AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Møtte opp til en et avtalt møte som vedkommende selv foreslo. Den datoen til den tiden. Har det hele på nav-innboks... Ingen kommer og etter 30 min får jeg vite at h*n sitter i et annet møte. Jeg blir bedt om å gå og ta kontakt med vedkommende igjen på innboks. Har gjort dette, og ikke fått svar på en uke... Hva i all verden gjør jeg nå? Anonymkode: b701d...8bb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Du ringer nav og maser. Anonymkode: e5972...6f1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har også hatt en sånn veileder. Hvis hn ikke svarer i dialogen hadde jeg ringt nav og sagt dette slik at de kunne undersøke videre. Anonymkode: b51a4...752
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Da krever du ett svar fra nav lederen. Det kan ikke være slik at nav ansatte dobbelbooker timer og ignorerer klienter. Jeg har opplevd at det ble dobbeltbooking men da ringte nav meg dagen før og sa ifra at ett møte hadde kommet brått på. Jeg fikk ny time umiddelbart. Anonymkode: 79f19...055
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 NAV veiledere er lovpålagt å svare innen 2 dager, det man gjør i en slik situasjon er jo å ringe til NAV sentralbord og mase på dem. Be de sette deg over til veileder, be de legge igjen en beskjed til veileder - og sist men ikke minst, be dem undersøke hvorfor veileder ikke dukket opp til avtalt møte og ikke har svart på 1 uke. Dette burde bli tatt opp med lederen h*ns. Anonymkode: 041cc...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå