Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som ikke utførte oralsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

U/t

Anonymkode: 482e9...56b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en sånn. Null stress. Gir meg ingenting og syns bare det er gørrkjedelig å motta. 

Anonymkode: bae52...594

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, null problem. Hadde vært godt å slippe. Liker ikke å få, men mannen elsker å gi...🤪 Gir meg ca. 0.

Anonymkode: 66cf7...c73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om kriteriet til oss kvinner angående menn skulle være at de gir oralsex hadde det vært vanskelig(ere) å få seg kjæreste. 

Noen menn elsker å gi oralsex, men de er dessverre i fåtall. Så ja, som kvinne er dette et vanskelig kriterie å ha. Å få en mann som liker å gi oralsex er litt som å vinne i et lotteri. 

Så ja det kunne jeg. De fleste forhold jeg har hatt har vært slik. Fire av ti menn jeg har hatt seksuell relasjon/forhold til har gitt oralsex. Kun ene likte det virkelig selv. De tre andre kunne gjøre det slik innimellom. Min kjære kan finne på å gjøre det kanskje tre ganger i året. Det er ikke verst det, når så mange menn overhodet ikke er interessert i det. 

Motta vil de imidlertid gjerne. Samtlige har ønsket det. 

Anonymkode: 31313...6cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om kriteriet til oss kvinner angående menn skulle være at de gir oralsex hadde det vært vanskelig(ere) å få seg kjæreste. 

Noen menn elsker å gi oralsex, men de er dessverre i fåtall. Så ja, som kvinne er dette et vanskelig kriterie å ha. Å få en mann som liker å gi oralsex er litt som å vinne i et lotteri. 

Så ja det kunne jeg. De fleste forhold jeg har hatt har vært slik. Fire av ti menn jeg har hatt seksuell relasjon/forhold til har gitt oralsex. Kun ene likte det virkelig selv. De tre andre kunne gjøre det slik innimellom. Min kjære kan finne på å gjøre det kanskje tre ganger i året. Det er ikke verst det, når så mange menn overhodet ikke er interessert i det. 

Motta vil de imidlertid gjerne. Samtlige har ønsket det. 

Anonymkode: 31313...6cc

De fleste menn ELSKER å slikke fitte

Anonymkode: 3234c...3d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste menn ELSKER å slikke fitte

Anonymkode: 3234c...3d3

Hvor har du dette fra?

Anonymkode: 1917a...32a

• Liker 3
Skrevet

Har vært i ett slikt forhold og vil ikke det igjen. Oralsex er for meg en veldig viktig del av sexlivet både det og gi og motta så vil ikke havne i ett slikt forhold igjen

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja det kunne jeg. Jeg tenner mer på gi :) 

Skrevet

Mhmm, under tvil. Jeg gir mest for partners del, så viss jeg aldri får i retur frister det ikke så mye å gi heller. Det ville begrenset sexlivet en del for min del. Spesielt siden jeg ikke er så eksperimentell av meg i utgangspunktet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker ikke å få oralsex. Men liker å gi! Så om mannen følte han ville gi hele tiden, hadde d faktisk vært et problem for meg... 

Anonymkode: 95f75...8b7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kunne fint ha levd uten det. Men han må vite hvor klitoris er, og kunne leke med den. 

Min erfaring er og at de fleste menn elsker ikke å slikke fitte. Flertallet vil ikke gjøre det, og resten gjør det for de tror vel det forventes av de, og fordi de veldig gjerne vil bli sugd.

Anonymkode: f6781...674

• Liker 3
Skrevet

Ja, med glede. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et slikt forhold. Han blir sugd nesten daglig, han slikker ikke meg da han ikke liker det. Bortskjemt mann egentlig.

Anonymkode: 54d22...750

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det spørsmål til menn eller kvinner? 

Jeg er kvinne. Svaret er ja. 

Anonymkode: b86b8...7ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er i et slikt forhold. Han blir sugd nesten daglig, han slikker ikke meg da han ikke liker det. Bortskjemt mann egentlig.

Anonymkode: 54d22...750

Det er jo ditt valg. 

Anonymkode: b86b8...7ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart , jeg vil helst slippe. Er ekstremt sensitiv så det er rett og slett ubehagelig. (Dame)

Anonymkode: 1e66b...dd7

AnonymBruker
Skrevet

Oralsex er fint, men selvsagt helt underordnet i forhold til de tingene som gjør et forhold verdt å være i.

Anonymkode: d87fb...3ee

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke oralsex på meg selv, så den biten er ok. Så lenge han vil fingre meg (noe jeg elsker).
Men å ikke kunne suge eller slikke på penisen hans? Det er jo litt synd... jeg liker det godt.

Svaret er uansett ja, jeg kunne sikekrt vært i et slikt forhold. Hvis alt det andre var bra og sexen ellers var bra. :)

Anonymkode: 7f11f...4e1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...