AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Hei! Frisøren min har farget keratin extensionsen min. Jeg har lyst til å kjøpe meg clipin extensions til å bruke mellom de gangene jeg tar de av og på. Da jeg gjerne går mellom 1-3 uker uten for å kure håret skikkelig. spurte frisøren min hva slags farge jeg har på håret og extensionsen, slik at jeg kan kjøpe clipin i mest mulig lik farge, dette kunne hun ikke svare på. Er det noen frisører eller mennesker med fargeekspertise som kan gi meg et sånn ca svar? Da tenker jeg på både farge navn, fargetone og eventuelt hvor lys jeg er på fargeskalaen. tusen takk hvis noen kan hjelpe meg! Anonymkode: 36a19...eef
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 To er tatt i dagslys, et i lys inne. Anonymkode: 36a19...eef
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Dette er håpløst. Det er umulig å si akkurat. Spør frisøren på nytt, hun må kunne vite hva hun har brukt...! Anonymkode: fd944...c58
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 Tipper 10.1. Lys kald blond . Anonymkode: 3c08d...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå