AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Hellu. Jeg er på termin og i dag sjekket de modning og gjorde vel også en hinneløsning (?) for å se om det fikk fart på sakene. 8 timer senere kom det en god del slim blandet med friskt blod. Kan dette være tegningsblødning eller kan det bare være livmorhalsen som er litt irritert etter å ha blitt tuklet med? Hvis det bare er irritasjon, burde ikke dette kommet tidligere (omtrent rett etter timen) og kommer det typisk med slim? Begynner å bli veldig klar for å få denne ungen ut… så håper jo litt at dette som kom ut kan være en tegningsblødning og at det kanskje er håp for at noe skjer ila natten🤞 Anonymkode: 9bc94...d65
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Mitt første tegn på at fødselen var veldig nærtstående, var at slimproppen gikk samtidig som tegningsblødningen startet, altså slim og blod samtidig. Fødselen startet halvannet døgn etter dette. I løpet av det halvannet døgnet kom det mer slim og blod og jeg hadde "mensensmerter" som økte i intensitet. Anonymkode: dcf33...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå