Gå til innhold

Hvor lenge etter stripping kjente dere noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Ble strippet i dag, 40+1 andregangsfødende. Noen som har opplevd at det har satt i gang rier? Evt hvor lang tid tok det før du merket noe?

Anonymkode: f297e...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjedde null og niks, to dager etter tok de vannet da ble det fart på sakene.

Anonymkode: 26f5d...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen gikk samme kveld. Fikk maserier dagen etter som pågikk i over to døgn uten noen some helst effekt annet enn å gjøre meg utslitt. Fødselen startet endelig med skikkelige rier tre dager etter. 

Anonymkode: 9af3c...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble strippet i 12-tiden, hadde litt småblødninger, men ikke noe annet før jeg la meg rundt 22 og våknet av at vannet gikk 01.30. Jeg var 40+3, så det kan godt hende det hadde skjedd uansett. Men rett etter at jeg ble strippet, begynte jeg å skjelve og riste veldig. Den eneste andre gangen jeg hadde opplevd noe tilsvarende, var under første fødsel, sannsynligvis pga. adrenalin i kroppen. Det fikk meg til å tro at det påvirket og satte i gang noe. 

Anonymkode: 9dd17...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble strippet i 11-tiden onsdag. Hadde småblødninger og murringer torsdag ettermiddag. Kl 01 natt til fredag gikk vannet, hun var ute 05 ☺️

Anonymkode: 293c5...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riene begynte samme kveld :) 

Anonymkode: 6bee2...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med nr 1 kjente jeg ingenting og det hadde ingen effekt. Med nr 2 fikk jeg vonde maserier etter en halv times tid, men de forsvant og det var ingen effekt da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...