AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Hva gjør du for å klargjøre deg selv eller for å føle deg mer sexy, enten til "hverdags" eller fest? Jeg skal på en sexdate med en ny flamme, og må forberede meg litt... Sist jeg var på sånt var jeg 10 kg slankere og i et ekteskap! Har ikke mensen den helgen, men det er midt i eggløsnings perioden og da pleier jeg å føle meg oppblåst og får lett store og små kviser nedentil, på rumpe og rygg... Hjelp! Har du tips med å dele hva du gjør så tar jeg gjerne imot Anonymkode: daa16...07e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Jeg ville først og fremst sikret meg en sikker prevensjon, før jeg vurderte en sexdate midt i eggløsninga... det kan fort bli 18 års barnebidrag for stakkaren du skal ha sex med, om du er i fertil alder! Spis lite salt de neste dagene. Salt binder vann i kroppen og man eser mer ut. Men det er nesten ikke til å unngå under mensen uansett, tror jeg. Anonymkode: 10841...c65 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg ville først og fremst sikret meg en sikker prevensjon, før jeg vurderte en sexdate midt i eggløsninga... det kan fort bli 18 års barnebidrag for stakkaren du skal ha sex med, om du er i fertil alder! Spis lite salt de neste dagene. Salt binder vann i kroppen og man eser mer ut. Men det er nesten ikke til å unngå under mensen uansett, tror jeg. Anonymkode: 10841...c65 Prevensjon er sikker og selvsagt i orden 😂 Midt i eggløsningsperioden betyr at kroppen går litt egne veier på sexy-skalaen 😬 Anonymkode: daa16...07e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 En god dusj i forkant, så er det meste gjort 👌🏼 Kos deg på date. Anonymkode: 6efb1...bd5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Sørg for å gi han en solid drink med noe som gir han maks ereksjon. Vannmelon anbefales. Litt PWO med arginin og citruline. Gi han litt tid, og puff daddy, her U go. Anonymkode: 83b43...cdc
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Knip på kvisene dine så gørret kommer ut først. Anonymkode: de238...ef9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 Jeg liker å dusje og pleie meg i god tid, skrubbe hele kroppen med en god skrubbevott, og deretter smører meg inn i kokosolje. Rett før jeg skal dra fresher jeg over "sentrale deler" med hånddusjen igjen, så jeg er fresh. Anonymkode: 51d30...706
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #8 Skrevet 14. juni 2022 Dans sexy for deg selv hjemme i speielen så du føler deg skikkelig bra.. hvis du sliter med kviser så gå med mye bomull til kroppen og unngå nye produkter eventuelt så du ikke får MER av de uhyggelige kvisene. Pyjamas bukse hadde jeg sverget til. ikke bruk for mye parfyme for det tror jeg fort kan bli en turn off.. barber deg eller voks deg under armer og legger og nedentil. Hvis jeg ikke visste hva slags smak han har så hadde jeg fått for svart undertøy siden det skal mye til for at noen ikke liker svart tror jeg. Ta et fotbad for velværet starter faktisk ikke bare nedentil nedentil om du skjønner. Beina er mye viktigere enn man tror + at for alt du vet så er han kanskje opptatt av bein? Jeg for min del er ikke så glad i å lakke negler å styre så mye med beina men hvis jeg ikke kjenner personen så godt såå ender jeg opp med fotbad og diverse. Ikke ha en bh som du tilogmed selv SLITER med å få av deg da hehee åsså en annen ting..ha et hårstrikk i nærheten i tilfelle du skulle føle for å snike håret opp i strikk under sexakten. Det har jeg ofte angret på at jeg ikke hadde med siden jeg har langt hår. Eneste måten å ikke bli så oppblåst på er å droppe brød pasta og potetmos ect . Gluten tror ialefall jeg gjør det verre, lykke til ! Blir gøy nå som det er sommer og tid for å pule 😻 Anonymkode: 65d17...9cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå