Mette Skrevet 18. oktober 2002 #1 Skrevet 18. oktober 2002 Er du voksen? http://www.start.no/quiz/2001/03/21-3053.html Voksenscoren din er 138. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder.
Gjest care Skrevet 18. oktober 2002 #2 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 148. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder. Jøss
Henna Skrevet 18. oktober 2002 #3 Skrevet 18. oktober 2002 Fikk samme resultat - men synes ikke det stemmer. Irriterer meg grønn over tester hvor ingen svaralternativ passer meg. Kunne ikke engang velge at jeg aldri drikker whisky :evil: Så da måtte det jo bli at er jeg full går alt ned. Hvor ofte jeg er full er jo en annen sak.. *hrmff* Men må innrømme at jeg ikke har evnen til å se hybelkaninene mine ennå :oops:
aline Skrevet 18. oktober 2002 #4 Skrevet 18. oktober 2002 eh... "Voksenscoren din er 123. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder. " men erkjenner det der med hybelkaninene, dem har jeg IKKE begynt å bry meg nevneverdig om ihvertfall....
HMSP Skrevet 18. oktober 2002 #5 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 165. Du er helt klart godt voksen. Tempoet er skrudd kraftig ned, og du koser deg med rødvin foran TVn hvis ikke du serverer lutefisk til gode venner i ditt hygieniske og velmøblerte hjem.
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 #6 Skrevet 18. oktober 2002 143! Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Så greit altså.. xeyes
Melian Skrevet 18. oktober 2002 #7 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 93. Du har begynt å modnes, men tviholder på ungdommen enn så lenge. Fritid og fest er fremdeles første prioritering, men du gjør det med litt mer stil. Livets ansvar føles ikke akkurat tyngende, og voksenlivet virker fjernt og lite fristende :o Jeg har visst enda mer jeg må finpusse her i livet
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #8 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 73. Du har begynt å modnes, men tviholder på ungdommen enn så lenge. Fritid og fest er fremdeles første prioritering, men du gjør det med litt mer stil. Livets ansvar føles ikke akkurat tyngende, og voksenlivet virker fjernt og lite fristende. Ne-hei!! Stemte jo ikke i det hele tatt jo!!! Teite alternativer.....
Gjest Virvel Skrevet 18. oktober 2002 #9 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 90. Du har begynt å modnes, men tviholder på ungdommen enn så lenge. Fritid og fest er fremdeles første prioritering, men du gjør det med litt mer stil. Livets ansvar føles ikke akkurat tyngende, og voksenlivet virker fjernt og lite fristende. Tja. Stemmer vel ganske greit det, tenker jeg, til tross for at ingen av svaralternativene passet meg... Men. Jeg tror ikke jeg har lyst til å bli voksen, jeg. Aller helst ville jeg vært to år - det virker som en bra alder. :D
Bertha Skrevet 18. oktober 2002 #10 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 93. Du har begynt å modnes, men tviholder på ungdommen enn så lenge. Fritid og fest er fremdeles første prioritering, men du gjør det med litt mer stil. Livets ansvar føles ikke akkurat tyngende, og voksenlivet virker fjernt og lite fristende. Javel, den skulle min mor ha sett! *kneggler* Og jeg er altså 31 år, fysisk vel å merke. Hvordan tolker man slikt? Jeg kjenner meg jo overhodet ikke igjen i beskrivelsen ovenfor. ... mjaa... kanskje på et par av punktene da, MEN THAT'S ALL!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #11 Skrevet 18. oktober 2002 det var en dum test ingenting passa ..hehe
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #12 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 155. Du er helt klart godt voksen. Tempoet er skrudd kraftig ned, og du koser deg med rødvin foran TVn hvis ikke du serverer lutefisk til gode venner i ditt hygieniske og velmøblerte hjem. Snakk om å ikke føle seg ung lengre da................
Kreps Skrevet 18. oktober 2002 #13 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 145. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder.
*nora* Skrevet 18. oktober 2002 #14 Skrevet 18. oktober 2002 Voksenscoren din er 118. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder. Var liksom ikke så mange av svaralternativene som passa... Teit test! 8)
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #15 Skrevet 19. oktober 2002 Ikke alt som stemmer i den derre testen nei... men men Skulle tro jeg var "gammel" ... Voksenscoren din er 158. Du er helt klart godt voksen.Tempoet er skrudd kraftig ned, og du koser deg med rødvin foran Tv`n hvis ikke du serverer lutefisk til gode venner i ditt hygieniske og velmøblerte hjem. My ass!
Majken Skrevet 19. oktober 2002 #16 Skrevet 19. oktober 2002 Eeeeeeehhh.... :oops: .......... voksen scoren min var 48. "Du kan neppe karakteriseres som spesielt moden for alderen. Håper du ikke har forlatt tenårene (jeg blir 23 om få uker :oops: ), for du vil nok ikke omgåes voksne mennesker med særlig hell." Kan kanskje stemme, har alltid hatt lettere for å få venner som yngre enn meg, som regel bare snakk om noen måneders forskjell men likevel. Har venner på samme alder altså......
*Lillian* Skrevet 19. oktober 2002 #17 Skrevet 19. oktober 2002 Voksenscoren din er 163. Du er helt klart godt voksen. Tempoet er skrudd kraftig ned, og du koser deg med rødvin foran TVn hvis ikke du serverer lutefisk til gode venner i ditt hygieniske og velmøblerte hjem. Ehm, jeg føler meg mer voksen enn de fleste andre på min alder, meeeen..... Rødvin og lutefisk?? Jeg trenger vel ikke være kjerring selv om jeg er voksen, dah....
Gjest duchess. Skrevet 19. oktober 2002 #18 Skrevet 19. oktober 2002 Voksenscoren din er 108. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder. Prøv igjen!
Lilly Skrevet 19. oktober 2002 #19 Skrevet 19. oktober 2002 Huffda. Jeg er også 31 og fikk Voksenscoren din er 78. Du har begynt å modnes, men tviholder på ungdommen osv. Men for all del, jeg liker jo hverken whisy, får i kål eller lutefisk Og siden jeg bor alene har jeg et ganske avslappet forhold til husarbeid, så da MÅ jeg jo være umoden da Lilly
pusla Skrevet 20. oktober 2002 #20 Skrevet 20. oktober 2002 Dette var en gedigen opptur: Voksenscoren din er 88. Du har begynt å modnes, men tviholder på ungdommen enn så lenge osv... Hvordan jeg klarte det aner jeg ikke, jeg som synes jeg lever et så utrolig kjedelig liv. Men jeg ser ikke på Tore på sporet på lørdager da, så da er det vel enda håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå