han andre mens du er gift. Ikke før en stund etter at du har flytta fra mannen heller.. Jeg kommer til å være ute av forholdet innen noen uker håper jeg, så kanskje om et halvår kan jeg nærme meg han jeg liker hvis jeg fortsatt er betatt.

Vi jobber ikke sammen, men vi jobber i butikk og på kafé nært hverandre. Den ene stikker innom der den andre jobber flere ganger i uka🥰

Han mener vi har det bra! Han forstår ikke at jeg ikke har følelse for han lenger! Jeg er fast bestemt å skille meg uansett. Er det barn inn i bilde?

AnonymBruker
Skrevet

Er i aklurat samme situasjon, med barn... Alt er så vanskelig nå, livsomveltende. Påvirker alt. Vet ikke hva som er riktig å gjøre. Har ikke sagt noe til mann eller crushet mitt. Mannen virker å ikke forstå at jeg mener at vi sliter, han virker å mene vi har det bra...derfor er han heller ikke så gira på hjelp utenfra og da blir ikke jeg det heller

Anonymkode: 00eac...6a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han mener vi har det bra! Han forstår ikke at jeg ikke har følelse for han lenger! Jeg er fast bestemt å skille meg uansett. Er det barn inn i bilde?

Det mener min mann og. Han har det bra, så vi har det liksom bra. Han blir provosert når han hører om folk som mister følelser osv. Mener folk bør være mer takknemlige😏

Vi har to småbarn. Jeg prøver å orientere meg om hva som er best for deres del, og så må jeg bare ut.

Du tror ikke følelsene kan komme tilbake? At du er litt blendet av han på jobben nå?

AnonymBruker
Skrevet

Rart med det, men dette temaet har et fasitsvar

Fasit = Man skilles/går fra hverandre før man starter med noen nye

Likevel om det finnes et svar så er det så vanskelig. Hvorfor? Fordi man har investert så mange følelser, så mye tid, delt så mye, levd sammen, og på toppen av det har man kanskje barn i lag. Man kan hevde at det er bare å gå fra et forhold, men når alt i livet er vevd sammen med mannen/damen/samboeren/kjæresten så er det ikke bare å trykke på en knapp og å si ha det bra. Så da blir det til at man prøver videre likevel. Det fortsetter å ikke gå bra, men stadig like vanskelig å forlate alt man har investert hele sitt liv i...det er da det er så menneskelig å bli betatt eller forelsket i noen andre...

Anonymkode: c297e...4a6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...