AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #21 Del Skrevet 15. juni 2022 Regner med dette er trolling, men for de som tar dette seriøst: gjør da for f*** skikkelig research før du slenger inn kroner i krypto. Og nei, Youtube er ikke en bra kilde (generelt), de fleste "finfluensere" har jo mer clickbait titler enn Dagbladet. Anonymkode: 20d3c...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #22 Del Skrevet 16. juni 2022 Hei! Mitt første råd til deg er å ikke lytte til negative og skeptiske brukere på kvinneguiden. Disse folkene som roper "pyramidespill" har ikke satt seg inni virtuell valuta og prosjektene bak. Det er nettopp det du investerer i, prosjekter som kan ha en fremtid og gjøre det bra. Du må sette deg inn hva de tenker å gjøre og hva de allerede har klart. Mange av disse prosjektene blir det ikke noe av, men en del gjør det meget bra igjen! Jeg anbefaler å investere i krypto som fokuserer på blockchain og metaverset, disse er veldig i vinden og fokuserer på web 3.0 og teknologien bak. I tillegg samarbeider de med store merker og bedrifter innenfor musikkbransjen, klima og klesbransjen. Selv satte jeg inn 20 000 kr på 1 kryptovaluta i et prosjekt jeg hadde troen på. 7 måneder etter tok jeg ut 1.2 mill i avkastning. Skattet av dette og betalte det ned på boliglån. Nå investerer jeg bare i krypto, fordi jeg er bergtatt av prosjektene og det de skaper. Så dere som ikke har satt dere inn i krypto men som rynker på nesen når noen har lyst til å ta del i dette, hysj. Anonymkode: de3b0...a45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 16. juni 2022 #23 Del Skrevet 16. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Mitt første råd til deg er å ikke lytte til negative og skeptiske brukere på kvinneguiden. Disse folkene som roper "pyramidespill" har ikke satt seg inni virtuell valuta og prosjektene bak. Det er nettopp det du investerer i, prosjekter som kan ha en fremtid og gjøre det bra. Du må sette deg inn hva de tenker å gjøre og hva de allerede har klart. Mange av disse prosjektene blir det ikke noe av, men en del gjør det meget bra igjen! Jeg anbefaler å investere i krypto som fokuserer på blockchain og metaverset, disse er veldig i vinden og fokuserer på web 3.0 og teknologien bak. I tillegg samarbeider de med store merker og bedrifter innenfor musikkbransjen, klima og klesbransjen. Selv satte jeg inn 20 000 kr på 1 kryptovaluta i et prosjekt jeg hadde troen på. 7 måneder etter tok jeg ut 1.2 mill i avkastning. Skattet av dette og betalte det ned på boliglån. Nå investerer jeg bare i krypto, fordi jeg er bergtatt av prosjektene og det de skaper. Så dere som ikke har satt dere inn i krypto men som rynker på nesen når noen har lyst til å ta del i dette, hysj. Anonymkode: de3b0...a45 Bra for deg Hvordan har kursen på den valutaen gått i etterkant av salget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #24 Del Skrevet 16. juni 2022 7 minutter siden, M71 said: Bra for deg Hvordan har kursen på den valutaen gått i etterkant av salget ditt? Den har gått ned, som alt annet. Iikhet med aksjemarkedet, har kryptoen bear og Bullmarked. Nå er det spådd at aksjer og krypto vil holde seg lavt en periode før det begynner å gå opp igjen. Man MÅ sette seg en grense når man investerer, eller tenke langsiktig. Når kryptoen først går opp kan man tjener mye, men man er nødt til å selge når alt er veldig stigende en stund. Fordi det skal ned og korrigere seg igjen etter en Bull. De som taper penger er de som ikke setter seg mål og tar ut avkastningen. Alt går ned igjen etter en god periode. Anonymkode: de3b0...a45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #25 Del Skrevet 16. juni 2022 Vet ikke med Terra, men jeg har handlet mer bitcoin nå*. *not financial advice. Anonymkode: f5c53...