AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Hva er dine tanker om boken "psykolog med sovepose"? Anonymkode: ebebc...d00
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Mine tanker er at den skal jeg lese. Anonymkode: 5e781...eca 1
Gjest Luna Llena Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Den boken høres interessant ut. Skriver den på listen, over bøker jeg skal lese i sommer.
skreppamedleppa Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Har fulgt hun lenge på insta og det hun legger ut og hennes tanker om friluftsliv, hvordan en kobler seg tilbake til seg selv osv osv, ytre liv styrker indre liv osv osv er bare en nytelse fra ende til annen i det hun gir fra seg av tips og triks. Virker som en reflektert real oki kvinne med en real reflektert oki filosofi så og si: psykologi og/i friluftsliv, to ting jeg selv føler hører sterkt sammen i eget liv iallefall og kjøpte boken i forgårs. Har ennda ikke fått bladd så mye i den men det kommer 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 En uteligger som har utdannet seg til paykolog? Anonymkode: bf2e4...349
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 skreppamedleppa skrev (På 16.6.2022 den 0.01): Har fulgt hun lenge på insta og det hun legger ut og hennes tanker om friluftsliv, hvordan en kobler seg tilbake til seg selv osv osv, ytre liv styrker indre liv osv osv er bare en nytelse fra ende til annen i det hun gir fra seg av tips og triks. Virker som en reflektert real oki kvinne med en real reflektert oki filosofi så og si: psykologi og/i friluftsliv, to ting jeg selv føler hører sterkt sammen i eget liv iallefall og kjøpte boken i forgårs. Har ennda ikke fått bladd så mye i den men det kommer Jeg leste ut boken i dag og det er virkelig en av de beste bøkene jeg har lest på lenge. Veldig nyttig og øyeåpnende for meg. Anonymkode: ebebc...d00 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå