Fremmed fugl Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Fra et observert tilfelle. En mann med seriøs kjæreste, har et par nysingle kompiser. Disse inviterer han regelmessig på kvelder med gutta. Etterhvert kommer det single damer til festene. Av og til drar gjengen inklusive damene ut på byen sammen. Hva kan kjæresten til mannen "kreve"? - Ingenting. Et forhold er ikke fengsel og mannen må kunne feste med andre damer så mye han ønsker. - Litt komplisert. De single vennene er nok ikke så interessert i å ha par med på festen. - Hun borde kunne forvente å bli invitert med på festen når damene kommer til guttekvelden. - Hun har lest faglitteratur om at fester uten partner øker risiko for utroskap, og kan kreve at han aldri fester uten henne. PS. Endres vurderingen av at en av de single damene som alltid er med på disse festene er forelsket i mannen?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Ingenting (og alt som sto etter det). Så lenge han er trofast og man har snakket om hva som er greit og ikke på forhånd (danse med andre jenter, ha en annen jente på fanget, kysse i fylla ect) Anonymkode: b3a2c...d21 2
Maestro Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Sender gjerne typen på fylla alene. Han oppfører seg ☺️ Blir full, men aldri drita når han er alene. Ikke blir han idiot heller. Glad danseløve som danser med alle. No problemo for min del, da det ikke er sånn inntil hverandre dansing. Begge tåler at vi småflørter med andre, å sitte på fang. Vi er ganske trygge på hverandre og vet at når vi eks flørter så er det uskyldig moro der og da. ☺️ 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Vi drikker ikke oftere enn max et par ganger i året, og aldri fylla. Men jeg stoler uansett på ham. Han er vant til å takle betatte damer. Anonymkode: 5f5c2...099
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Vet ikke? Hadde vel tenkt det var litt kjedelig om typen dro på guttekveld mange ganger i måneden (?) og det viste seg å være masse damer der også. Da hadde jeg jo lurt på hvorfor ikke jeg kunne bli med. Hvis han aldri vil feste med dama, men bare med masse andre damer på «gutte»kveld, er det jo litt rare prioriteringer. Anonymkode: 580d2...79e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Spørsmålet er, herr «jeg har ingen egne meninger»: hva vil DU? Høres ut som du er stuck mellom forventninger og gamle tralten med gutta og det at du har fått deg kjæreste som du vil satse på. Anonymkode: abab3...bff
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 Jeg drar ofte på fest uten kjæresten, men han kan alltid være med 99% av gangene om han vil. Han er ikke så glad i fest, men unner meg det siden jeg liker det. Er det bare jentefest/vors er det unaturlig at han blir med, og også om det feks er en gammel gjeng fra skoletiden. Alt bunner i respekt og tillit. Jeg vil ikke finne på å gjøre noe som er respektløst ovenfor ham, og alt vurderes automatisk mtp om jeg hadde syntes det var okay motsatt. Å kreve noe i et forhold funker ikke. Alle er frie til å ta egne valg. Det som er viktig er å avklare forventninger og holdninger på forhånd. Valgene man gjør i livet må man være villig til å ta konsekvensene av, så det bør ligge til grunn i alle vurderinger man tar. Anonymkode: 9e7d6...c22 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #8 Skrevet 14. juni 2022 Fremmed fugl skrev (14 timer siden): De single vennene er nok ikke så interessert i å ha par med på festen 😂😂😂 Hadde vært ramaskrik om det hadde vært omvendt, og parene hadde ekskludert de single på festene. Når vi har fest og inviterer venner, så er partnere hjertelig velkomne når det ikke er rene jentefester (da er vi 4-5 stykker) eller guttefester. Om formålet med festen er at de single skal få seg pels på knaggen, så ser jeg ikke poenget med å invitere kompiser som er opptatt... Anonymkode: ce220...adf
Jdz Skrevet 14. juni 2022 #9 Skrevet 14. juni 2022 Ser ikke problemet i et stabilt forhold hvor man stoler på hverandre, som for min del er den eneste typen forhold jeg orker å være i. Om hun vil dra på fest uten meg er det selvsagt greit og om jeg drar på fest alene er det ikke noe problem det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå