Gå til innhold

Kjæresten har to andre biler tilkoblet til Bluetoothen på mobilen hans..hva betyr det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så istad når kjæresten ville jeg skulle hjelpe han med å koble til airpodsa til mobel hans at det stod flere enheter på bluethooten hans, altså under «Mine enheter». Stod blant annet «Toyota» og «PEUGEOT», så to ukjente biler..vi har e-golf. Han sier han ikke vet hva det er og at han aldri har eller husker å ha koblet seg til disse bilene. 

Så det jeg egentlig lurer på er om det går an at mobilens Bluetooth kan koble seg til andre biler eller enheter uten at man vet det eller om man må gjøre det fysisk? De er jo lagret under «Mine enheter» så..

Anonymkode: b5843...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogen4

Man må vel fysisk koble seg til, bilen gjør det ikke sånn uten videre. Kan det ha vært i jobbsammenheng? En maxitaxitur en fuktig kveld med gutta? Noe sånnt? Jeg har mange andre biler enn min egen på min liste, men alle dem har jeg fysisk koblet meg til selv 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke arbeidsbil, eller dratt på tur sammen med en kammerat og koblet seg til bilens anlegg for å spille av favorittlåta?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så istad når kjæresten ville jeg skulle hjelpe han med å koble til airpodsa til mobel hans at det stod flere enheter på bluethooten hans, altså under «Mine enheter». Stod blant annet «Toyota» og «PEUGEOT», så to ukjente biler..vi har e-golf. Han sier han ikke vet hva det er og at han aldri har eller husker å ha koblet seg til disse bilene. 

Så det jeg egentlig lurer på er om det går an at mobilens Bluetooth kan koble seg til andre biler eller enheter uten at man vet det eller om man må gjøre det fysisk? De er jo lagret under «Mine enheter» så..

Det kan være år og dag siden. Jeg er fremdeles 4 mobiler senere koblet til en jobb bil jeg brukte sist i 2015

Anonymkode: ee206...2da

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan være år og dag siden. Jeg er fremdeles 4 mobiler senere koblet til en jobb bil jeg brukte sist i 2015

Høres rart ut, min mobil er ca 1 år gammel og har kun enheter fra dens levetid på listen. Listen hadde vært ganske lang ellers. Men det kommer kanskje an på mobilen. 

Anonymkode: 0ddb0...7c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du spurt han hva det betyr? Jeg har hatt ulike biler koblet på mine mobiler opp igjennom årene. Både jobb-biler og biler til familie og venner. Aldri tenkt på at det skal bety noe spesielt..?

Anonymkode: aae0b...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du spurt han hva det betyr? Jeg har hatt ulike biler koblet på mine mobiler opp igjennom årene. Både jobb-biler og biler til familie og venner. Aldri tenkt på at det skal bety noe spesielt..?

Anonymkode: aae0b...51e

Ja har spurt han, han sier han ikke vet. Han kjøpte mobilen helt ny etter han ble sammen med meg, og har ikke noen arbeidsbil, har også spurt om han har koblet seg til kompisens bil, men han har ikke noen av de bil merkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han kjøpte mobilen helt ny etter han ble sammen med meg, og har ikke noen arbeidsbil, har også spurt om han har koblet seg til kompisens bil, men han har ikke noen av de bil merkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det du egentlig lurer på er om han lyver til deg og har sitti i bilen til en annen dame? 

Anonymkode: d3f30...b7e

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man må koble til fysisk tror jeg om den er på lista over parede enheter og ikke bare på listen over tilgjengelige enheter. På den listen får du opp alt i nærheten.

Jeg har en Toyota på min ser jeg, det var fra en leiebil for hundre år siden. All data overføres jo fra mobil til mobil om dagen, så man får med historikk fra gammelt av. Nesten kjedelig å kjøpe ny telefon, for den er splitter ny den gamle, alt som før på den. Jeg har også det jeg tror er en venninnes bil. Begge deler er hyttetur, hvor jeg har spilt av musikk på veien.

Anonymkode: 690e7...816

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det andre ting som gjør at du har en dårlig magefølelse? Jeg tror ikke jeg kunne kommet på å spørre ut samboeren min om bluetooth-enheter.

Anonymkode: 4d561...773

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er han helt sikker på at det han kjøpte var en ny mobil? 

Anonymkode: 4d561...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leter du lenge nok, og tror godt nok så finnes det spøkelser også. 

TS, du virker ekstremt sjalu. 

Anonymkode: d4884...285

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man må koble til fysisk tror jeg om den er på lista over parede enheter og ikke bare på listen over tilgjengelige enheter. På den listen får du opp alt i nærheten.

Jeg har en Toyota på min ser jeg, det var fra en leiebil for hundre år siden. All data overføres jo fra mobil til mobil om dagen, så man får med historikk fra gammelt av. Nesten kjedelig å kjøpe ny telefon, for den er splitter ny den gamle, alt som før på den. Jeg har også det jeg tror er en venninnes bil. Begge deler er hyttetur, hvor jeg har spilt av musikk på veien.

Jeg mente å skrive at den splitter nye er prikklike den gamle, alt dritet man har gjort og lagret ligger der fra telefon til telefon.

Jeg har forøvrig også en Peugoeut, kunne nesten tro det var meg du skriver om, bortsett fra at jeg ikke har kjæresten. 

Peugeouten er mamma sin gamle bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg kjøpte ny telefon i vår så overførte jeg alt, inkludert gamle koblinger. Så selv om jeg ikke har vært hjemme på et år så er mine foreldres bil fortsatt på lista. 

Anonymkode: d3198...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du er en mistroisk og sjalu person han burde komme seg langt bort fra. Begynne å mistenke han på grunn av enheter i Bluetooth-lista. Hva f.?

Anonymkode: b295f...8b4

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg kjøpte ny telefon i vår så overførte jeg alt, inkludert gamle koblinger. Så selv om jeg ikke har vært hjemme på et år så er mine foreldres bil fortsatt på lista. 

Det kan også være at det er tidligere paret enhetet du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og som svar på det kun påstår du lurer på. Enhetene på den lista følger Google-kontoen. På min mobil står det oppført ting som ikke har vært i bruk på 3-4 telefoner siden.

Anonymkode: b295f...8b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ingen tvil at han har vært utro.

Jeg er utro hele tiden og kople på Bluetooth med alle elskerinner jeg har. I biler og alle høytalere og ikke minst temperatur målere man bruker når en griller. 

Anonymkode: 4eb90...a71

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en ganske ny telefon men listen over enheter er lang og inneholder bl.a en jobbbil fra 5 år tilbake og flere ting jeg ikke aner/husker hva er :)

Anonymkode: 07ae0...b9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...