Gå til innhold

Når er det man egentlig slutter å date andre.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man dater en mann, møtt han et par ganger men ikke hadd sex, snakker masse på telefonen å snakker om alt vi skal gjøre fremover sammen. 
Men han har reist hjem for sommeren å er ikke tilbake før i begynnelsen av August, jeg dater å prater med andre! Vi har ikke tatt noen samtale om hva vi er for hverandre, jeg ønsker ikke å binde meg til en fyr jeg har truffet face to face bare  to ganger. Hva burde jeg gjøre her egentlig ? Jeg tror ikke han hadde likt at jeg rotet med andre , men det kan jo hende han gjør det selv også🤷‍♀️

Anonymkode: 8831b...6db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om han da? Er det null problem for deg at han dater og har sex med andre jenter i sommer? For hvis det er greit, så er du jo ikke redd for å miste han, og da kan du jo gjøre akkurat det du har lyst til. Det virker ikke akkurat som du er så interessert.

Anonymkode: 0f6e0...c34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva tenker du om han da? Er det null problem for deg at han dater og har sex med andre jenter i sommer? For hvis det er greit, så er du jo ikke redd for å miste han, og da kan du jo gjøre akkurat det du har lyst til. Det virker ikke akkurat som du er så interessert.

Anonymkode: 0f6e0...c34

Jeg kjenner han jo egentlig ikke, å er vel ikke noe redd for å miste han, han kan godt ligge med andre. Men jeg vil ikke såre han hvis han egentlig vil at det skal være oss to. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Spør han? Synes han det føles ok at du dater andre, og synes du det føles ok om han dater andre? Hvis det blir dere to til høsten, vil det føles ekkelt at den andre har pult på andre folk i sommer?

Anonymkode: 32c97...ea4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke man skal date flere samtidig.  Der hadde vært låsen på døra hos meg 

Anonymkode: ff9eb...1c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ideelt sett dater hun ikke flere på en gang dersom en har sex, mens han gjør det inntil hun eksplisitt vil ha eksklusivitet, og han er ok med det.

Anonymkode: 7d9c2...698

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg til en i gangen. Skjønner lissom ikke poenget med å date flere samtidig. Må jo bli krøll. Jeg syns det er litt å leke med folk som tror det er noe seriøst på gang som tror folk dater bare dem. Jeg syns det blir rot i sysakene ellers og noen blir såret. Men det driter kanskje folk i nå tildags.

Anonymkode: 566cd...b28

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Spør han? Synes han det føles ok at du dater andre, og synes du det føles ok om han dater andre? Hvis det blir dere to til høsten, vil det føles ekkelt at den andre har pult på andre folk i sommer?

Jeg vil nok ikke tenke så mye over det, men kanskje han gjør det. Men jeg kan spørre han hva han ønsker, men menn er jo noe players og da🙈 de sier en ting å gjør noe annet🤷‍♀️ Jeg gidder i hverfall ikke å investere i noe som er så usikkert pga er hjemme i sin by. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg holder meg til en i gangen. Skjønner lissom ikke poenget med å date flere samtidig. Må jo bli krøll. Jeg syns det er litt å leke med folk som tror det er noe seriøst på gang som tror folk dater bare dem. Jeg syns det blir rot i sysakene ellers og noen blir såret. Men det driter kanskje folk i nå tildags.

Anonymkode: 566cd...b28

Men gjør du det de første ukene å? Man kommer jo i kontakt med mange å snapper å slikt til hverandre å da kan man jo fort ende opp med å snakke med enn del i gangen, å dra på kafé eller byen å treffes eller date. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil nok ikke tenke så mye over det, men kanskje han gjør det. Men jeg kan spørre han hva han ønsker, men menn er jo noe players og da🙈 de sier en ting å gjør noe annet🤷‍♀️ Jeg gidder i hverfall ikke å investere i noe som er så usikkert pga er hjemme i sin by. Ts

Hvis jeg var deg så hadde jeg nok bare gått videre. Verken du eller han virker så veldig interesserte eller investerte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ideelt sett dater hun ikke flere på en gang dersom en har sex, mens han gjør det inntil hun eksplisitt vil ha eksklusivitet, og han er ok med det.

