Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har prøvd i 1,5(!)år nå.

Han skal reise over neste pp å har allerede dratt nå i denne pp (trodde) vi. 
Hadde siste sexen 7 dager før EL å dette var dagen før han dro..  å nå er testen positiv jeg skjønner ikke at det er MULIG!! Har testet så vet når el var..Ble så skuffa at el ikke kom før en uke etter han var reist så da var dét løpet kjørt men NEI!💛💛 vi har prøvd å prøvd å nå denne pp når vi ikke engang tenker så mye på d fordi det virker umulig så bare skjer det!! Som jeg gleder meg til han ringer.. aner ikke hvordan jeg skal si det han kommer til å bli såå glad❤️❤️ Å nå slipper vi klinikken å legebesøk til høsten! Jeg måtte bare dele med noen! Jeg holder på å sprekke av glede🌟🌟🌟

Anonymkode: ba308...c0c

• Hjerte 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye ❤️ For ei herlig følelse! Nesten som å lese som meg. Vi hadde prøvd i godt over 1 år, men utallige eggløsningstester og andre kjerringråd. Like etter jeg fikk henvisning, skulle han reise ut på jobb. Hadde ikke sjans denne måneden, tenkte jeg. Vi hadde sex tirsdagskveld, eggløsningstesten var positiv fredag formiddag. Nå er han en gutt på 6 år. Lykke til videre ❤️

Anonymkode: 379de...a97

AnonymBruker
Skrevet

Så fantastisk!! For en lykke! Gratulerer så masse!! 😄❤️

Anonymkode: 43961...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Ååh solskinnshistorier😍 gratulerer!!🌹

Anonymkode: c60f8...99e

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye! ❤❤ Veldig gøy! 

Anonymkode: 06897...5d6

Skrevet

Gratulerer! Utrolig deilig å klare det på egen hånd etter såpass med tid 😃 Masse lykke til i svangerskapet ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...