Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han stalker meg på SOME. Han prøver ikke ta kontakt. Han liker ingenting av det jeg legger ut offentlig men ser alle stories på instagram fleeeere ganger. Han er på toppen av listen. Hvor er det han egentlig vil med denne oppførselen? 😬 Vi er i midten av 20-årene.

P.S. VET IKKE HVOR JEG SKULLE POSTE INNLEGGET 😔

Anonymkode: f6eb2...ad0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du interessert i ham?

Anonymkode: 73f8c...142

AnonymBruker
Skrevet

bare fordi en han ser på storiene betyr ikke at han stalker deg da?

er det en du kjenner? 

eks kjæreste for eksempel?

Anonymkode: 02a49...1bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du interessert i ham?

Ja, men han er allerede i et forhold 😶

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men han er allerede i et forhold 😶

Han vil nok ikke noe spesielt med det.

AnonymBruker
Skrevet

bare fordi en han ser på storiene betyr ikke at han stalker deg da?

er det en du kjenner? 

eks kjæreste for eksempel?

Møtte han en gang for leeeenge siden..ingen eks..kjenner han ikke..kun snakket sammen en x

AnonymBruker
Skrevet

Han snakker om meg til kompiser jo? Hvem gjør det liksom hvis man ikke er hypp?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han stalker meg på SOME. Han prøver ikke ta kontakt. Han liker ingenting av det jeg legger ut offentlig men ser alle stories på instagram fleeeere ganger. Han er på toppen av listen. Hvor er det han egentlig vil med denne oppførselen? 😬 Vi er i midten av 20-årene.

P.S. VET IKKE HVOR JEG SKULLE POSTE INNLEGGET 😔

Stalker? 

Tror du har misforstått helt hva det ordet betyr. 

Prøv igjen, opprett et nytt innlegg type: En som er i et forhold følger meg på instagram. Hva er det han egentlig vil.

Svaret på det er: Vi vet ikke. Hvordan skal vi vite det? 

Anonymkode: 465b9...e56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Møtte han en gang for leeeenge siden..ingen eks..kjenner han ikke..kun snakket sammen en x

den skjønte jeg ikke? du kjenner han ikke, kun møtt en gang for lengesiden, og du liker han? hvordan kjenner han til din instagram i dette heletatt? er dette en trolletråd?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

den skjønte jeg ikke? du kjenner han ikke, kun møtt en gang for lengesiden, og du liker han? hvordan kjenner han til din instagram i dette heletatt? er dette en trolletråd?

Han vet hva jeg heter? Man kan like folk uten å kjenne de?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han vet hva jeg heter? Man kan like folk uten å kjenne de?

ok, så han har funnet ut hva du henter gjennom felles venner da? du liker en du ikke kjenner, altså du liker måten han ser ut på bare? høres ikke ut som en 25 åring, men jaja, men tipset mitt er å la en som er i forhold være, og hvis han ikke snakker til deg så er det enda en grunn til å la han være. det med at man ser på en story kan være av ulike grunner, en god grunn er kjedsomhet. tror du burde få øye på noe mer seriøst enn dette, kanskje begynne å like folk du ordentlig blir kjent med? for eksempel ta med personlighet inn i lista? håper det hjalp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du har for lite å finne på dersom du daglig sjekker hvem som har sett stories bare for å se om han er en av dem. Og stalking?? Shit, da stalker jeg MANGE dersom det handler om at jeg ser på instastoryen deres.... 🙈

Kommer man forresten opp som at man har sett stories, selv om man bare klikker seg fort videre? Jeg tror nok at du legger litt for mye i det her. 

Anonymkode: b35dc...f94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Instastory? Jeg pleier å starte til venstre, og klikke raskt igjennom alle. For jeg orker ikke den fargede ringen rundt bildet av de jeg følger.

Tror ikke du skal legge for mye i det, ikke sikkert han oppfatter at han klikker seg gjennom dine bilder engang.

Anonymkode: 0b0bd...f61

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...