Gå til innhold

Spørsmål til damer. Påvirker menssyklusen datinglivet deres? At hvis dere en mann på et gunstig tidspunkt i syklusen= lettere sjarmert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest noen kvinner planlegger trening ut i fra syklusen, gjelder det dating også?

Anonymkode: e6ca2...bab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg så kan det nok stemme. Når jeg har eggløsning er jeg mer oppmerksom på kjekke menn eller får oftere lyst. Når eggløsningen går over er ikke interesse like voldsom. 

Anonymkode: 20411...6ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg så kan det nok stemme. Når jeg har eggløsning er jeg mer oppmerksom på kjekke menn eller får oftere lyst. Når eggløsningen går over er ikke interesse like voldsom. 

Anonymkode: 20411...6ce

Samme her. 

Anonymkode: bb4ee...29a

AnonymBruker
Skrevet

Er mer flørtete og vågal akkurat under eggløsning så har alltid sex på det tidspunktet, rett før mensen er jeg dødsfølsom, ensom og har lyst på kjæreste og i det progesteronet faller og mensen kommer blir jeg mer unnvikende til menn som jeg er til vanlig med unntak av under eggløsning. Går ikke på p-piller og merker stor forskjell. På p-piller har jeg lavere sexlyst men er mer «kjæreste» og søkende etter forhold

Anonymkode: 667ca...a36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rundt eggløsning kunne jeg valgt og pult en mann med bind for øynene bare han hadde en kuk. 

Anonymkode: 1d58c...60d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ts, men som en oppfølger til spørsmålet; hvor godt følger dere månefasene? Forfatteren/psykologen John Gray, skal ha det til at det er ca fire-fem dager rundt fullmåne, der i hvertfall kvinner i forhold trenger mest bekreftelse.

Anonymkode: 7e04e...c9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke ts, men som en oppfølger til spørsmålet; hvor godt følger dere månefasene? Forfatteren/psykologen John Gray, skal ha det til at det er ca fire-fem dager rundt fullmåne, der i hvertfall kvinner i forhold trenger mest bekreftelse.

Anonymkode: 7e04e...c9a

Ja, egentlig. Det hadde vært godt om noen kastet pinne og børstet pelsen min blank. 

Nei vent, siden jeg ikke er en varulv..

Neida, men nei det har jeg ikke tenkt eller følt noe på, som jeg vet om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann, så øker sjansen betraktelig for sex på første eller andre date hvis man møter en dame som har eggløsning. Så dating gamet er litt gambling for oss menn sånn sett. Kvinner er kompliserte vesener hvor hormoner ofte styrer over fornuft og vi må bare prøve å tilpasse oss så godt vi kan....

Anonymkode: 0c0d9...f03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har lest noen kvinner planlegger trening ut i fra syklusen, gjelder det dating også?

Anonymkode: e6ca2...bab

Under ingen omstendigheter. Er ikke så uerfaren i dating livet. 

Anonymkode: 77097...a74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som mann, så øker sjansen betraktelig for sex på første eller andre date hvis man møter en dame som har eggløsning. Så dating gamet er litt gambling for oss menn sånn sett. Kvinner er kompliserte vesener hvor hormoner ofte styrer over fornuft og vi må bare prøve å tilpasse oss så godt vi kan....

Anonymkode: 0c0d9...f03

Få med deg om hun nevner noe om mensen og tell dager til eggløsning, men sørg for dobbel prevansjon, for man er både garantert sex OG baby rundt da 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud nei....

Anonymkode: f8009...c23

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall er det eneste det påvirker at jeg ikke vil på date første dagene av mensen, for da er jeg som oftest  uggen i korsryggen, oppblåst og føler det fosser fra meg. 

Anonymkode: 1ccf0...c71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...