Gå til innhold

Tips til koffert av god kvalitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan tipse om en koffert i bra kvalitet som ikke er for dyr. Max pris ca 1500. Det må være noe jeg kan kjøpe i fysisk butikk.

😊😊

Anonymkode: f7a2c...abe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra på Morris og sjekk ut hva de har. De har fra Desley og American Tourist.

Du vil slite med å finne en koffert til den prisen hvis du ikke tenker på en liten en som går som håndbagasje.

Personlig så har jeg kun de letteste fra Samsonite. De pleier å ha salg i august.

Anonymkode: 85550...d87

AnonymBruker
Skrevet

De beste og mest holdbare koffertene er de i hardplast. Spør om en i hardplast som er lett, og ikke godta "myke plastkofferter". De er gode også men tåler ikke like mye juling. 

Hilsen ei som jobber i flyselskap. 

Anonymkode: eb370...307

AnonymBruker
Skrevet

Min første koffert er mellom 15-20 år gammel, og den er av merke Roncato hvis jeg ikke husker feil. Husker jeg kjøpte den på salg på en Morris eller lignende. Like holdbar enda, så veldig godt fornøyd med den. 

Jeg har også en billigkoffert fra Europris fra merket IT, et spontankjøp, faktisk. Har hatt den i en del år også, og siden jeg fikk den har den vært med på mange turer. Både lengre turer og på kortere storbyferier. Den er større enn den andre jeg har, knallrosa (den andre er grå, og alle mennesker har grå koffert føles det ut som) og den har fire hjul som er en drøm når kofferten er over 20+ kilo. Har kanskje hatt flaks, men den har fungert helt strålende så langt. 

Jeg hadde selvsagt kjøpt den første dersom jeg skulle valgt ut ifra kvalitet, men en Europriskoffert fungerer til det den er ment som den også. Ganske overrasket over kvaliteten på den. 

Anonymkode: dcf7e...c9c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fra Clas Ohlsson som har vært med på veldig mange turer. 

Anonymkode: d6469...b42

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med American Tourister Soundbox Sp 77. Jeg kjøpte den under by dagene,så betalte ikke original pris(1999),men hadde gladelig betalt fult pris da det er dem beste kofferten jeg har hatt,men dette er den største modellen

Anonymkode: 89f2c...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...