AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Jeg sliter mye med helseangst. De siste mnd har jeg fått veldig vondt i hodet når jeg hoster, har ekstraslag eller kaster opp. Det er nesten som om jeg kan kjenne at blodårer i hodet utvider seg mens jeg hoster. Så går det over når jeg er ferdig. Har googla meg grønn på dette, men finner lite om det. Er det normalt? Helseangsten min roper at jeg har en aneurisme som er på vei til å sprekke, noe som fører til at jeg holder tilbake hoste, som heller ikke er bra for lungene.. Erfaring? Anonymkode: 3ff29...022
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Har du helseangst eller er det disse tankene som gjør at du tenker helseangst? Som regel når man hoster mye så for man vondt i hodet til slutt ikke uvanlig. Når det er sagt så har jeg en aneurisme og den sprakk ikke når jeg var syk og hostet for å si det slik så siden du har gått rundt slik i en måned så er det jo lite sannsynlig. Den sprakk ikke en gang når jeg fødet og du hadde hatt mange andre symptomer om du hadde hatt en som lå å ventet på å sprekke. Anonymkode: 3827b...6c4
apeklatt Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har du helseangst eller er det disse tankene som gjør at du tenker helseangst? Som regel når man hoster mye så for man vondt i hodet til slutt ikke uvanlig. Når det er sagt så har jeg en aneurisme og den sprakk ikke når jeg var syk og hostet for å si det slik så siden du har gått rundt slik i en måned så er det jo lite sannsynlig. Den sprakk ikke en gang når jeg fødet og du hadde hatt mange andre symptomer om du hadde hatt en som lå å ventet på å sprekke. Anonymkode: 3827b...6c4 Kan jeg spørre hvilke symptomer du hadde på aneurisme? Sprakk den,og gikk det bra? Endret 15. juni 2022 av apeklatt Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Hodepine pga økt blodtrykk er innafor normalt. Husk at du nyser og hoster av gode grunner. Anonymkode: 52fc5...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå