AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Min far mista håret i 20 åra og jeg er 21 selv. Folk har sagt til meg at håret mitt ser tynt ut men jeg vet ikke helt selv. Har prøvd minoxidil siden jeg har veldig høy hairline men det ga null effekt. Hva mener dere? Må jeg begynne på noe for å forhindre håravfall? Eller har jeg bare stor panne? Anonymkode: 3d7d6...57b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Min far mista håret i 20 åra og jeg er 21 selv. Folk har sagt til meg at håret mitt ser tynt ut men jeg vet ikke helt selv. Har prøvd minoxidil siden jeg har veldig høy hairline men det ga null effekt. Hva mener dere? Må jeg begynne på noe for å forhindre håravfall? Eller har jeg bare stor panne? Anonymkode: 3d7d6...57b Hårfargen har jeg arva fra min mor så jeg skulle jo tro jeg har arva hårtypen hennes også men hun har krøllete hår mens pappa har helt rett. Er redd jeg har arva det tynne håret hans også men fargen til mamma. Anonymkode: 3d7d6...57b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Hvis det er en trøst så begynner de fleste menn å få redusert hår linje i midten av 20 årene. Og 80% får måne eller blir skallet når de blir gamle. Anonymkode: cbfee...0da
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvis det er en trøst så begynner de fleste menn å få redusert hår linje i midten av 20 årene. Og 80% får måne eller blir skallet når de blir gamle. Anonymkode: cbfee...0da Hah nei det er ikke noe trøst as, alle kompisene mine har tjukt og fantastisk hår og de er eldre. Vil virkelig ikke være den eneste skalla. Anonymkode: 3d7d6...57b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Begynn på 1mg finasteride, Anonymkode: a018b...579
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Minoxidil hjelper ikke på høyt hårfeste( du får ikke flere eller nye hårrøtter av Minoxidil) Hvordan ser morfar ut på håret? Den mistenkte genvariasjonen sitter på X-kromosomet, som går i arv fra mor til sønn. Det vil si at menn kan få en idé om skallens fremtid ved å se på mors side av familien. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/skyld-pa-mor-hvis-du-mister-haret/62352298 Anonymkode: 58380...28c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Minoxidil hjelper ikke på høyt hårfeste( du får ikke flere eller nye hårrøtter av Minoxidil) Hvordan ser morfar ut på håret? Den mistenkte genvariasjonen sitter på X-kromosomet, som går i arv fra mor til sønn. Det vil si at menn kan få en idé om skallens fremtid ved å se på mors side av familien. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/skyld-pa-mor-hvis-du-mister-haret/62352298 Anonymkode: 58380...28c Alle på mammas side av familien har veldig bra hår men de har krøller, jeg har helt rett hår. Anonymkode: 3d7d6...57b
Maestro Skrevet 14. juni 2022 #8 Skrevet 14. juni 2022 Typen min er tvilling. Min har masse masse tykt og stritt hår. Broren begynner og bli tynn i håret. De er 29☺️ Men typen er grå i håret, det er ikke broren. Begge er naturlig blond som små som ble til brunt når de ble større barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå