AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har vært sammen med typen min i litt over seks uker men vi bygget opp ting sakte så vi hadde enda ikke hatt sex før i forrige uke. Når det endelig skjedde var det verdt ventingen, følte vi hadde utrolig god kommunikasjon isteden for å være redd for at jeg ikke kom til å tenne på at han ikke var en tankelesende sex gud. Etter han hadde fått meg til å komme to ganger var det min tur å gjøre litt arbeid og han klarte å holde ut lenge nok til at jeg fikk til å komme en tredje gang mens vi kom samtidig. Han begravde ansikte sitt i brystene mine og trodde først det bare var for å suge på dem mens han hadde orgasme. Men følte aldri en munn rundt noen av brystvortene min, så tenkte kanskje motorboating var hans greie. Det var igjen feil, og vi satt det jeg følte var litt uvanlig lenge, da jeg er mer vandt med å ligge på siden å kose etter orgasme, jeg ville bare ikke ta ifra det som kanskje han synes er den deilig stilling å kose i. Så jeg holdt rundt han og bevegde hendene opp og ned rygge og nakken hans mens jeg holdt leppene mine presset mot toppen av panna hans. Før jeg sa at jeg elsket han (ikke første gangen jeg hadde sagt det) hvor han så tilslutt dro hode tilbake og øynene hans var fylt med tårer som randt ned ansiktet han. Han så ikke lei seg ut direkte, men han gav meg heller ikke et kjempe smil for å indikere at det bare var gledes tårer. For å være sikker spurte jeg han om alt var bra, og han begynte å beklage han sa det var deilig, det var bare litt overveldende og han var først redd for at jeg skulle se det. Men når jeg sa ordene var det som at han kom til seg selv igjen og husket at jeg aldri kom til å dømme han for noe slikt. Mens han fortsatte å snakke, blant annet takket meg for å ha vært så tålmodig, for at jeg valgte han og fikk han til å tro at det var greit for han å være lykkelig igjen. For å gi kontekst eksen hans er ikke med oss lengre, når jeg først ble kjent med han var han en utrolig flott fyr. Og han sluttet aldri å være en flott fyr, bare jo mer vi ble kjent jo mer våget han å åpne seg opp, hvor jeg ble overasket når han fortalte at han kjempet med sterk depresjon. Begynte selv å bli ganske emosjonell, han var bare så utrolig sårbar at det føltes om at jeg følte følelsene hans og aldri følt meg så satt pris på i hele mitt liv. Jeg var litt tom for ord, så isteden la vi oss bare ned og det var ikke som at vi lå og hulket, var bare lot oss kjenne på følelsene foran hverandre, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det annet enn at det føltes deilig å bare la tårene trille. Det var som om jeg oppdaget noe ved meg selv som jeg ikke vist om, og i opplevde jeg at jeg tror jeg tenner på sårbarhet. Jeg vil ikke si hvilken film det er, fordi det kan gjøre det lettere å kjenne meg igjen, men det er favoritt filmen min. Og det er en ganske realistisk film, mot slutten av filmen var jeg selv i tårer fordi det er to scener som bestandig funker for meg som nydelige øyeblikk, og det var spesielt å dele det med en kjæreste som tydelig likte den godt også mens han holdt meg inntil seg. Plutselig hører jeg et snufs og ser opp og han er i tårer også. Det var som om hjernen min ble trigget av det mest intense omsorgsgenet for jeg uten å tenke meg særlig om bare dro ned bokseren hans og gikk til verks. Så jeg lurer på er det noen andre her som har hatt sex med kjæresten hvor han eller hun grått etterpå, eventuelt har du grått av en orgasme selv. Og er det noen andre som er som meg som tydeligvis tenner på når partneren din viser slik sårbarhet? Kan kan ikke forklare det på noen annet vis en at jeg føler det er et større tegn på tillit og nesten mer nakent enn det å ha sex, og det får meg til å føle meg veldig spesiell da jeg har vært med 3 menn som aldri skulle gråte med mindre noe var virkelig virkelig galt. Anonymkode: 26351...8ea 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har vært sammen med typen min i litt over seks uker men vi bygget opp ting sakte så vi hadde enda ikke hatt sex før i forrige uke. Når det endelig skjedde var det verdt ventingen, følte vi hadde utrolig god kommunikasjon isteden for å være redd for at jeg ikke kom til å tenne på at han ikke var en tankelesende sex gud. Etter han hadde fått meg til å komme to ganger var det min tur å gjøre litt arbeid og han klarte å holde ut lenge nok til at jeg fikk til å komme en tredje gang mens vi kom samtidig. Han begravde ansikte sitt i brystene mine og trodde først det bare var for å suge på dem mens han hadde orgasme. Men følte aldri en munn rundt noen av brystvortene min, så tenkte kanskje motorboating var hans greie. Det var igjen feil, og vi satt det jeg følte var litt uvanlig lenge, da jeg er mer vandt med å ligge på siden å kose etter orgasme, jeg ville bare ikke ta ifra det som kanskje han synes er den deilig stilling å kose i. Så jeg holdt rundt han og bevegde hendene opp og ned rygge og nakken hans mens jeg holdt leppene mine presset mot toppen av panna hans. Før jeg sa at jeg elsket han (ikke første gangen jeg hadde sagt det) hvor han så tilslutt dro hode tilbake og øynene hans var fylt med tårer som randt ned ansiktet han. Han så ikke lei seg ut direkte, men han gav meg heller ikke et kjempe smil for å indikere at det bare var gledes tårer. For å være sikker spurte jeg han om alt var bra, og han begynte å beklage han sa det var deilig, det var bare litt overveldende og han var først redd for at jeg skulle se det. Men når jeg sa ordene var det som at han kom til seg selv igjen og husket at jeg aldri kom til å dømme han for noe slikt. Mens han fortsatte å snakke, blant annet takket meg for å ha vært så tålmodig, for at jeg valgte han og fikk han til å tro at det var greit for han å være lykkelig igjen. For å gi kontekst eksen hans er ikke med oss lengre, når jeg først ble kjent med han var han en utrolig flott fyr. Og han sluttet aldri å være en flott fyr, bare jo mer vi ble kjent jo mer våget han å åpne seg opp, hvor jeg ble overasket når han fortalte at han kjempet med sterk depresjon. Begynte selv å bli ganske emosjonell, han var bare så utrolig sårbar at det føltes om at jeg følte følelsene hans og aldri følt meg så satt pris på i hele mitt liv. Jeg var litt tom for ord, så isteden la vi oss bare ned og det var ikke som at vi lå og hulket, var bare lot oss kjenne på følelsene foran hverandre, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det annet enn at det føltes deilig å bare la tårene trille. Det var som om jeg oppdaget noe ved meg selv som jeg ikke vist om, og i opplevde jeg at jeg tror jeg tenner på sårbarhet. Jeg vil ikke si hvilken film det er, fordi det kan gjøre det lettere å kjenne meg igjen, men det er favoritt filmen min. Og det er en ganske realistisk film, mot slutten av filmen var jeg selv i tårer fordi det er to scener som bestandig funker for meg som nydelige øyeblikk, og det var spesielt å dele det med en kjæreste som tydelig likte den godt også mens han holdt meg inntil seg. Plutselig hører jeg et snufs og ser opp og han er i tårer også. Det var som om hjernen min ble trigget av det mest intense omsorgsgenet for jeg uten å tenke meg særlig om bare dro ned bokseren hans og gikk til verks. Så jeg lurer på er det noen andre her som har hatt sex med kjæresten hvor han eller hun grått etterpå, eventuelt har du grått av en orgasme selv. Og er det noen andre som er som meg som tydeligvis tenner på når partneren din viser slik sårbarhet? Kan kan ikke forklare det på noen annet vis en at jeg føler det er et større tegn på tillit og nesten mer nakent enn det å ha sex, og det får meg til å føle meg veldig spesiell da jeg har vært med 3 menn som aldri skulle gråte med mindre noe var virkelig virkelig galt. Anonymkode: 26351...8ea Lite å gjøre? det var da svært hvor mye du skulle skrive for noe så lite. Du kunne fått frem poenget ved hjelp av ett avsnitt. Anonymkode: 97faf...710 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det var som om hjernen min ble trigget av det mest intense omsorgsgenet for jeg uten å tenke meg særlig om bare dro ned bokseren hans og gikk til verks. LOL 😂🤣👄🍆💦 Anonymkode: 10f08...48e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Har opplevd å gråte sammen med partner etter sex. Er vel ingen av oss som har følt oss mer sårbar enn akkurat da. I tillegg var vi i en litt kjip situasjon som sannsynligvis også var en av grunnene til at det skjedde. Var forøvrig alltid mye følelser mellom oss, selv om vi ikke gikk rundt og definerte oss som noe annet en fwb. Men kan ikke huske at noen av oss tente på det. Anonymkode: 649f9...eba 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Det var en sykt langdryg måte å si at man fikk følelser som en følge av intens sex. Ja, det skjer. Noen ganger fordi emosjoner, andre ganger fordi orgasmer er sånn. Anonymkode: 338ee...3c6 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Jeg må bare ønske deg velkommen tilbake til forumet, etter et langt fravær. Jeg så du skrev noe under brukernavn i dag, så jeg ventet bare på en av dine noveller. Anonymkode: 5a9fa...030 1
