AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Du som enten har opplevd utroskap eller har vært utro selv, hvor lenge varte affæren? Engangs, kortvarig eller over tid? Hvorfor opphørte utroskapen? Oppdaget? Gått videre? Eller annet? Anonymkode: 7a8df...ca1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Hva er det med alle disse detaljerte trådene om utroskap?😅 Anonymkode: bfd2c...000 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Så vidt jeg vet så flørtet han på meldinger/snap en stund før jeg tok han på fersken den ene gangen. Jeg vet ikke hvor lenge det hadde foregått. Så vidt jeg vet har han ikke vert fysisk utro siden. Jeg har vert emosjonelt utro i ett år nå snart. Venter bare på at barna skal bli litt større før jeg søker om skilsmisse. Har ikke sagt noe til mannen enda, jeg vil helst ha det så greit som mulig i mellomtiden til jeg er klar til å gå. Anonymkode: a45b9...a9a 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 han var kjærligheten i mitt liv. SÅ det varer enda. Anonymkode: 7e378...35a 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du som enten har opplevd utroskap eller har vært utro selv, hvor lenge varte affæren? Engangs, kortvarig eller over tid? Hvorfor opphørte utroskapen? Oppdaget? Gått videre? Eller annet? Anonymkode: 7a8df...ca1 Den varte i to- tre år, ble spist opp av de intense følelsene, og valgte å bytte arbeidssted, men klarer ikke gi helt slipp ennå. Anonymkode: 13489...6c2 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Varte heile forholdet eg hadde på den tida. Opphørte då ho (elskerinna mi) gjekk videre pga. ho ikkje orka være med en dust som meg. Anonymkode: f41a3...53c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Varte heile forholdet eg hadde på den tida. Opphørte då ho (elskerinna mi) gjekk videre pga. ho ikkje orka være med en dust som meg. Anonymkode: f41a3...53c Hvorfor var du i det forholdet dersom du ønsket å være med elskerinna? hvor mange år var dere sammen? fant dama di ut av det noen gang? Anonymkode: 0ab3f...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #8 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Varte heile forholdet eg hadde på den tida. Opphørte då ho (elskerinna mi) gjekk videre pga. ho ikkje orka være med en dust som meg. Anonymkode: f41a3...53c Hvorfor i himmelens navn var du i et forhold med ei, når du hadde ei anna du ville ha? Det er virkelig dustete. Anonymkode: bf0b6...dc5 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #9 Skrevet 14. juni 2022 Nærmer seg 1 1/2 år, langdistanse nå. Like intense følelser hver dag. Anonymkode: 79c24...e25
Gjest Hottentått Skrevet 14. juni 2022 #10 Skrevet 14. juni 2022 Dere som er utro: har dere overhodet dårlig samvittighet?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #11 Skrevet 14. juni 2022 Hottentått skrev (15 minutter siden): Dere som er utro: har dere overhodet dårlig samvittighet? Nei. Begge forholdene har dødd men det er vanskelig å bryte ut av hensyn til barn, økonomi etc. Det er noen ting i livet man ikke vet hvordan man egentlig reagerer på før man står i de. Det har jeg lært. Anonymkode: 79c24...e25 1
Gjest Hottentått Skrevet 14. juni 2022 #12 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Begge forholdene har dødd men det er vanskelig å bryte ut av hensyn til barn, økonomi etc. Det er noen ting i livet man ikke vet hvordan man egentlig reagerer på før man står i de. Det har jeg lært. Anonymkode: 79c24...e25 Ja, jeg tenker også at noen ting vet man ikke hvordan man håndterer osv før man står der. Men likevel liksom. Partner tror at man er trofast og likevel så har man null dårlig samvittighet? Jeg kan i og for seg se for meg å gå i fella hvis forholdet er helt dødt. Men tror jeg hadde drukna i dårlig samvittighet. Hvordan klarer man å holde på den hemmeligheten over tid?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #13 Skrevet 14. juni 2022 Hottentått skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tenker også at noen ting vet man ikke hvordan man håndterer osv før man står der. Men likevel liksom. Partner tror at man er trofast og likevel så har man null dårlig samvittighet? Jeg kan i og for seg se for meg å gå i fella hvis forholdet er helt dødt. Men tror jeg hadde drukna i dårlig samvittighet. Hvordan klarer man å holde på den hemmeligheten over tid? Når man ikke elsker personen på den måten så er har man heller ikke like dårlig samvittighet, men man kan vel ha dårlig samvittighet og være utro? Noen dager har jeg bare lyst til å kaste inn håndkleet, men så tenker jeg på ungene og hvor vanskelig det blir økonomisk, så jeg blir, til jeg finner den beste løsningen for alle. Jeg vil tro de som er fysisk utro tenker litt av det samme. Klart det er noen som forsvarer handlingen med å skylde på partneren da, det er jo lettere det enn å ta på seg skyld og dårlig samvittighet. Anonymkode: a45b9...a9a 1
Heydayotheinterweb Skrevet 14. juni 2022 #14 Skrevet 14. juni 2022 2 år. Ingen dårlig samvittighet i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #15 Skrevet 14. juni 2022 Jeg fortalte om utroskapen samme dag som det gikk fra meldinger til fysisk møte/intimitet. Ikke pga dårlig samvittighet, men fordi jeg i øyeblikket av utroskapen innså at forholdet var helt dødt. Flørten varte knappe 2 måneder før jeg innså at fyren var en dust. Anonymkode: 24006...f58
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #16 Skrevet 14. juni 2022 Hottentått skrev (2 minutter siden): Ja, jeg tenker også at noen ting vet man ikke hvordan man håndterer osv før man står der. Men likevel liksom. Partner tror at man er trofast og likevel så har man null dårlig samvittighet? Jeg kan i og for seg se for meg å gå i fella hvis forholdet er helt dødt. Men tror jeg hadde drukna i dårlig samvittighet. Hvordan klarer man å holde på den hemmeligheten over tid? Trofast ja. Men jeg har ikke dårlig samvittighet slik min situasjon er blitt. Han gjorde sitt at forholdet kjølnet før jeg møtte den andre. Mye egoisme, ikke følge opp barna, uinteressert i oss som par og lite vilje de gangene vi prøvde parterapi. Jeg kunne stå naken på badet og ingen reaksjon. Det betyr ikke at det jeg gjør er «greit» på papiret men jeg elsker denne andre mannen og aldri følt meg så sett og verdsatt. Anonymkode: 79c24...e25 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #17 Skrevet 14. juni 2022 Mine affærer har vart i ganske kort tid. Noen uker. Det har blitt vanskelig å finne steder å møtes. Håper å få til en ny affære snart. Har overhodet ikke dårlig samvittighet. Levd uten sex med mannen i lang tid. Anonymkode: 6823d...edd 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #18 Skrevet 14. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mine affærer har vart i ganske kort tid. Noen uker. Det har blitt vanskelig å finne steder å møtes. Håper å få til en ny affære snart. Har overhodet ikke dårlig samvittighet. Levd uten sex med mannen i lang tid. Anonymkode: 6823d...edd Vi to burde snakkes over PM. Anonymkode: 78857...091
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #19 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi to burde snakkes over PM. Anonymkode: 78857...091 Da må du poste med navn, så skal jeg sende deg pm 😄 Anonymkode: 6823d...edd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #20 Skrevet 14. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da må du poste med navn, så skal jeg sende deg pm 😄 Anonymkode: 6823d...edd Er du i øst, vest, nord, bart eller sør? Anonymkode: 78857...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå