AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Jeg lurer på om det er noen som har gjort dette? Jeg leser at det kan gjøres i forbindelse med fødsel, abortinngrep og andre gynekologiske operasjoner. Jeg er uplanlagt gravid for 2.gang på prevensjon og har på ingen måte mulighet til å re frem dette barnet, spesielt pga medisiner jeg tar som gir stor sannsynlighet for fosterskader. Jeg har nå vært gjennom spiral x 2 som begge har falt ut, minipiller (gravid) og nå p-sprøyte. Pga komplisert migrene med aura får jeg ikke p-piller, plaster eller stav (blodpropp og hjerneblødning i familien) Jeg bruker prevensjon for å unngå graviditet, men også for å kontrollere hormonelle migreneanfall (vet det ikke endrer seg ved kun sterilisering, men kan leve med anfallene om jeg vet jeg ikke blir gravid). Har time for å sjekke hvor langt på vei jeg er da det bare ble oppdaget tilfeldig på sykehuset, og tenker å spørre om det er mulig å foreta en sterilisering samtidig. Er det noen som har vært gjennom det? Anonymkode: 84c2b...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå