Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min har vært gift i 14 år, vi har et barn på 10 år sammen. Vi er gode venner og samarbeider bra om ting i hverdagen. Vi har aldri hatt et blomstrende sexliv, i starten var det litt men aldri som kaniner. Det har aldri vært heftig og intenst. Nå er det flere år siden vi hadde sex sist, og jeg har ikke brydd meg så mye om det. Det har liksom vært greit, dagene går og ingen av oss har det fælt. Alt er på det jevne. 

Men jeg har jo møtt en annen mann, som har fått meg til å føle ting. Og det jeg føler gjør at jeg plutselig ser ting i et annet lys. En ting er at en mann kan ha lav sexlyst. Og dette som kommer nå høres helt komisk ut (selv i mitt hode) men nå begynner jeg å lure på om mannen min er homofil? Han sa for mange år siden at han er bifil, men jeg tenkte ikke over det. 

Jeg angrer ingenting på det som har vært, bare så det er sagt. Men jeg lurer på hvordan jeg skal finne ut av dette? 

Anonymkode: a4057...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si dere skal ha en seriøs prat om forholdet, og så spør du han rett ut.

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa for mange år siden at han er bifil, men jeg tenkte ikke over det. 

Jeg reagerer jo litt på hvor frakoblet dere egentlig må ha vært? Når ikke dette engang ble til et samtaletema. Viste du ingen nysgjerrighet overhodet? 

Anonymkode: c0386...346

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Meg og typen har vært sammen i snart 5 år men nesten ingen sex. Han er over 50 og jeg myye yngre. Ikke så rart kanskje. Men hvis han sa han var bifil og kanskje kommenterer menn sitt utseende ofte så kanskje ? Vanskelig å si. Tror det er lettere å forestille seg hvis du nevner alder på dere her. Hvor mange forhold har han bak seg før deg ? 

Anonymkode: d8821...0fc

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg og mannen min har vært gift i 14 år, vi har et barn på 10 år sammen. Vi er gode venner og samarbeider bra om ting i hverdagen. Vi har aldri hatt et blomstrende sexliv, i starten var det litt men aldri som kaniner. Det har aldri vært heftig og intenst. Nå er det flere år siden vi hadde sex sist, og jeg har ikke brydd meg så mye om det. Det har liksom vært greit, dagene går og ingen av oss har det fælt. Alt er på det jevne. 

Men jeg har jo møtt en annen mann, som har fått meg til å føle ting. Og det jeg føler gjør at jeg plutselig ser ting i et annet lys. En ting er at en mann kan ha lav sexlyst. Og dette som kommer nå høres helt komisk ut (selv i mitt hode) men nå begynner jeg å lure på om mannen min er homofil? Han sa for mange år siden at han er bifil, men jeg tenkte ikke over det. 

Jeg angrer ingenting på det som har vært, bare så det er sagt. Men jeg lurer på hvordan jeg skal finne ut av dette? 

Du har møtt en annen mann? Da er vel han ikke mannen din lenger? 

Jeg har en lignende situasjon.  Min mann virker ikke interessert i sex. Har ikke hatt sex med han på flere måneder. Jeg har etterhvert mistet lysten av å ha sex med han fordi jeg har begynt å forestille meg at han ligger med kamerater. Kan være feil, men han har en del tvilsomme kamerater. 

Anonymkode: 36c87...48a

AnonymBruker
Skrevet

Du da, er du lesbisk siden det ikke gjorde deg noe at dere ikke har hatt sex!? Det kan jo være at han føler akkurat det samme som deg; ar forholdet deres er dødt, rett og slett! Men gjør det nå ordentlig da, gå fra ham og la sønnen deres bli vant med dette før du tar helt av og flytter sammen med ny mann som har lyst på deg! 

Anonymkode: 8d413...ad6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du har møtt en annen mann? Da er vel han ikke mannen din lenger? 

Jeg mener at jeg har blitt kjent med en annen mann.  Og bare ved å bli kjent med ham føler jeg mer og mer at mannen min kanskje ikke er som de fleste andre menn. Som har vært magefølelsen min, men som jeg bare har ignorert.

Han har aldri vist stor interesse for sex. Jeg tror han synes jeg ser fin ut, men jeg kan gå naken forbi ham uten at han hever et øyebryn. I starten gjorde jeg litt initiativ, tok på sexy undertøy og sånt. Men med årene har det bare dødd ut fordi jeg følte at han ikke var så lysten. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen her inne som kan svare på det. Snakk med han. 

Anonymkode: 25869...ce1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mener at jeg har blitt kjent med en annen mann.  Og bare ved å bli kjent med ham føler jeg mer og mer at mannen min kanskje ikke er som de fleste andre menn. Som har vært magefølelsen min, men som jeg bare har ignorert.

Han har aldri vist stor interesse for sex. Jeg tror han synes jeg ser fin ut, men jeg kan gå naken forbi ham uten at han hever et øyebryn. I starten gjorde jeg litt initiativ, tok på sexy undertøy og sånt. Men med årene har det bare dødd ut fordi jeg følte at han ikke var så lysten. 

Jeg er i veldig lik situasjon som deg. Eneste forskjellen er at jeg ikke har blitt kjent med annen mann. 

Leser på forumet at mange synes det er rart at man blir i et forhold uten sex i årevis, men det er ikke lett å gå når man er glad i noen. Det er det som holder meg tilbake pluss alderen min. Jeg er passert 45 år, har barn fra tidligere forhold, og orker ikke tanken på å bli singel og begynne å date igjen. Har for dårlig selvbilde til det.  

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg er i veldig lik situasjon som deg. Eneste forskjellen er at jeg ikke har blitt kjent med annen mann. 

Leser på forumet at mange synes det er rart at man blir i et forhold uten sex i årevis, men det er ikke lett å gå når man er glad i noen. Det er det som holder meg tilbake pluss alderen min. Jeg er passert 45 år, har barn fra tidligere forhold, og orker ikke tanken på å bli singel og begynne å date igjen. Har for dårlig selvbilde til det.  

Nettopp! Jeg er jo veldig glad i mannen min og han er min beste venn. Men vi er absolutt ikke kjærester, og når jeg ser tilbake på det var det aldri den store lidenskapen som trakk oss sammen. Heller vennskapet og tryggheten. Jeg har hatt det veldig fint i mange år. Men lurer nå på om jeg vil leve sånn her i 30+ år til.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men jeg har jo møtt en annen mann, som har fått meg til å føle ting.

Hvordan møtte du denne mannen? Hva får han deg til å føle?

Angående homofili så kan jeg bekrefte noe fra mitt eget ståsted. Jeg fantaserer om å gi en heftig BJ til en ukjent mann, la han tømme seg og bare gå hvert til vårt etterpå. Det hadde vært spennende, men tanken på å kysse en annen mann gjør meg rett og slett kvalm og det samme gjelder vedrørende penetrering av en annen mann. Merkelig, men sånn er det. 

Anonymkode: 84815...ddd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...