Gå til innhold

Ekkel jentunge i kassa på den lokale sparbutikken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Handler en gang i uka på den lokale Spar-butikken og har lagt merke til at hun glaner bort på meg hele tiden når hun tror jeg ikke legger merke til det. Jeg er dame selv og hun har forlovelsesring på fingeren, så har ingenting med noe lesbiske greier å gjøre.

Hele personligheten hennes irriterer meg. En gang mens jeg sto i kassen så hun bare stygt på meg med sammenknepne øyne....ondskapsfull blond tispe.

Anonymkode: 899e4...111

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud du høres ikke frisk ut. 

Anonymkode: 7adc7...7a6

• Liker 21
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Bare wow. Du må ha lite problemer i livet hvis dette er såpass viktig at du skriver et innlegg om det. 

Anonymkode: 98b07...38b

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud du høres ikke frisk ut. 

Anonymkode: 7adc7...7a6

Hun glaner hele tiden...er nok hun som ikke er helt frisk i topplokket her

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke handle et annet sted? 

Anonymkode: b96f4...d59

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ei gammel sur skrukke gjør det samme på en lokal butikk her jeg bor og. Sitter der og stirrer meg rett inn i øynene når jeg legger på varer. Sånne folk burde ikke jobbe i butikk. 

Anonymkode: 1fed2...278

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av grunnene til at jeg ikke lenger ville jobbe i "kassa" på butikker, er på grunn av slike gærne mennesker som deg. Shit crazy mennesker som vandrer fritt omkring.

Anonymkode: 36c84...d36

• Liker 12
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har sett deg på sosiale medier og har noen tanker om deg. Kanskje hun kjenner noen av dine nærmeste pg tenker på det når hun ser deg. 

Anonymkode: 57fa8...358

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har sett deg på sosiale medier og har noen tanker om deg. Kanskje hun kjenner noen av dine nærmeste pg tenker på det når hun ser deg. 

Anonymkode: 57fa8...358

Jeg er 44, og har aldri sett denne jentungen før i mine kretser.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En av grunnene til at jeg ikke lenger ville jobbe i "kassa" på butikker, er på grunn av slike gærne mennesker som deg. Shit crazy mennesker som vandrer fritt omkring.

Anonymkode: 36c84...d36

Hun sitter med blodige fingernegler innimellom..hvem er den gale her?  Hun kan være psykiatrisk pasient for alt jeg vet. 

AnonymBruker
Skrevet

Handle et annet sted, hun fortjener bedre kunder.

Anonymkode: caaba...fa0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Handle et annet sted, hun fortjener bedre kunder.

Anonymkode: caaba...fa0

Jeg fortjener bedre kundebehandlere enn en nesevis syk snørrunge

AnonymBruker
Skrevet

Voldsomt hvor mange «ekle» mennesker som jobber i butikker i følge KG da. Tenker de som jobber i butikkene synes det er mange ekle kunder også.

Om det er så plagsomt med disse ansatte i butikken så bestill hjemlevering. Men da er vel den som leverer varene «ekkel»…

Anonymkode: 2d841...a54

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun sitter og plukker på fingrene sine til de blør...det er da ikke normalt. Hun må da være psykisk syk? Jeg ønsker ikke frukt og grønt med blod på!

AnonymBruker
Skrevet

Du sier; «Hei, jeg har lagt merke til at du stirrer så ubehagelig på meg eller i min retning og jeg lurer på om jeg har gjort deg noe, for jeg synes dette begynner å bli veldig plagsomt?»

For alt du vet kan det jo hende hun bare «ser» slik ut? Hvis ikke kan du vel bare be om å snakke med daglig leder neste gang og nevne på den ansatte til hen? 

Anonymkode: 07056...f35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Voldsomt hvor mange «ekle» mennesker som jobber i butikker i følge KG da. Tenker de som jobber i butikkene synes det er mange ekle kunder også.

Om det er så plagsomt med disse ansatte i butikken så bestill hjemlevering. Men da er vel den som leverer varene «ekkel»…

Anonymkode: 2d841...a54

Man vet aldri hvor hendene deres har vært! Hadde du likt å vite at en butikkansatt ikke hadde vasket seg på hender etter dassbesøk eller verre?

Skrevet

Jeg jobber i dagligvare, blodige fingre burde jo gjøres noe med. Kanskje nevne det for en annen ansatt der eller butikksjef. Så får vi jo beskjed om å se kundene i øynene når vi sier hei. Men vi skal ikke glane. Synes du overdriver litt i språkbruken men dette er ting du kan nevne for sjefen hennes. Håper ting løser seg så alle blir fornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd flere ganger folk som stirrer på akkurat samme måte. Har vært alt i fra tenåringsalder til 50-åra. Det er så vanvittig irriterende, og til og med jeg som er veldig rolig og forståelsesfull, får følelsen av at jeg vil sette de på plass...

Anonymkode: dafbf...441

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slår ikke den ansatte nær pensjonist alder på en cubus butikk jeg var på. Skulle kjøpe hudfarga truser uten søm som jeg skulle ha under en hvit tettsittende kjole. Valget falt på stringversjonen. Tre stykk kjøpte jeg. Hun sa ikke hei når der var min tur, bare slo inn varene og spurte om jeg skulle ha pose. Når jeg skulle betale sa hun: at folk orker å bruke truser som gnæger inn i ræva, fysj ! 

Setter aldri mine ben der igjen. Men damen må da for lengst være pensjonist nå 

Anonymkode: 0786a...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...