Maestro Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 Hørt at noen jenter gråter etter sex. Aldri hørt om menn som gjør det. Den var ny for meg.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg må bare ønske deg velkommen tilbake til forumet, etter et langt fravær. Jeg så du skrev noe under brukernavn i dag, så jeg ventet bare på en av dine noveller. Anonymkode: 5a9fa...030 Du er rene skjære Sherlock Holmes skjønner jeg så hva med å gjøre det interessant å gi link til den tråden du mener jeg har skrevet på. Anonymkode: 26351...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 Jeg leste gartner istedet for partner. Hadde vært mer interessant Anonymkode: 4eb0f...c25
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 Jeg gråt. Men det var fordi jeg elsket han og trodde at han bare elsket sex med meg. Altså ikke meg. Anonymkode: 4986b...62e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gråt. Men det var fordi jeg elsket han og trodde at han bare elsket sex med meg. Altså ikke meg. Anonymkode: 4986b...62e Hadde du rett? Eller gråt du gledes tårer fordi du fant ut at han faktisk elsket deg? Anonymkode: 26351...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #12 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er rene skjære Sherlock Holmes skjønner jeg så hva med å gjøre det interessant å gi link til den tråden du mener jeg har skrevet på. Anonymkode: 26351...8ea Næhh. Mer interessant å ikke. Men den handlet om penis og selvtillit og sånt. Anonymkode: 5a9fa...030
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #13 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Næhh. Mer interessant å ikke. Men den handlet om penis og selvtillit og sånt. Anonymkode: 5a9fa...030 Ok, noen med bruker navn som har skrevet novelle anngående penis størrelse. Ikke akkurat mangel på penis tråder døgnet rundt men nå er jeg nysgjerrig og skal se om jeg finner "meg selv". Innlegget her virker å være dead on arrival for at jeg utrykte meg selv for mye og spesifikt uansett. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Lite å gjøre? det var da svært hvor mye du skulle skrive for noe så lite. Du kunne fått frem poenget ved hjelp av ett avsnitt. Anonymkode: 97faf...710 Hadde 20 minutter å slå ihjel, guess so, og du har nok rett Anonymkode: 26351...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #14 Skrevet 15. juni 2022 Jeg hadde elsket at hun tente på det. Eller så er det et traume i meg som hadde elsket det. Har blitt mye straffet for følsomheten min opp igjennom. Har opplevd noe lignende, at hun tente på at jeg gråt, jeg åpnet meg helt opp og ble superkåt og følsom samtidig. Men det ble dessverre litt mye for henne. Så det gjorde plutselig veldig vondt. Anonymkode: ed473...0e9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #15 Skrevet 15. juni 2022 Dette må være en mann som har skrevet..🤷♀️ Anonymkode: 52c20...0b7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #16 Skrevet 15. juni 2022 Kan noen gi en TL;DR? Anonymkode: 977cb...d93
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #17 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette må være en mann som har skrevet..🤷♀️ Anonymkode: 52c20...0b7 Ja sikkert en incel som i hemmelighet hater kvinner, sin egen seksualitet som gir han et intents mindreverdighetskompleks. 🤦♂️ AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan noen gi en TL;DR? Anonymkode: 977cb...d93 Det er greit jeg skjønner tegnina ikke del for mye av deg selv i disse tider, og hold deg til 280 karakterer. Bare be moderator om at det blir fjernet. Jeg vet ikke hvordan man gjør det. Jeg gir iallefall opp. Anonymkode: 26351...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #18 Skrevet 15. juni 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Ja sikkert en incel som i hemmelighet hater kvinner, sin egen seksualitet som gir han et intents mindreverdighetskompleks. 🤦♂️ Det er greit jeg skjønner tegnina ikke del for mye av deg selv i disse tider, og hold deg til 280 karakterer. Bare be moderator om at det blir fjernet. Jeg vet ikke hvordan man gjør det. Jeg gir iallefall opp. Anonymkode: 26351...8ea TS, jeg syntes det var fint og modig av deg å dele dette. Er mann og med en veldig emosjonell seksualitet. Kunne lett relatere. Men man blir jo nesten hetset for å snakke om følelser i forbindelse med sex på dette forumet. Og folk vil ha alt i små snakkebobler, ellers er de bare nødt til å gni det inn hvor utslitt de ble av å lese noe det tok et par minutter å lese. Hvis det ble postet mer som dette, hadde dette vært et riktig varmt og fint forum for følende mennesker, men det er det jo stort sett ikke. Anonymkode: 8e8e5...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå