Gå til innhold

Stavanger: Klær på GnR konserten i morgen kveld!

Gjest Romsdal

Anbefalte innlegg

Gjest Romsdal

Er det noen fra Stavanger her som vil tipse oss fra andre kanter av landet som kommer til byen deres for å dra på Guns n Roses i morgen? :)  Her jeg bor er det kaldt og regn i dag..  Hvis det var utekonsert her måtte jeg hatt på både varme og regntett klær. Men hvordan er det i Stavanger? Hva ville du tatt på deg på en konsert som er ute på en travbane fra ca kl 17-23… 😎🥶? Skal pakke i kveld, kun håndbagasje. Takknemlig for svar!! 😅🎸🎼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Omg GnR konsert heldige deg!

Anonymkode: c2082...e4c

Så de på Sweden Rock Festival. Eller noe av det. Har har aldri sett noe så elendig i hele mitt liv. Fy faen, de har tapt seg. 

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/nWE9Go/guns-n-roses-pa-sweden-rock-festival-recension

Anonymkode: 0f45c...61d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romsdal
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Omg GnR konsert heldige deg!

Anonymkode: c2082...e4c

Gleder meg masse!! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romsdal
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så de på Sweden Rock Festival. Eller noe av det. Har har aldri sett noe så elendig i hele mitt liv. Fy faen, de har tapt seg. 

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/nWE9Go/guns-n-roses-pa-sweden-rock-festival-recension

Nei nei 😳 Ikke si det da! Har venta på å få dra konsert med dem i 30 år snart! 😅🎸 (burde kanskje dradd før..🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Romsdal skrev (10 minutter siden):

Nei nei 😳 Ikke si det da! Har venta på å få dra konsert med dem i 30 år snart! 😅🎸 (burde kanskje dradd før..🙄

Gå inn med lave forventninger, ekstremt lave... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ha på gode sko. En god jakke bør du nok ha. I dag er det mildt og 16 grader er meldt omtrent det samme i morgen. Meldt ca 10% sjanse for regn. Men her vet man aldri. De er visst strenge med hva en kan ta med inn. Men kan jo være lurt og ta en regnkappe med i tilfelle regn. Noe dritt å stå der hvis det skulle regne på kvelden. Nå kommer det jo ca 45 000 der så det blir vel å stå tett så begrensa hvor en kan gjøre av jakke men greit og ha en som du kan eventuelt surre rundt livet. De er nok veldig strenge med hva en kan ta inn på stadion så paraply kan du glemme. 

Anonymkode: c6b16...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Været skal bli omtrent som i dag om Yrs varsel står til, opphold, gråvær, lite vind, ca 12 grader. Ville hatt en lett dunjakke og helst en liten sekk på ryggen med et varmt skjerf og en regnponcho i back up. Hilsen stavangerjente.

Anonymkode: 5a7ae...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En skikkelig kjekkas😍

http://images4.fanpop.com/image/photos/18500000/Duff-McKagan-duff-mckagan-18573680-481-358.jpghttp://images6.fanpop.com/image/photos/36700000/Duff-McKagan-image-duff-mckagan-36713026-308-415.jpg

Anonymkode: 18ab1...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeans, komfortable sko og jakke til kvelden

Anonymkode: 5ff21...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får ikke ta med sekk inn på området. Ei heller større vesker. 

Anonymkode: b1937...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal ha på meg gode joggesko. Lin t-shirt, halvtynn ullgenser og skinnjakke. "Festilval" regnjappe i en liten veske. 

Var på Mods i helgen, samme vær. Gikk likt antrukket og frøys ikke i det hele tatt! Så mange mennesker genererer en del varme.

Anonymkode: 27c95...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg skal ha på meg gode joggesko. Lin t-shirt, halvtynn ullgenser og skinnjakke. "Festilval" regnjappe i en liten veske. 

Var på Mods i helgen, samme vær. Gikk likt antrukket og frøys ikke i det hele tatt! Så mange mennesker genererer en del varme.

Hørtes kaldt ut uten noe på underkroppen 😮

Anonymkode: 33467...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Romsdal
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ha på gode sko. En god jakke bør du nok ha. I dag er det mildt og 16 grader er meldt omtrent det samme i morgen. Meldt ca 10% sjanse for regn. Men her vet man aldri. De er visst strenge med hva en kan ta med inn. Men kan jo være lurt og ta en regnkappe med i tilfelle regn. Noe dritt å stå der hvis det skulle regne på kvelden. Nå kommer det jo ca 45 000 der så det blir vel å stå tett så begrensa hvor en kan gjøre av jakke men greit og ha en som du kan eventuelt surre rundt livet. De er nok veldig strenge med hva en kan ta inn på stadion så paraply kan du glemme. 

Tusen takk! Regnkappe var smart. I tillegg til tynn boblejakke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romsdal
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja får nok litt varme fra de andre der! 😅 Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Romsdal
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Været skal bli omtrent som i dag om Yrs varsel står til, opphold, gråvær, lite vind, ca 12 grader. Ville hatt en lett dunjakke og helst en liten sekk på ryggen med et varmt skjerf og en regnponcho i back up. Hilsen stavangerjente.

Anonymkode: 5a7ae...20b

Takk for svar! Skjerf var også lurt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husk og at det kun kan betales med kort inne på stadion. Det står og at underlaget er veldig hardt derfor som jeg skrev før er det viktig og ha gode sko. Tviler på om man kommer inn med ryggsekk som noen skrev de skulle ha. Det er streng kontroll. 

Hvis noen har tenkt og kjøre så glem det. Det er veldig dårlig med plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romsdal
Luna Llena skrev (20 minutter siden):

Joggesko, jeans, t-skjorte (band om du har) Og skinnjakke.

Kos deg masse på konsert. 

Takk 😀 Blir spennende å være med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...