AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #21 Skrevet 15. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Din datters papirer trenger jeg ikke å se, og at hun er smart tviler jeg ikke på, men det er ikke sånn at autister generelt har høyere IQ enn den øvrige befolkningen. Autister har generelt særinteresser, og innen disse emnene kan de utrolig mye. Men så er det dessverre slik at de kan falle helt gjennom når det er temaer de ikke har interesse eller forståelse for. Det er en grunn til at majoriteten av autister ikke er i arbeidslivet blant annet, og at så mange må ha tilrettelagt hverdagen sin. Anonymkode: 88095...a69 Det har igjen ikkr noe med IQ men der sosiale forventinger. Det kreves så mye av det i arbeidslivet. Og mange får ikke den utdannelsen de kunne fått . For mange tror de ikke kan. De må bare ha den på litt andre måter enn folk flest. Et rom men 30 stykker og mye bråk er oppskriften på overoppheting av en autist hjerne . De lære ikke av å feile men av å klare. Altså jobbe rundt problemet Autister og jeg kjenner flere var iverlykkelig i corona situasjon . De hadde aldri hatt bedre læringsmiljø. De hadde ro Anonymkode: 08cf3...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #22 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne se dokumentasjon på at autister har høyere IQ enn den nevrotypiske befolkningen. Anonymkode: 88095...a69 https://embrace-autism.com/autism-and-high-iq/ Anonymkode: 9b0e8...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå