Gå til innhold

NAV-veilederen min møtte ikke opp til avtalt time og har ikke tatt kontakt på en uke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte opp til en et avtalt møte som vedkommende selv foreslo. Den datoen til den tiden. Har det hele på nav-innboks...

Ingen kommer og etter 30 min får jeg vite at h*n sitter i et annet møte. 

Jeg blir bedt om å gå og ta kontakt med vedkommende igjen på innboks. Har gjort dette, og ikke fått svar på en uke...

Hva i all verden gjør jeg nå?

Anonymkode: b701d...8bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ringer nav og maser.

Anonymkode: e5972...6f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt en sånn veileder. Hvis hn ikke svarer i dialogen hadde jeg ringt nav og sagt dette slik at de kunne undersøke videre. 

Anonymkode: b51a4...752

AnonymBruker
Skrevet

Da krever du ett svar fra nav lederen. Det kan ikke være slik at nav ansatte dobbelbooker timer og ignorerer klienter. Jeg har opplevd at det ble dobbeltbooking men da ringte nav meg dagen før og sa ifra at ett møte hadde kommet brått på. Jeg fikk ny time umiddelbart. 

Anonymkode: 79f19...055

AnonymBruker
Skrevet

NAV veiledere er lovpålagt å svare innen 2 dager, det man gjør i en slik situasjon er jo å ringe til NAV sentralbord og mase på dem. Be de sette deg over til veileder, be de legge igjen en beskjed til veileder - og sist men ikke minst, be dem undersøke hvorfor veileder ikke dukket opp til avtalt møte og ikke har svart på 1 uke. Dette burde bli tatt opp med lederen h*ns. 

Anonymkode: 041cc...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...