AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har lest noen kvinner planlegger trening ut i fra syklusen, gjelder det dating også? Anonymkode: e6ca2...bab
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 For meg så kan det nok stemme. Når jeg har eggløsning er jeg mer oppmerksom på kjekke menn eller får oftere lyst. Når eggløsningen går over er ikke interesse like voldsom. Anonymkode: 20411...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg så kan det nok stemme. Når jeg har eggløsning er jeg mer oppmerksom på kjekke menn eller får oftere lyst. Når eggløsningen går over er ikke interesse like voldsom. Anonymkode: 20411...6ce Samme her. Anonymkode: bb4ee...29a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Er mer flørtete og vågal akkurat under eggløsning så har alltid sex på det tidspunktet, rett før mensen er jeg dødsfølsom, ensom og har lyst på kjæreste og i det progesteronet faller og mensen kommer blir jeg mer unnvikende til menn som jeg er til vanlig med unntak av under eggløsning. Går ikke på p-piller og merker stor forskjell. På p-piller har jeg lavere sexlyst men er mer «kjæreste» og søkende etter forhold Anonymkode: 667ca...a36 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Rundt eggløsning kunne jeg valgt og pult en mann med bind for øynene bare han hadde en kuk. Anonymkode: 1d58c...60d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Ikke ts, men som en oppfølger til spørsmålet; hvor godt følger dere månefasene? Forfatteren/psykologen John Gray, skal ha det til at det er ca fire-fem dager rundt fullmåne, der i hvertfall kvinner i forhold trenger mest bekreftelse. Anonymkode: 7e04e...c9a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke ts, men som en oppfølger til spørsmålet; hvor godt følger dere månefasene? Forfatteren/psykologen John Gray, skal ha det til at det er ca fire-fem dager rundt fullmåne, der i hvertfall kvinner i forhold trenger mest bekreftelse. Anonymkode: 7e04e...c9a Ja, egentlig. Det hadde vært godt om noen kastet pinne og børstet pelsen min blank. Nei vent, siden jeg ikke er en varulv.. Neida, men nei det har jeg ikke tenkt eller følt noe på, som jeg vet om. Anonymkode: 1d58c...60d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #8 Skrevet 14. juni 2022 Som mann, så øker sjansen betraktelig for sex på første eller andre date hvis man møter en dame som har eggløsning. Så dating gamet er litt gambling for oss menn sånn sett. Kvinner er kompliserte vesener hvor hormoner ofte styrer over fornuft og vi må bare prøve å tilpasse oss så godt vi kan.... Anonymkode: 0c0d9...f03
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #9 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lest noen kvinner planlegger trening ut i fra syklusen, gjelder det dating også? Anonymkode: e6ca2...bab Under ingen omstendigheter. Er ikke så uerfaren i dating livet. Anonymkode: 77097...a74
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #10 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann, så øker sjansen betraktelig for sex på første eller andre date hvis man møter en dame som har eggløsning. Så dating gamet er litt gambling for oss menn sånn sett. Kvinner er kompliserte vesener hvor hormoner ofte styrer over fornuft og vi må bare prøve å tilpasse oss så godt vi kan.... Anonymkode: 0c0d9...f03 Få med deg om hun nevner noe om mensen og tell dager til eggløsning, men sørg for dobbel prevansjon, for man er både garantert sex OG baby rundt da Anonymkode: 1d58c...60d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #11 Skrevet 14. juni 2022 Herregud nei.... Anonymkode: f8009...c23
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #12 Skrevet 14. juni 2022 Isåfall er det eneste det påvirker at jeg ikke vil på date første dagene av mensen, for da er jeg som oftest uggen i korsryggen, oppblåst og føler det fosser fra meg. Anonymkode: 1ccf0...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå