Gå til innhold

Hvor bør jeg bestille reise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så reisevant og lurer på hvor det er best å bestille reise? Skal til Barcelona. Har sjekket SAS og norwegian, men det er jo ganske dyrt - og så kommer hotell i tillegg. Er det andre steder som er bedre å bestille fra? Kan jeg bestille fly og hotell i ett? Setter stor pris på hjelp!!😊

Anonymkode: e2f24...507

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt blir det dyrt når du bestiller såpass sent, så et tips til neste gang du skal ut og reise er å bestille i hvertfall tre måneder i forveien.Et annet tips er å bestille fly og hotell separert. Jeg bestiller hotell via Booking.com

Anonymkode: 83499...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er ikke så reisevant og lurer på hvor det er best å bestille reise? Skal til Barcelona. Har sjekket SAS og norwegian, men det er jo ganske dyrt - og så kommer hotell i tillegg. Er det andre steder som er bedre å bestille fra? Kan jeg bestille fly og hotell i ett? Setter stor pris på hjelp!!😊

Vi bestiller ett år i forveien. Det er beste tips til billige flybilletter 👍

Anonymkode: 578b0...15c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi bestiller ett år i forveien. Det er beste tips til billige flybilletter 👍

Anonymkode: 578b0...15c

Med en deltidsjobb vet jeg ikke når jeg har ferie ett år i forveien. Dessuten forandrer man kanskje mening om hvor man vil reise i løpet av ett år…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 15.34):

Selvsagt blir det dyrt når du bestiller såpass sent, så et tips til neste gang du skal ut og reise er å bestille i hvertfall tre måneder i forveien.Et annet tips er å bestille fly og hotell separert. Jeg bestiller hotell via Booking.com

Anonymkode: 83499...57b

Vil du anbefale å bestille flybilletter også fra booking.com?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...