Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #1 Del Skrevet 13. november 2005 Har noen oppskrift på Islandskake? Det er ikke den med eggehviter og kokoks jeg er ute etter, men en på vanlig bløtkakebunn med et tonn krem, sjokoladekrem og marengstopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SissiB Skrevet 13. november 2005 #2 Del Skrevet 13. november 2005 1 SUKKERBRØD(CA 26CM.) DELES I TRE DELER 2 PL.KOKESJOKOLADE SMELTES I 4-5 SS.VANN. 2 SS.MELIS HAS OPPI NÅR SJOKOLADEN ER SMELTA. 2 EGGEPLOMMER RØRES GODT I FOR HÅND 1 1/2 SS. KREM HAS OPPI SJOK.BLANDINGEN. 2 PK .FLØTE PISKES M/LITT SUKKER. 1 1/3 PK.PIKEKYSS DELES I TO. DYNKES M/APPELSINJUICE. ET LAG BUNN PÅ FATET,DYNK,HA PÅ ET TYNT LAG M/SJOK.KREM+FLØTEKREM.NESTE LAG SOM DET FØRSTE MEN MED PIKEKYSS OPPÅ KREMEN.SÅ FLØTEKREM OVER HELE KAKEN+PÅ SIDENE.SMØR TIL SLUTT SJOKOLADEKREM OVER.PYNT M/PIKEKYSS,KREM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. november 2005 #3 Del Skrevet 13. november 2005 Nam, denne så god ut. Bare et spørsmål. 1 1/2 SS. KREM HAS OPPI SJOK.BLANDINGEN - tar du denne spiseskjeen fra de 2 fløtehusene i linjen under? For dette er pisket krem, ikke fløte, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. november 2005 #4 Del Skrevet 14. november 2005 Vel, nå har jeg bakt kaka etter oppskrifte som står over her. Kikket i kjøleskapet for et par minutter siden og da var 1/4 del av kaka borte, så jeg regner med den ble spiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå