høydepunkt1234 Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 (endret) Hei! Jeg er 5+6 i dag, og har hele veien hatt mye mensmurringer/menssmerter.. føles ut som første timen av mensen. Smertene er ikke konstante, men kommer og går i løpet av dagen. Har smerter både i korsrygg og livmor. Ingen blødning så langt! Tok hcg prøve i dag, men får vell ikke svar før i morgen.. Er det vanlig med menssmerter/murringer? De er vonde, men trenger ikke smertestillende. Det blir også bedre om jeg beveger meg - akkurat som med mensen! vil bare høre andre sine erfaringer ❤️ Endret 14. juni 2022 av høydepunkt1234
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Jeg hadde det, våknet av det om natta også. Har vanligvis ikke stort av menssmerter. Det gikk bra med babyen her Anonymkode: e173d...47e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Hadde det mye fra uke 5-8. i uke 5 gikk jeg jo fortsatt og trodde mensen var rett rundt hjørnet når som helst 😅 Anonymkode: 21a8d...3ce
høydepunkt1234 Skrevet 14. juni 2022 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hadde det mye fra uke 5-8. i uke 5 gikk jeg jo fortsatt og trodde mensen var rett rundt hjørnet når som helst 😅 Anonymkode: 21a8d...3ce Takk for svar ja, det føles akkurat ut som når mensen starter. Det føles bare så unaturlig, og jeg kan ikke huske jeg hadde menssmerter i mitt første svangerskap.
høydepunkt1234 Skrevet 14. juni 2022 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde det, våknet av det om natta også. Har vanligvis ikke stort av menssmerter. Det gikk bra med babyen her Anonymkode: e173d...47e Det var godt å høre! Håper det gjelder meg også.. blir så ekstremt bekymret etter jeg hadde en ma/sa i februar 😵💫
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå