AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Jeg ble akkurat ferdig med 3 året på BI. Jeg har ikke fått fullført alle emnene enda siden jeg har strøket i 3 av fagene, og dermed ikke fått vitnemål. Jeg føler meg mislykket og klarer ikke å slutte å tenke på det. Kan jeg uansett få ta opp disse fagene senere? Og hvor lang tid har jeg på meg for å fullføre bachelorgraden min? Må jeg kontakte studiestedet for å kunne ta opp eksamen? Anonymkode: 80353...dbb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Jeg er i akkurat samme båt. Står igjen med 22,5 studiepoeng av 180 som ikke er fullført. Jeg skulle vært ferdig med graden i 2019, men har ikke greid eksamen. Brukt opp alle forsøkene i det ene faget. Nå kan jeg ikke lenger konte de andre heller, for nå har fristen gått ut, så jeg må da betale for å følge hele kurset på nytt (mange tusen per fag), men jeg ser ikke vitsen da jeg ikke fikk noe ut av forelesningene uansett. Gikk altfor fort frem og mye var helt gresk for meg (statistikk f eks og praktisk økonomi og virksomhetsstyring). Jeg har uansett endt opp med drømmejobben, utrolig nok. Jeg klarte også bacheloroppgaven med A i karakter. Så nå gir jeg f i å fullføre… Anonymkode: a5d97...6b2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Samme båt, også BI. Mangler 6 fag. Tenkte å prøve å ta 3 i høst og 3 til våren, men er en grunn til at jeg har strøket i fagene Anonymkode: 87349...420
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå