Gå til innhold

Turndrakt som sklir opp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har nettopp fått tildelt turndrakt, og skal snart på treff. Den passer fint og sitter stramt så lenge jeg står oppreist, men skal jeg bøye meg eller sitte, så glir den opp bak. Føles ut som at jeg får omtrent halve drakta opp mellom rompeballene, og det ser ut som at jeg har på meg en stringbody. Er det noe smart jeg kan gjøre for å unngå dette?

Anonymkode: 1c9b6...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du trenger en størrelse større. Evt. prøv med talkum eller noe annet som skaper friksjon. 

Anonymkode: 0c1ea...df8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I min tid som turner, så brukte vi en klisterspray. Kanskje noe sånt kan hjelpe? Du sier du skal på treff, er du turner eller noe sånt? Du bruker vel en treningtights eller lignende over drakta så lenge det bare er trening og ikke oppvisning/ konkurranse?

Anonymkode: e3a5d...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 19.25):

Har nettopp fått tildelt turndrakt, og skal snart på treff. Den passer fint og sitter stramt så lenge jeg står oppreist, men skal jeg bøye meg eller sitte, så glir den opp bak. Føles ut som at jeg får omtrent halve drakta opp mellom rompeballene, og det ser ut som at jeg har på meg en stringbody. Er det noe smart jeg kan gjøre for å unngå dette?

Anonymkode: 1c9b6...bbe

IKKE GJØR NOEN TING! 😍🤪

Anonymkode: 92d97...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...