Gjest Romsdal Skrevet 14. juni 2022 #1 Del Skrevet 14. juni 2022 Er det noen fra Stavanger her som vil tipse oss fra andre kanter av landet som kommer til byen deres for å dra på Guns n Roses i morgen? :) Her jeg bor er det kaldt og regn i dag.. Hvis det var utekonsert her måtte jeg hatt på både varme og regntett klær. Men hvordan er det i Stavanger? Hva ville du tatt på deg på en konsert som er ute på en travbane fra ca kl 17-23… 😎🥶? Skal pakke i kveld, kun håndbagasje. Takknemlig for svar!! 😅🎸🎼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Del Skrevet 14. juni 2022 Omg GnR konsert heldige deg! Anonymkode: c2082...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Omg GnR konsert heldige deg! Anonymkode: c2082...e4c Så de på Sweden Rock Festival. Eller noe av det. Har har aldri sett noe så elendig i hele mitt liv. Fy faen, de har tapt seg. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/nWE9Go/guns-n-roses-pa-sweden-rock-festival-recension Anonymkode: 0f45c...61d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romsdal Skrevet 14. juni 2022 #4 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Omg GnR konsert heldige deg! Anonymkode: c2082...e4c Gleder meg masse!! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romsdal Skrevet 14. juni 2022 #5 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så de på Sweden Rock Festival. Eller noe av det. Har har aldri sett noe så elendig i hele mitt liv. Fy faen, de har tapt seg. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/nWE9Go/guns-n-roses-pa-sweden-rock-festival-recension Anonymkode: 0f45c...61d Nei nei 😳 Ikke si det da! Har venta på å få dra konsert med dem i 30 år snart! 😅🎸 (burde kanskje dradd før..🙄) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Del Skrevet 14. juni 2022 Romsdal skrev (10 minutter siden): Nei nei 😳 Ikke si det da! Har venta på å få dra konsert med dem i 30 år snart! 😅🎸 (burde kanskje dradd før..🙄) Gå inn med lave forventninger, ekstremt lave... Anonymkode: 0f45c...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Del Skrevet 14. juni 2022 Ha på gode sko. En god jakke bør du nok ha. I dag er det mildt og 16 grader er meldt omtrent det samme i morgen. Meldt ca 10% sjanse for regn. Men her vet man aldri. De er visst strenge med hva en kan ta med inn. Men kan jo være lurt og ta en regnkappe med i tilfelle regn. Noe dritt å stå der hvis det skulle regne på kvelden. Nå kommer det jo ca 45 000 der så det blir vel å stå tett så begrensa hvor en kan gjøre av jakke men greit og ha en som du kan eventuelt surre rundt livet. De er nok veldig strenge med hva en kan ta inn på stadion så paraply kan du glemme. Anonymkode: c6b16...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #8 Del Skrevet 14. juni 2022 Været skal bli omtrent som i dag om Yrs varsel står til, opphold, gråvær, lite vind, ca 12 grader. Ville hatt en lett dunjakke og helst en liten sekk på ryggen med et varmt skjerf og en regnponcho i back up. Hilsen stavangerjente. Anonymkode: 5a7ae...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #9 Del Skrevet 14. juni 2022 En skikkelig kjekkas😍 http://images4.fanpop.com/image/photos/18500000/Duff-McKagan-duff-mckagan-18573680-481-358.jpghttp://images6.fanpop.com/image/photos/36700000/Duff-McKagan-image-duff-mckagan-36713026-308-415.jpg Anonymkode: 18ab1...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #10 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeans, komfortable sko og jakke til kvelden Anonymkode: 5ff21...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #11 Del Skrevet 14. juni 2022 Du får ikke ta med sekk inn på området. Ei heller større vesker. Anonymkode: b1937...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #12 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg skal ha på meg gode joggesko. Lin t-shirt, halvtynn ullgenser og skinnjakke. "Festilval" regnjappe i en liten veske. Var på Mods i helgen, samme vær. Gikk likt antrukket og frøys ikke i det hele tatt! Så mange mennesker genererer en del varme. Anonymkode: 27c95...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #13 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg skal ha på meg gode joggesko. Lin t-shirt, halvtynn ullgenser og skinnjakke. "Festilval" regnjappe i en liten veske. Var på Mods i helgen, samme vær. Gikk likt antrukket og frøys ikke i det hele tatt! Så mange mennesker genererer en del varme. Anonymkode: 27c95...e20 Hørtes kaldt ut uten noe på underkroppen 😮 Anonymkode: 33467...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romsdal Skrevet 14. juni 2022 #14 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ha på gode sko. En god jakke bør du nok ha. I dag er det mildt og 16 grader er meldt omtrent det samme i morgen. Meldt ca 10% sjanse for regn. Men her vet man aldri. De er visst strenge med hva en kan ta med inn. Men kan jo være lurt og ta en regnkappe med i tilfelle regn. Noe dritt å stå der hvis det skulle regne på kvelden. Nå kommer det jo ca 45 000 der så det blir vel å stå tett så begrensa hvor en kan gjøre av jakke men greit og ha en som du kan eventuelt surre rundt livet. De er nok veldig strenge med hva en kan ta inn på stadion så paraply kan du glemme. Anonymkode: c6b16...f24 Tusen takk! Regnkappe var smart. I tillegg til tynn boblejakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romsdal Skrevet 14. juni 2022 #15 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg skal ha på meg gode joggesko. Lin t-shirt, halvtynn ullgenser og skinnjakke. "Festilval" regnjappe i en liten veske. Var på Mods i helgen, samme vær. Gikk likt antrukket og frøys ikke i det hele tatt! Så mange mennesker genererer en del varme. Anonymkode: 27c95...e20 Ja får nok litt varme fra de andre der! 😅 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 14. juni 2022 #16 Del Skrevet 14. juni 2022 Joggesko, jeans, t-skjorte (band om du har) Og skinnjakke. Kos deg masse på konsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romsdal Skrevet 14. juni 2022 #17 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Været skal bli omtrent som i dag om Yrs varsel står til, opphold, gråvær, lite vind, ca 12 grader. Ville hatt en lett dunjakke og helst en liten sekk på ryggen med et varmt skjerf og en regnponcho i back up. Hilsen stavangerjente. Anonymkode: 5a7ae...20b Takk for svar! Skjerf var også lurt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #18 Del Skrevet 14. juni 2022 Husk og at det kun kan betales med kort inne på stadion. Det står og at underlaget er veldig hardt derfor som jeg skrev før er det viktig og ha gode sko. Tviler på om man kommer inn med ryggsekk som noen skrev de skulle ha. Det er streng kontroll. Hvis noen har tenkt og kjøre så glem det. Det er veldig dårlig med plasser. Anonymkode: c6b16...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #19 Del Skrevet 14. juni 2022 https://www.facebook.com/livenationnorway/photos/gm.828970561408956/10160262476085152 Er er masse nyttig informasjon for dere som skal på konserten i morgen. I tillfelle noen ikke har fått info på mail eller mobil. Anonymkode: c6b16...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romsdal Skrevet 14. juni 2022 #20 Del Skrevet 14. juni 2022 Luna Llena skrev (20 minutter siden): Joggesko, jeans, t-skjorte (band om du har) Og skinnjakke. Kos deg masse på konsert. Takk 😀 Blir spennende å være med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå