Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å lurer litt på om jeg skulle spørre legen om mysimba eller saxenda, men ser det er vanlig å prøve mysimba først og at dette har angst som en vanlig bivirkning. Er det noen her med angst fra før som har opplevd forverring?

Anonymkode: 9305d...558

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oki👍 da må man vel bare prøve da

AnonymBruker
Skrevet

Prøv? :) Hvis du kjenner det bærer galt av sted er det vel bare å slutte? Du kan også spørre legen om det.

Anonymkode: b979b...2ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2022 den 19.36):

Oki👍 da må man vel bare prøve da

AnonymBruker skrev (På 15.6.2022 den 20.00):

Prøv? :) Hvis du kjenner det bærer galt av sted er det vel bare å slutte? Du kan også spørre legen om det.

Anonymkode: b979b...2ff

Ja jeg må nok bare prøve 👍 intet våger intet vinner heter det vel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 20.53):

Jeg driver å lurer litt på om jeg skulle spørre legen om mysimba eller saxenda, men ser det er vanlig å prøve mysimba først og at dette har angst som en vanlig bivirkning. Er det noen her med angst fra før som har opplevd forverring?

Jeg opplevde faktisk forbedring i angst av mysimba 😊 Jeg fikk ikke den ønskede effekten av mysimba (i forhold til vektnedgang), så har startet med osempic nå. Men jeg fortsetter likevel på en lav dose mysimba på grunn av de positive bivirkningene jeg får av den 😊 Er også generelt mer avslappet og mindre anspent i kroppen.

AnonymBruker
Skrevet
Dynetrekket skrev (23 timer siden):

Jeg opplevde faktisk forbedring i angst av mysimba 😊 Jeg fikk ikke den ønskede effekten av mysimba (i forhold til vektnedgang), så har startet med osempic nå. Men jeg fortsetter likevel på en lav dose mysimba på grunn av de positive bivirkningene jeg får av den 😊 Er også generelt mer avslappet og mindre anspent i kroppen.

Oi så bra! Godt du har funnet noe som hjelper på angsten da!

Osempic er det det som egentlig er diabetes medisin?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oi så bra! Godt du har funnet noe som hjelper på angsten da!

Osempic er det det som egentlig er diabetes medisin?

Jeg var litt skeptisk før oppstart pga bivirkninger, men det er nok veldig individuelt hvordan man får det. Greit å vite at det ikke nødvendigvis blir forverring iallefall ☺

Osempic er egentlig diabetesmedisin ja 👍 Har ikke sånn kjempeeffekt av den enda, men krysser fingrene for at det kommer når dosen skal økes snart 🤞

AnonymBruker
Skrevet
Dynetrekket skrev (19 timer siden):

Jeg var litt skeptisk før oppstart pga bivirkninger, men det er nok veldig individuelt hvordan man får det. Greit å vite at det ikke nødvendigvis blir forverring iallefall ☺

Osempic er egentlig diabetesmedisin ja 👍 Har ikke sånn kjempeeffekt av den enda, men krysser fingrene for at det kommer når dosen skal økes snart 🤞

Krysse fingre! 🤞

Jeg kjenner jeg er skeptisk selv, men hjelper det meg på vei til å gå ned noen kg så er det verdt forsøket, tenker jeg👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Krysse fingre! 🤞

Jeg kjenner jeg er skeptisk selv, men hjelper det meg på vei til å gå ned noen kg så er det verdt forsøket, tenker jeg👍

Lykke til 😊

AnonymBruker
Skrevet
Dynetrekket skrev (18 timer siden):

Lykke til 😊

Takk!😊 og det samme til deg !🌞

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk masse bivirkinger på mysimba. Måtte slutte etter kort tid. Har akkurat hatt oppstart på saxenda. Veldig spent på om jeg møter like eller verre bivirkinger her.

Anonymkode: c5faf...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...