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #26 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei! Mitt første råd til deg er å ikke lytte til negative og skeptiske brukere på kvinneguiden. Disse folkene som roper "pyramidespill" har ikke satt seg inni virtuell valuta og prosjektene bak. Det er nettopp det du investerer i, prosjekter som kan ha en fremtid og gjøre det bra. Du må sette deg inn hva de tenker å gjøre og hva de allerede har klart. Mange av disse prosjektene blir det ikke noe av, men en del gjør det meget bra igjen! Jeg anbefaler å investere i krypto som fokuserer på blockchain og metaverset, disse er veldig i vinden og fokuserer på web 3.0 og teknologien bak. I tillegg samarbeider de med store merker og bedrifter innenfor musikkbransjen, klima og klesbransjen. Selv satte jeg inn 20 000 kr på 1 kryptovaluta i et prosjekt jeg hadde troen på. 7 måneder etter tok jeg ut 1.2 mill i avkastning. Skattet av dette og betalte det ned på boliglån. Nå investerer jeg bare i krypto, fordi jeg er bergtatt av prosjektene og det de skaper. Så dere som ikke har satt dere inn i krypto men som rynker på nesen når noen har lyst til å ta del i dette, hysj. Anonymkode: de3b0...a45 Takk 😊 Er det ikke herlig å se hvordan kg ekspertene forklarer om pyramidespillet bitcoin, og hvordan ingen crypto har en virkelig verdi🙈 Regner jo med at folk ikke kommer hit for å lære om økonomi, og at de som er interessert setter seg inn i dette selv. Jeg hadde som mål å lære litt hver dag, og gjorde det i ca 6 mnd før jeg bestemte meg for planen. Som er å kjøpe når prisen er nede, og ikke ta ut før om minimum 5 år. Har da selvsagt ikke investrert mer enn jeg har råd til å tape. Anonymkode: f5c53...87d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 16. juni 2022 #27 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) On 6/14/2022 at 4:18 PM, AnonymBruker said: Er det et lurt sjekketriks eller ikke; hva mener dere? En kompis har fortalt meg at kryptovalutaen Terra selges veldig billig, noe som betyr at man kan få en hel million Terra for 600 kroner - så sent som i april kostet dette over en milliard; det høres ut som en enkel måte å bli rik på. "Jeg eier noe som tidligere kostet en milliard" - det er litt stil over dette som sjekketriks. For burde ikke alt som går ned, også gå opp? Og da kan de 600 kronene plutselig bli en milliard igjen? Anonymkode: de134...7ea Pr idag er det 6 906 360 544 744 Luna Classic (Terra coin). Om du tror at de skal opp i gamle høyder ($100) eller bare $1 er du meget godtroende. Markedsverdien til den kryptovalutaen vil da være så stor at du kunne kjøpt hele Apple 2 ganger og fortsatt hatt penger til overs for å kjøpe en middels stor kommune i Norge. Om jeg traff riktig på antall nuller Endret 16. juni 2022 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #28 Del Skrevet 19. juni 2022 Bitcoin har gått nesten 10% opp det siste døgnet, noe som var ventet etter fallet sist; etter et brått fall vil alltid prisen gå litt opp og stabilisere seg litt før den kanskje faller senere. Så hvis man lånte og investerte 100 millioner igår, ville man ha nesten 10 milloner mer idag - nok til å betale tilbake lånet, og kunne kjøpe en grei bolig; akkurat dette var en nesten 100% sikker investering med langt bedre odds enn på travbanen. 10 millioner. Sukk. Anonymkode: de134...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #29 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvinne her og lite peiling på kryptovaluta. Forestiller meg gambling-mentalitet på de som invester i krypto- ikke så attraktivt Anonymkode: cf8e5...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #30 Del Skrevet 19. juni 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Bitcoin har gått nesten 10% opp det siste døgnet, noe som var ventet etter fallet sist; etter et brått fall vil alltid prisen gå litt opp og stabilisere seg litt før den kanskje faller senere. Så hvis man lånte og investerte 100 millioner igår, ville man ha nesten 10 milloner mer idag - nok til å betale tilbake lånet, og kunne kjøpe en grei bolig; akkurat dette var en nesten 100% sikker investering med langt bedre odds enn på travbanen. 10 millioner. Sukk. Anonymkode: de134...7ea Ser at Bitcoin har falt med 4% siden jeg skrev dette, så det var kanskje ikke så lurt. Anonymkode: de134...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #31 Del Skrevet 19. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinne her og lite peiling på kryptovaluta. Forestiller meg gambling-mentalitet på de som invester i krypto- ikke så attraktivt Anonymkode: cf8e5...78d Legg til religiøs Hallaluja-stemning av beste slag, og hurra-rop når kursen stiger, så har du svaret. Ja, dette er gambling. Men er ikke selve livet gambling? Når man forsøker å finne en partner, vet man aldri om det er en kommende Jack the Ripper man blir kjent med. Når man får barn, vet man aldri om dette barnet vil bli født friskt, eller ende opp som en ny Breivik. Og hver gang man våkner, vet man ikke om dette er dagen da man kommer til å bli utsatt for en alvorlig ulykke eller dø. Men vi tar sjansen på å leve likevel, gjør vi ikke ...? Anonymkode: de134...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #32 Del Skrevet 19. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Legg til religiøs Hallaluja-stemning av beste slag, og hurra-rop når kursen stiger, så har du svaret. Ja, dette er gambling. Men er ikke selve livet gambling? Når man forsøker å finne en partner, vet man aldri om det er en kommende Jack the Ripper man blir kjent med. Når man får barn, vet man aldri om dette barnet vil bli født friskt, eller ende opp som en ny Breivik. Og hver gang man våkner, vet man ikke om dette er dagen da man kommer til å bli utsatt for en alvorlig ulykke eller dø. Men vi tar sjansen på å leve likevel, gjør vi ikke ...? Anonymkode: de134...7ea Kjøre for fort fordi det er ikke sikkert det kommer fotgjengere eller politiet ser det. Motorsykkel uten hjelm, for det går nok bra, ikke forberede jobbintervjuet- kan jo gå bra likevel, så har man spart tid. Ikke lese kontrakten før man signerer, noen sjanser må man ta. Anonymkode: cf8e5...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #33 Del Skrevet 19. juni 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kjøre for fort fordi det er ikke sikkert det kommer fotgjengere eller politiet ser det. Motorsykkel uten hjelm, for det går nok bra, ikke forberede jobbintervjuet- kan jo gå bra likevel, så har man spart tid. Ikke lese kontrakten før man signerer, noen sjanser må man ta. Anonymkode: cf8e5...78d Forestill deg i stedet en fotballspiller som skal ta det avgjørende straffesparket i en straffekonk. Hvis han skyter til venstre og det blir mål, blir han dagens store helt. Hvis han derimot bommer, taper laget, og mister en gedigen sjanse de kanskje aldri får igjen. Det samme hvis han plasserer ballen til til høyre. Og hvis han nøler, er det definitivt over og ut. Hva gjør han ...? Det samme med krypto; dette er et sjansespill, ja, men spør de som idag har en formue på noen milliarder i krypto om dette var verdt det. I motsetning til de som klager og jamrer på KG over hvor tungt livet er med dårlig økonomi; vi lever bare ett liv, og noen sjanser er man nødt til å ta for å få noe ut av denne tilværelsen. Anonymkode: de134...7ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #34 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forestill deg i stedet en fotballspiller som skal ta det avgjørende straffesparket i en straffekonk. Hvis han skyter til venstre og det blir mål, blir han dagens store helt. Hvis han derimot bommer, taper laget, og mister en gedigen sjanse de kanskje aldri får igjen. Det samme hvis han plasserer ballen til til høyre. Og hvis han nøler, er det definitivt over og ut. Hva gjør han ...? Det samme med krypto; dette er et sjansespill, ja, men spør de som idag har en formue på noen milliarder i krypto om dette var verdt det. I motsetning til de som klager og jamrer på KG over hvor tungt livet er med dårlig økonomi; vi lever bare ett liv, og noen sjanser er man nødt til å ta for å få noe ut av denne tilværelsen. Anonymkode: de134...7ea De får jo aldri realisert verdiene, så de fantasipengene der får de ikke kjøp smør til brødskiva med engang. Anonymkode: 28678...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå