Gå til innhold

Flere som ikke føler seg klar for sommer, lettkledd/bikini osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke helt der enda. Liker ikke å må skjemmes, men jeg gjør det. Føler ikke jeg kan slappe av sånn kroppen er akkurat nå. 

Anonymkode: 8e725...5a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt, men det er fordi kona mi har en veldig smekker kropp, og jeg ikke. Er egentlig veldig komfortabel med hvordan jeg ser ut, og tenker ikke noe over det. Det er ikke kroppen min jeg er usikker på. Det som plager meg er når folk trur kona er en golddigger fordi hun er yngre enn meg og mye penere. Nordmenn er jo veldig dømmende på akkurat det punktet. Snart blir det vell ulovlig å være sammen med noen som ikke er nøyaktig like rik og pen som en selv.

Anonymkode: 360e0...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Høygravid opp 25 kilo. Så ja.. ikke heeelt klar for bikini 😅

Bare husk at andre driter i hvordan du ser ut. Ikke la kroppen din hindre deg i å bade og kose deg på stranden. Vi har bare ett liv. Stranden er ikke et sted bare for modeller. Det er et sted for å kose seg og nyte sommeren, samme hvilken kropp du har. 

Anonymkode: d465c...ee1

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært klar for det. Ikke da jeh veide 58, ikke på 75, ikke midt mellom. Har lite med kropp å gjøre. Bare ukomfortabel lettkledd 😄

Anonymkode: 0719f...0d4

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Min nylige graviditet har etterlatt meg 30 kilo over idealvekt. Mellom navlen og bikinikanten er det tett av ferske, lilla strekkmerker, som avsluttes i et ferskt keisersnittarr. 

Jeg kommer nok til å holde meg mye i skyggen, med lette, dekkende klær. Etterhvert kommer jeg til å bli vant til min nye kropp, men ikke før sommeren.

Anonymkode: ddd6b...033

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid klar for bikini, alltid klar for enhver kjole jeg har i skapet. Fordi jeg jobber med å holde samme vekten hele tiden sånn at jeg slipper noen som helst usikkerhetsmomenter når det gjelder kropp. Dropper gjerne det kakestykket for å alltid føle meg vel. 

Anonymkode: 1cc3d...d7d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg kommer til å bli klar for bikini igjen. Beina mine er alt for stygge. Hadde det vært mulig å operere hadde jeg gjort det. 

Anonymkode: e876f...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...