AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Hei. Dersom barnehagen feirer pride og jeg holder barnet mitt hjemme, kan jeg si ifra akkurat det som det er? At jeg ikke ønsker barnet mitt skal feire, og derfor holder hjemme, eller blir det konsekvenser? Ønsker ikke diskusjoner hvorfor og hvordan. Alle har rett til sin egen mening. Så vennligst ikke lag trådet mitt til en debatt. Anonymkode: b18d2...0e8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Hva slags konsekvenser tenker du på? 😄 Altså barnehage er jo frivillig, det er ingen tvang og hvis du vil holde barnet hjemme så er jo det greit nok det. Men hvordan feirer de egentlig Pride i barnehagen, begynner å bli et par år siden min gikk i barnehagen? Anonymkode: a404e...2ea
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 når er denne pride feiringa da?? Anonymkode: e5750...e85
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Dersom barnehagen feirer pride og jeg holder barnet mitt hjemme, kan jeg si ifra akkurat det som det er? At jeg ikke ønsker barnet mitt skal feire, og derfor holder hjemme, eller blir det konsekvenser? Ønsker ikke diskusjoner hvorfor og hvordan. Alle har rett til sin egen mening. Så vennligst ikke lag trådet mitt til en debatt. Anonymkode: b18d2...0e8 Hvorfor velger du da å publisere spørsmålet ditt på norges største debattforum fremfor å ta kontakt med barnehagestyrer i morgen som kan gi deg svar med en gang. Anonymkode: 41bcf...37a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags konsekvenser tenker du på? 😄 Altså barnehage er jo frivillig, det er ingen tvang og hvis du vil holde barnet hjemme så er jo det greit nok det. Men hvordan feirer de egentlig Pride i barnehagen, begynner å bli et par år siden min gikk i barnehagen? Anonymkode: a404e...2ea De skal spørre om hvilket kjønn de ønsker å være, og la gutter prøve kjoler og jenter gutteklær, og spise pølser, boller osv. Jeg støtter ikke dette tullet. Anonymkode: b18d2...0e8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor velger du da å publisere spørsmålet ditt på norges største debattforum fremfor å ta kontakt med barnehagestyrer i morgen som kan gi deg svar med en gang. Anonymkode: 41bcf...37a Jeg spør fordi jeg ikke vet regler angående Pride. Om det er ulovlig å ikke støtte osv. spør fordi det gjelder barnet mitt. Anonymkode: b18d2...0e8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spør fordi jeg ikke vet regler angående Pride. Om det er ulovlig å ikke støtte osv. spør fordi det gjelder barnet mitt. Anonymkode: b18d2...0e8 Du kan bare ta ut ungen med begrunnelse i ferie eller er det veldig viktig å poengtere at det er på grunn av pride? Anonymkode: 41bcf...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå