AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Da jeg spurte om jeg kunne få tilbake en gammel heklet duk etter pappa. Hun sa jeg kunne få den tilbake hvis jeg angret meg, og det gjorde jeg nå. Hun skrek "din jævla fitte!" da jeg sa at hun oppførte seg stygt mot meg pga en duk hun sa jeg kunne få igjen. Jeg har nettopp flyttet hjemmefra og trodde ikke jeg kom til å savne duken. Hun skal anmelde meg for trakassering siden jeg kalte henne psykopat. Anonymkode: 67ad8...2fc 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Her tenker jeg det ligger mye mer bak historien enn det du sier. Lett å fremstille seg selv i et godt lys når du kan være anonym og ikke kan legge frem den andres sak. Anonymkode: bf90d...d73 13 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Hva var det du angret på? Anonymkode: 23350...132
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg spurte om jeg kunne få tilbake en gammel heklet duk etter pappa. Hun sa jeg kunne få den tilbake hvis jeg angret meg, og det gjorde jeg nå. Hun skrek "din jævla fitte!" da jeg sa at hun oppførte seg stygt mot meg pga en duk hun sa jeg kunne få igjen. Jeg har nettopp flyttet hjemmefra og trodde ikke jeg kom til å savne duken. Hun skal anmelde meg for trakassering siden jeg kalte henne psykopat. Anonymkode: 67ad8...2fc Nuja, så enkel er neppe denne historien Anonymkode: bcb47...35c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her tenker jeg det ligger mye mer bak historien enn det du sier. Lett å fremstille seg selv i et godt lys når du kan være anonym og ikke kan legge frem den andres sak. Anonymkode: bf90d...d73 Jeg har nettopp flyttet og pappa døde nylig. Jeg ryddet hjemme i skuffer og skap og fant frem alt mulig av gamle gardiner,duker og pyntegjenstander. Alt ble gitt til bestefar (faren til pappa) og den nye kona hans. Hun sa at jeg måtte si ifra hvis jeg ønsket det tilbake hvis jeg angret meg. Jeg angrer nå på kun den ene duken jeg gav bort og ønsker den tilbake. Da jeg spurte om jeg kunne få den, ble hun rasende og nektet meg den. Jeg sa hun var stygg mot meg og kalte henne en psykopat. Hun skrek jævla fitte til meg og sa hun skulle anmelde meg for trakassering. Jeg er 24 år. Anonymkode: 67ad8...2fc 4
Gjest Luna Llena Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Jeg tror det ligger mer bak denne historien..
Silva Pluvialis Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 Høres ut som dere har en del ting å bearbeide begge to 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #8 Skrevet 14. juni 2022 Luna Llena skrev (Akkurat nå): Jeg tror det ligger mer bak denne historien.. Som hva da? Anonymkode: 67ad8...2fc
Gjest Luna Llena Skrevet 14. juni 2022 #9 Skrevet 14. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som hva da? Anonymkode: 67ad8...2fc Vet vel ikke jeg, er bare noe jeg føler at du ikke forteller alt. Tror begge har en del ting å bearbeide, bare. Endret 14. juni 2022 av Luna Llena
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #10 Skrevet 14. juni 2022 Luna Llena skrev (Akkurat nå): Vet vel ikke jeg, er bare noe jeg føler at du ikke forteller alt. Tror begge begge har en del ting å bearbeide, bare. Jeg har mistet pappa og bestefar har mistet sin sønn...kona hans likte aldri pappa,men jeg arvet litt penger etter ham som hun er sint for...om det er derfor vet jeg ikke. Kanskje tenker hun at jeg har fått nok etter han. Anonymkode: 67ad8...2fc 1
mingus Skrevet 14. juni 2022 #11 Skrevet 14. juni 2022 Uansett hva som ligger bak historien, går man vel ikke og kaller folk jævla fitte da vel? Med mindre man er 13 år og liker fuckings åmål? 5
Gjest Luna Llena Skrevet 14. juni 2022 #12 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har mistet pappa og bestefar har mistet sin sønn...kona hans likte aldri pappa,men jeg arvet litt penger etter ham som hun er sint for...om det er derfor vet jeg ikke. Kanskje tenker hun at jeg har fått nok etter han. Anonymkode: 67ad8...2fc Men uansett så kaller man ikke andre jævla fitte, da er man veldig ustabil. Hadde nok holdt meg unna det menneske.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #13 Skrevet 14. juni 2022 mingus skrev (Akkurat nå): Uansett hva som ligger bak historien, går man vel ikke og kaller folk jævla fitte da vel? Med mindre man er 13 år og liker fuckings åmål? Nå skal det vel legges til at det ble sagt litt mer før "jævla fitte" ble sagt.. Hadde kanskje brukt disse ordene hadde jeg nettopp mistet mannen min og datteren hans sa jeg var stygg og en jævla psykopat. Anonymkode: 9e37c...0ac
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #14 Skrevet 14. juni 2022 Da hadde jeg sakt: "Tusen takk. Tenk så mange som eeeeeelsker fitte". Anonymkode: a3dab...a9a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #15 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå skal det vel legges til at det ble sagt litt mer før "jævla fitte" ble sagt.. Hadde kanskje brukt disse ordene hadde jeg nettopp mistet mannen min og datteren hans sa jeg var stygg og en jævla psykopat. Anonymkode: 9e37c...0ac Kona til bestefar er ikke min pappas kone?? Anonymkode: 67ad8...2fc 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #16 Skrevet 14. juni 2022 Min pappa døde nylig av akutt hjerteinfarkt (han ble 57 år), og den nye kona til bestefar (pappas far) kalte meg jævla fitte da hun ble sint for at jeg ønsket en gammel duk tilbake. Hun giftet seg med bestefar noen måneder før min pappa døde. Hun og bestefar hadde vært samboere i ca 2 år før. Jeg er 24 år og flyttet nettopp ut og måtte selge huset etter pappa. Jeg fikk da litt penger etter salget som jeg kan bruke som inngangsbillett til egen bolig. Anonymkode: 67ad8...2fc 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #17 Skrevet 14. juni 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Nå skal det vel legges til at det ble sagt litt mer før "jævla fitte" ble sagt.. Hadde kanskje brukt disse ordene hadde jeg nettopp mistet mannen min og datteren hans sa jeg var stygg og en jævla psykopat. Anonymkode: 9e37c...0ac Hæ? Hvorfor er det relevant? Denne damen har mistet en stesønn hun visstnok ikke kom overens med Anonymkode: ad961...036 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #18 Skrevet 14. juni 2022 Hva sier bestefar? Anonymkode: 0ff77...836
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #19 Skrevet 14. juni 2022 mingus skrev (33 minutter siden): Uansett hva som ligger bak historien, går man vel ikke og kaller folk jævla fitte da vel? Med mindre man er 13 år og liker fuckings åmål? Man går ikke rundt å kaller folk psykopat heller. Noe ts gjorde før denne dama tok igjen med samme mynt Anonymkode: 0d67a...cff 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #20 Skrevet 14. juni 2022 Den som hadde vært flue på veggen der… Anonymkode: db717...1d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå