AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Opplevd å ikke få svar jeg også. Ingen konkurranse eller alternative verksteder = rævva kundeservice! De er sin egen verste fiende. Hvorfor har de gjort det vanskelig å gjøre enkle reparasjoner på de fleste verksteder? Alternative bildeler er ikke skummelt med mindre de går på sikkerhet, det fleste deler trenger ikke å være så spesielle. Skruer, muttere og veldig mye annet kan være standard hyllevare hvis bare dette velges i designen. Tesla virker å ha valgt å være sære i absolutt alle deler. https://dinside.dagbladet.no/motor/enormt-mye-hodebry/76229567 Anonymkode: 22356...e66
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Teslaer er oppskrytte møkkabiler 👎 Anonymkode: d63c7...e23 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Andre merker har dessverre like dårlige kundebehandling, feks Møller som selger VW. Og på nye Bmw 4 kan du ikke engang åpne panseret selv. Elbiler er blitt bruk og kast dessverre. Anonymkode: ed2d7...6fe 1
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Legg til at de er overvektige hvaler på veien, jeg har faktisk ikke sett en bil som har så mye sprekker i hullene til foringer etc i hjuloppheng. Eller varmgang i elektrisk anlegg. Det er litt som amcars tilbake på 80tallet. Masseprodusert bare for å selge og berge bedriften.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Fant en liten feil på ladeluken så jeg booket service i appen. I dag, 12 dager etter, sitter jeg på jobb mens bilen blir fikset på parkeringsplassen utenfor av mobilservice. Av fire feil jeg har hatt siden 2018, har tre av de blitt ordnet der bilen har vært uten behov for å oppsøke verksted. Skulle gjerne sett Møller forsøke noe lignende 😆 Anonymkode: 3375c...21e 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Det fins mange gode argumenter for og imot Tesla. Jeg er litt spent på å se om de klarer seg fremover. Nå lager Hyundai/Kia bedre elbiler, og kineserne kommer bakfra med billigere biler. Tyskerne har omsider fått ut fingeren - om enn bare litt, fortsatt kraftig bruning på tuppen - og prøver å dekke premiumsegmentet for elbiler. Tesla er ikke forbigått, men de må fornye seg selv, og kanskje kvitte seg med sjefen, som likner mer og mer på en comic villain, for å fortsette å eksistere. Anonymkode: e98e6...922 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå