Gå til innhold

Godt i gang med vektnedgang, hvordan holde koken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig føles det som om det har løsnet litt 😄 Funnet noe jeg kan leve med, tror jeg. Og som fungerer noenlunde godt. 

Helt til tallet på badevekta er et jeg ikke er fornøyd med 😬 Hvis det svinger litt så blir jeg så misfornøyd og har lett for å skeie ut. Det er jo så tullete, da går det jo i alle fall feil vei. Utålmodig og selvsaboterende🙋‍♀️

Hvordan holder du koken i vektnedgangen? Hvordan klarer du å bare stole på prosessen selv når det stopper opp?

Anonymkode: 5bfbf...c8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gått på for mange smeller til å vite at det motsatte ikke er noe bedre alternativ;)

Anonymkode: f6094...09f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på bilder av meg selv for x antall kg siden, og vet med meg selv at der skal jeg aldri tilbake!

Anonymkode: f4261...852

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det i alle fall ikke hjelper å gi opp. Å gå opp i vekt tar tid, da må jeg forvente det samme med vektnedgangen. Sørger for å ikke veie meg for ofte men stole på kostholdsendring. Veier meg kun hver 2. uke. Nå er jeg vel og merke normalvektig, men har klart å gå ned 30 kg ☺️

Anonymkode: 9e4d4...04a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Endelig føles det som om det har løsnet litt 😄 Funnet noe jeg kan leve med, tror jeg. Og som fungerer noenlunde godt. 

Helt til tallet på badevekta er et jeg ikke er fornøyd med 😬 Hvis det svinger litt så blir jeg så misfornøyd og har lett for å skeie ut. Det er jo så tullete, da går det jo i alle fall feil vei. Utålmodig og selvsaboterende🙋‍♀️

Hvordan holder du koken i vektnedgangen? Hvordan klarer du å bare stole på prosessen selv når det stopper opp?

Anonymkode: 5bfbf...c8e

Det viktigste er at om du går på en smell og spiser for mye en dag, så fortsett der du var før den smellen. 

En smell betyr ikke at hele min nye livsstil er ødelagt. Noen feilskjær på veien må man regne med. 

AnonymBruker
Skrevet
tonebelinda skrev (1 minutt siden):

Det viktigste er at om du går på en smell og spiser for mye en dag, så fortsett der du var før den smellen. 

En smell betyr ikke at hele min nye livsstil er ødelagt. Noen feilskjær på veien må man regne med. 

Dette. Det er som å slutte å røyke. Man får bare slutte igjen, man kan ikke gi opp etter en sprekk.

Anonymkode: 94b17...2f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier meg hver dag, men ser ikke på dag-til-dag-forskjeller. Bruker det til å se trender, og så lenge trenden er positiv, så betyr ikke de daglige svingningene noe. 

På dårlige dager kan jeg finne frem grafen, og få svart på hvitt at det går rett vei. Minner meg selv på hvor jeg startet. Selv med mange små bølgetopper, peker grafen nedover. Da får jeg tilbake roen på at dette går bra, og at det er et maraton og ikke en sprint. 

Anonymkode: 81590...02f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...