Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du kun skal stusse lengde på håret,  ikke ny frisyre.  Tørr du da gå til læring?

Anonymkode: 68896...540

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart det! 

Anonymkode: 4f277...e57

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg gjort. Men så har jeg langt slett hår, som jeg tror det er vanskelig å tulle til alt for mye. Men ikke vært hos frisøren på over ti år, og tviler på at jeg kommer til å dra dit i nærmeste framtid. 

Anonymkode: f79d4...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. De siste 2 åra har jeg kun bruk lærling, men nå er hun ferdig og har fortsatt å bruke henne. Hun er kjempe flink da, og har vært ærlig på det om det er noe hun følte hun ikke mestret og ba da om hjelp og tips i starten. Har vært artig å følge hennes lærekurve og sett hvor flink hun har blitt på de årene. 

Så ja, er mange flinke lærlinger. Og hvordan skal de ellers lære om de aldri får klippe hår? Er jo bare hår..

Anonymkode: 82849...134

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Da frisøren jeg har hatt i 12 år var ute i mammaperm kom hun inn for å klippe meg, og jeg drøyde klippen 5mnd 😅

Anonymkode: e35d0...99c

Skrevet

Har gjort det to ganger. Første gang tok det en evighet, men resultatet ble greit nok. 
Men nummer to… omg. 
Først farget hun feil, så det måtte blekes og farges på nytt. Samtidig rant noe av blekingen nedover på innsiden og bleket en del av genseren min. 
Etterpå klippet hun feil og det måtte rettes opp av en annen frisør. Var utrolig vanskelig å forholde seg til håret i lang tid etterpå. Heldigvis vokser håret mitt ganske fort. 

Så fra nå av: nei. 

AnonymBruker
Skrevet

ja, de er faktisk veldig nøye!

Anonymkode: acd85...567

AnonymBruker
Skrevet

Veldig få frisører klarer å klippe håret mitt på en fin måte. Jeg har tykt, krøllete hår og den "vanlige" frisøren aner ikke hvordan det skal behandles. Tydelig at de er mest vant til nordisk hår. Så jeg viker ikke fra den ene frisøren jeg vet er god på mitt hår, hjelper ikke om det er lærling eller har mesterbrev i frisørfaget. Jeg har vært hos mange frisører før jeg fant den ene, og jeg er egentlig litt sjokkert over at så få vet hvordan man skal behandle/klippe krøllete hår. Merkelig.

Anonymkode: c9d57...de8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Sikkert mange flinke, men har hatt to dårlige opplevelser her i distriktet, så gjør ikke det igjen. Sist gang hørte jeg hun sa 'oi...' bak ryggen min, akkurat den setningen vil man ikke høre fra en frisør... 😳

Anonymkode: d748f...ed4

Skrevet

Nei. Jeg ble sendt til frisøren som barn. Hadde langt hår da jeg gikk inn. Kom ut med hår til ørene. Hun som var satt til å klippe mitt hår, fikk det ikke til, så bare fortsatte å klippe rundt og rundt. Sjefen der måtte ta over for å rette det opp. Snauklippet. Så aldri igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger. Det har blitt så bra, de spør mye om hjelp og er så nøye. Aldri hatt noen dårlige opplevelser med det.

Anonymkode: b4e5a...10d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men lar samboer klippe meg. Så det er vel så og si det samme 😆 

Anonymkode: b315a...779

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...