Anonymkode: 7d9c2...698

Jeg har kun sex med en av de jeg dater nå, han har jeg hadd sex med veldig lenge å han vet at jeg dater. 
hadde vi hadd sex å slikt før han dro så hadde jeg nok holdt meg til han, men det ble ikke seriøst nok for min del før han dro til at jeg har bundet meg til han. 
Han er nok litt mer ivrig enn meg ang kontakt og, han sender snapp hele dagen å jeg kunne tenkt meg å kun pratet på kvelden når man har bedre tid. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg var deg så hadde jeg nok bare gått videre. Verken du eller han virker så veldig interesserte eller investerte.

Han er veldig på, derfor jeg sliter litt med samvittigheten . Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men gjør du det de første ukene å? Man kommer jo i kontakt med mange å snapper å slikt til hverandre å da kan man jo fort ende opp med å snakke med enn del i gangen, å dra på kafé eller byen å treffes eller date. Ts

Nei, mange av oss er ikke så løsaktige at vi dater mange på en gang. For meg er det like surrealistisk som polygami eller «åpent forhold».

Anonymkode: 573e4...8df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man har hatt et par dates, så er man eksklusive - mener nå jeg. Men det virker jo ikke som du er så keen på han her egentlig, særlig ikke når han er borte et par måneder. 

Anonymkode: 5d9ee...a19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han er veldig på, derfor jeg sliter litt med samvittigheten . Ts

Du skal ikke holde deg til en mann av dårlig samvittighet, men av interesse. Er du ikke mer interessert enn det virker her, så bør du jo avslutte av hensyn til dere begge to. Så blir det en annen sak om man tar opp tråden igjen til høsten. 

God sommer 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (4 minutter siden):

Du skal ikke holde deg til en mann av dårlig samvittighet, men av interesse. Er du ikke mer interessert enn det virker her, så bør du jo avslutte av hensyn til dere begge to. Så blir det en annen sak om man tar opp tråden igjen til høsten. 

God sommer 😊

Ja jeg er faktisk helt enig, han er egentlig en bra kar, veldig pen å super snill, men kanskje ikke helt min type. Så jeg tror jeg bare avslutter det hele å sier vi kan være venner eller noe, ekkelt å avvise noen. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, mange av oss er ikke så løsaktige at vi dater mange på en gang. For meg er det like surrealistisk som polygami eller «åpent forhold».

Anonymkode: 573e4...8df

Men altså hmm jeg dater noen en  gang eller to å så handler det jo om kjemi, etter en date så ønsker man kanskje ikke mer å går over til nestemann. Men jeg dater ikke flere menn flere ganger samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man dater en mann, møtt han et par ganger men ikke hadd sex, snakker masse på telefonen å snakker om alt vi skal gjøre fremover sammen. 
Men han har reist hjem for sommeren å er ikke tilbake før i begynnelsen av August, jeg dater å prater med andre! Vi har ikke tatt noen samtale om hva vi er for hverandre, jeg ønsker ikke å binde meg til en fyr jeg har truffet face to face bare  to ganger. Hva burde jeg gjøre her egentlig ? Jeg tror ikke han hadde likt at jeg rotet med andre , men det kan jo hende han gjør det selv også🤷‍♀️

Jeg har både løsningen og fasiten:

Dette skal du diskutere med han, og ikke med oss. 

Anonymkode: e351a...97e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har både løsningen og fasiten:

Dette skal du diskutere med han, og ikke med oss. 

Anonymkode: e351a...97e

Så enkelt å så vanskelig . 

AnonymBruker
Skrevet

Slikt snakker man vel om? Hvis begge skal gå å "tro" ender det jo med at man gjerne gjør ulikt, og så kommer det frem etterhvert. 

Tror jeg nevnte det for mannen på tredje date eller noe i retning av "du, dette tror jeg kan fungere bra mellom oss, hva sier du?". Uten at man nødvendigvis definerte seg som kjærester ennå. Da droppet jeg andre jeg hadde en flørt med. Da snakket vi heller aldri om perioden før det, for da var jo ingenting avklart eller definert. 

Anonymkode: f15be...3a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...