AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg er ikke så reisevant og lurer på hvor det er best å bestille reise? Skal til Barcelona. Har sjekket SAS og norwegian, men det er jo ganske dyrt - og så kommer hotell i tillegg. Er det andre steder som er bedre å bestille fra? Kan jeg bestille fly og hotell i ett? Setter stor pris på hjelp!!😊 Anonymkode: e2f24...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 14. juni 2022 #2 Del Skrevet 14. juni 2022 https://www.finn.no/reise/pakkereiser/ Ellers ville jeg forsøkt flyr.no i tillegg til de to du allerede har forsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Del Skrevet 14. juni 2022 Selvsagt blir det dyrt når du bestiller såpass sent, så et tips til neste gang du skal ut og reise er å bestille i hvertfall tre måneder i forveien.Et annet tips er å bestille fly og hotell separert. Jeg bestiller hotell via Booking.com Anonymkode: 83499...57b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er ikke så reisevant og lurer på hvor det er best å bestille reise? Skal til Barcelona. Har sjekket SAS og norwegian, men det er jo ganske dyrt - og så kommer hotell i tillegg. Er det andre steder som er bedre å bestille fra? Kan jeg bestille fly og hotell i ett? Setter stor pris på hjelp!!😊 Anonymkode: e2f24...507 Vi bestiller ett år i forveien. Det er beste tips til billige flybilletter 👍 Anonymkode: 578b0...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi bestiller ett år i forveien. Det er beste tips til billige flybilletter 👍 Anonymkode: 578b0...15c Med en deltidsjobb vet jeg ikke når jeg har ferie ett år i forveien. Dessuten forandrer man kanskje mening om hvor man vil reise i løpet av ett år… Anonymkode: e2f24...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 15.34): Selvsagt blir det dyrt når du bestiller såpass sent, så et tips til neste gang du skal ut og reise er å bestille i hvertfall tre måneder i forveien.Et annet tips er å bestille fly og hotell separert. Jeg bestiller hotell via Booking.com Anonymkode: 83499...57b Vil du anbefale å bestille flybilletter også fra booking.com? Anonymkode: e2f24...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå